Unwritten schreef:Pff.. het is hier dus nog niet over, ondanks de nieuwe pil.. ik word er langzaamaan gek van.. zal ik gewoon nu een stopweek inlassen?
Wat als ik vragen mag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_janet_ schreef:Nou ben net trug uit het ziekenhuis, en de mirena zit.
Eerst viel het wel mee, deed niet zeer maar was ook niet prettig. Maar toen de Mirena werd geplaatst... Dacht dat ik van mijn stokkie ging van de pijn. Was gelukkig maar heel even en zo voorbij.
Nu heb ik behoorlijke buikpijn, zeurende pijn. Lig lekker op de bank.
juline schreef:aangezien ik normaal heel stipt ben met de pil maar door vakanties heb door geslikt heb ik nu doorbraakbloedingen
nu vraag ik me af is het verstandig om nu te stoppen met de pil en na een week met een nieuwe strip te beginnen of deze gewoon af maken (moet nog een week)
hou graag me ritme aan maar weet nu ff niet wat ik het beste kan doen.
hopelijk kunnen jullie mij het beste advies geven
Anna-Jelly schreef:Zijn hier meer dames die erg veel vloeiden na het zetten van een mirena?
Ik ben al een maand ongesteld met 1x een pauze van 2 dagen en 1x een pauze van 1 dag. Ben gister al bij de dokter geweest maar die vindt dat ik nog even moet afwachten, het kan wel 4 maanden duren...
lillytjuh schreef:Ik heb de yaz 24+4 voor het eerst doorgeslikt in de vakantie. Heb nu dus weer mijn eerste stopdagen gehad. Werd gelukkig op de laatste pilvrije dag ongesteld. Pfff dan is 4 dagen stoppen maar kort. Was toch bang dat er niets zou komen ook al gaf mijn lichaam aan dat het er aan ging komen (beetje last van mijn buik) dus dat stelde wel gerust. Maar gelukkig kwam het! Toch vind ik dit wel weer een reden om m maar niet te vaak door te slikken....... ik hou niet zo van die spanning hahaha
Mientjeuh schreef:Oké, ik heb ook een vraagje. Aangezien ik tot nu toe altijd heb doorgeslikt: eergisterenavond (maandag) heb ik de laatste pil van mijn strip genomen. Dus de eerste pil van mijn volgende strip moet ik dan ten laatste zondag innemen? Of maandag?
Evantia schreef:Mensen met spiraaltje:
ik heb al negen maanden de mirena en ik voel de draadjes niet meer. Is dat normaal? Ik heb ze één keer gevoeld maar dat was kort na het plaatsen. Heb namelijk ooit eens gelezen dat de draadjes na enige tijd 'weker' worden. Is dat waar?
goeroe schreef:Mientjeuh schreef:Oké, ik heb ook een vraagje. Aangezien ik tot nu toe altijd heb doorgeslikt: eergisterenavond (maandag) heb ik de laatste pil van mijn strip genomen. Dus de eerste pil van mijn volgende strip moet ik dan ten laatste zondag innemen? Of maandag?
Dinsdag.Je begint in principe altijd weer op dezelfde dag. Als je nu op dinsdag begint slik je de laatste pil van de strip weer op maandag.