Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gaat even niet lukken om te reageren, misschien later nog
 gaat even niet lukken om te reageren, misschien later nog                                                         
 Het is ook echt een rot situatie.
 Het is ook echt een rot situatie.  Ik wilde dat we je konden helpen!
 Ik wilde dat we je konden helpen!                                                         

maar goed, toch bij elkaar geraapt, in de rij gaan staan ( ik had immers afgesproken ) staan er 2 man achter me en voelde het al opborrelen.
 maar goed, toch bij elkaar geraapt, in de rij gaan staan ( ik had immers afgesproken ) staan er 2 man achter me en voelde het al opborrelen.  paniek!!
 paniek!! 

flicka schreef:"Hoog sensitieve personen. Hoe blijf je overeind als de wereld je overweldigt". Van Elaine N. Aron. (Zij is zelf ook HPS en daarbij docent psychologie en psychotherapeut. Boek kost € 12,50. Aanrader.
Dingen niet door elkaar halen hoor, haha, is heel verwarrend.
Pollewoppy schreef:@ Angela_ Over boeken gesproken (als je dit leest) Wat staat er zoal in het boek cognitieve therapie voor dummies? Ik ben er wel heel beniewud naar.

ook een msn balkje wat brand, aaargh
 ook een msn balkje wat brand, aaargh 

Op school ook altijd al.
 Op school ook altijd al. Daar kon ik in beschreven staan
 Daar kon ik in beschreven staan  Heb dus een vermoeden ( heb er niet over doorgezocht ed ) dat ik op de basisschool al last had van een depressie
 Heb dus een vermoeden ( heb er niet over doorgezocht ed ) dat ik op de basisschool al last had van een depressie  

Slecht van me he
 Slecht van me he  ( dont hate me
 ( dont hate me  ) Maar nee, ik heb het iedere keer mis. Top wijffie ben je
 ) Maar nee, ik heb het iedere keer mis. Top wijffie ben je