Verstandig afvallen voor jojo'ers: deel ll

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:21

Loesss schreef:
Hebben jullie al bikinis gekocht voor de zomer ;)? Ik mag over 2 kilo een nieuwe dure kopen van mezelf :)!

Nee nog niet! Heb al wel zitten speuren! Ik wil proberen of ik van een ruime maat 40 nu naar een nette 38 kan komen. Dus ik geef het nog een poosje! Maar krijg wel heel erg zin in vakantie en bikini's met dit weer. Motiveert me ook super met gezond eten. Kost me op dit moment geen enkele moeite (en ik hou het al een hele week vol ;) :D)

Mijn bewegingsschema voor deze week:

ma: fitbox, 30 min vetverbrandingsprogramma
di: pilates, 30 min vetverbranding
woe: poweryoga, 30 min vetverbranding
do: paardrijden
vrijd: paardrijden
zat: skeeleren
zo: paardrijden

En ik heb 3 weken terug tweedehands een legmagic gekocht ( :o erg he ), maar ik doe braaf elke dag 200 oefeningen enzo en het lijkt wel te werken! Mijn benen worden een stuk steviger (in positieve zin).

Loesss

Re: Verstandig afvallen voor jojo'ers: deel ll

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:24

Ik heb al 7 bikinis, ik heb een bikini tic, maar dat zijn goedkope en als ik 60 weeg dan wil ik graag een duurdere mooie en stevige kopen (is wel nodig voor mijn slappe boezem door t afvallen!)

Hmmm klinkt goed de legmagic, ik doe dagelijks 200 buikspieroefeningen en lijkt nutteloos, maar helpt toch echt wat!

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:32

Bekiekminies...ik moet ook nog een nieuwe:
mijn badpak(-ken) van vorige zomer die ehh...zitten nog los :') En ik had nog wel een bikini waar voorheen mijn (*)(*) uitpuilden, maar die trok ik vanmorgen even aan en...juist...onderwijdte te groot en cup oké :roll:
M.a.w. : daar heb ik niks aan :D
Broekje kan ik eventueel nog wel gebruiken :j Dat is bruin met aqua, misschien dat ik daar nog wel een leuk los topje bij kan vinden.
Maar ben nog niet tegen een leuke (betaalbare én passende) bikini aangelopen. Iemand nog goede tips, behalve Wehkamp etc?

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:33

Je hebt me nu op ideeën gebracht, zit meteen online te speuren.

Een dinnetje heeft een prachtige bikini van marlies dekkers gekocht! Maar dat is toch eigenlijk wel boven mijn budget. Mijn collega wees me op cyell. Even online gekeken en zag er ook leuk uit. Ik denk toch dat ik er dit jaar maar een in de winkel ga komen om goed te passen (ook al heb ik daar een hekel aan)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:33

Ohja: ben vanmorgen vergeten op de weegschaal te gaan staan en nou heb ik mijn ontbijt al op :')
Maar gisteren stond ik erop en toen woog ik 77,8 Kg, dus dat ga ik maar even invullen bij de WW :=

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:36

Hey! Bij WW hebben ze dingen veranderd; je kunt nu ook cm's enzo bijhouden!

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:39

Goed mamamiesje! Ik doe met je mee! zat vanmorgen op hetzelfde! (Maar dat was dan echt op mijn meest optimistische moment denk ik om op de weegschaal te gaan staan!)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:40

Ik doe dat altijd: éérst plassen en dan op de weegschaal in mn blote gat of alleen onderbroek :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:41

Potjandikkie, mooie kleuren bij Cyell zeg :wow:
Effe verdersnuffelen...

edit:
En ook een aantal winkels in mijn woonplaats. Zie alleen wel dat dat de wat sjiekere winkels zijn; zal wel wat kosten dan :D

