Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
monikje schreef:Ik moet het 16 maart halen.
Maar ik weet nog niet of ik ga me ouders zijn aan ghet twijfelen.
Omdat er zo veel verhalen zijn.
Dus vanavond Radar kijken.
Dan wordt over dit onderwerp gepraat en zeggen ze wat nou allemaal waar is enzo.
Evelli schreef:vind het wel frappant dat sommige meisjes er heilig van overtuigd zijn dat als ze de inenting halen NOOIT meer BHK kunnen krijgen
staat dat in de informatie die verspreid wordt door de GGD of wordt daar vaag gedaan voor welke versies er ingeent wordt en voor welke niet?
_Tamara schreef:Ik ga niet meer.. Ik heb met een doktersassistent gepraat, tevens een kennis.Het is nog een experiment, ik doe het dus niet. Als je het altijd met condoom doet, kan je het niet krijgen (de versies waartegen wordt geënt). Dan doe ik het later wel, als er meer over bekend is. Dan betaal ik er maar wat voor, maar ik wil alles zeker weten.
arans schreef:Ik heb hem vandaag ook gehaald. Ik hoop maar dat ik er juist aan gedaan heb, want daar ben ik nog niet helemaal zeker van. Op welke net is radar?
Het was heel druk in de zaal, maar voor de tafeltjes zelf stond niemand te wachten?Dus we konden zo doorlopen. Ook kregen we er een tester bij van een luchtje van Jennifer Lopez
. Mijn vriendinnen hadden al mooi een rondje op mijn arm getekend met prik erboven, en die vrouw heeft daar ook nog in geprikt
Nu doet het wel pijn, het voelt net als spierpijn, maar dta gaat wel weer weg.