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:45

MamaMiesje schreef:
Ik doe dat altijd: éérst plassen en dan op de weegschaal in mn blote gat of alleen onderbroek :')

heel herkenbaar :Y)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:45

Ja, je moet het zo leuk mogelijk houden voor jezelf he? _O-

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:47

MamaMiesje schreef:
Potjandikkie, mooie kleuren bij Cyell zeg :wow:
Effe verdersnuffelen...

edit:
En ook een aantal winkels in mijn woonplaats. Zie alleen wel dat dat de wat sjiekere winkels zijn; zal wel wat kosten dan :D

Ja klopt! Ze zijn inderdaad duurder dan de bikini's van de H&M en Hunkemoller. Maar op een of andere manier heb ik heeeele rare borsten dus die bikini's zitten me meestal niet zo. Deze zomer ga ik drie weken op vakantie. Dus misschien strijk ik wel een keer over mijn hart. Mits ik een maat kleiner kan kopen. Anders wordt het toch wel weer een goedkopere. Stom eigenlijk. Maar wel een goede stok achter de deur.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:50

Ik zeg: lang leve het vakantiegeld :D Even geduld tot eind mei dus nog ;)

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:57

MamaMiesje schreef:
Ik zeg: lang leve het vakantiegeld :D Even geduld tot eind mei dus nog ;)

ja maar dat moet naar mijn 2 vakanties :+

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 09:58

Twee? Tsss...ja dat heb je er dan van; zo hebberig te zijn met 2 vakanties >;)

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:04

thirza: v eel plezier bij mahjar!!

ik heb een bikini besteld, maar ga niet op vakantie dus heb hem waarschijnlijk helemaal niet nodig...

Loess: wow wat goed! nu voel ik me helemaal gemotiveerd om nog ff vol te houden, als jij het kan kan ik het ook!!

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:05

Ja luxe he! Vorig jaar zomer maar 1 weekje weg geweest. Eigenlijk te weinig bij een fulltime baan merkte ik. Nu lekker 1 x 2 weken en nog een los weekje. Maargoed. Beetje offtopic :)

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:15

Mijn bikini heb ik bij Livera gekocht. Ik ben er eigenlijk toch wel heel blij mee want hij zit heel mooi.
Hij was iets duurder dan die goedkope, de pasvorm is wel echt heel goed dus dan maar paar euro erbij en iets goeds kopen.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:22

Ik vind dat je idd best een beetje in een bikini mag investeren; t is geen gezicht als je met je (*)(*) halverwege je navel moet lopen, omdat het een slap ding is zonder steun. :j

cindybijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:27

helemaal mee eens!
(alleen dan m oeten ze wel tot je navel komen... hihi met maatje 80B kom je daar niet hoor ;) )

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:32

Whahaha oke dat is zo! :')
Maar goed, je weet wel wat ik bedoel; van die rondzwabberende gevallen is ook niet wat. Klein of groot :D

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:43

Aaah die van Cyell zijn zoooo mooi! Jaaa dat wordt mijn doel! Ik heb alleen mega tetten, die ook nog slap geworden zijn van afvallen, dus therefore is een goede stevige beha best moeilijk!

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:58

Die van mij zijn op het eerste oog helemaal niet groot, maar op een of andere manier kom ik altijd uit op 75 D of E als ik gewoon twee borsten wil ipv 4 :+

Mijn eis aan een bikini is dat het alles in de goede richting houdt :+ En een los (maar vaak wel heel leuk) triangeltje doet die truc niet.

Bonechi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 10:59

Dames ik ga lekker naar stal, lekker de zon in!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 11:12

MamaMiesje schreef:
Ik vind dat je idd best een beetje in een bikini mag investeren; t is geen gezicht als je met je (*)(*) halverwege je navel moet lopen, omdat het een slap ding is zonder steun. :j

Of met vetrollen over een string gepuild en het achterste deel van de string compleet verdwenen.
Als je goed advies krijgt in een winkel is het verbazingwekkend wat een leuke outfits er nog zijn voor een maatje meer waar je echt heel charmant in toont.