[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 09:52

Waar halen jullie je bolletjes voor op je traguspiercing? Bestaat er geen webwinkel? Ik woon wel in België maar in de winkel waar ik ga heeft ze bijna nooit iets :( Ik wil graag zo'n bolletje met een lichtblauw steentje :D

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 09:55

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 10:02

Het moet wel titanium bolletjes zijn, met steentje. Op die site vond ik gene dacht ik toch...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 10:39

Stephtj schreef:
Het moet wel titanium bolletjes zijn, met steentje. Op die site vond ik gene dacht ik toch...

www.crazy-factory.com

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:16

Of body art forms oid mss. Nadeel van BAF en CF is dat t uit het buitenland moet komen.. En CF vertrouw ik niet. _O-

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:29

Ik heb bij alloverpiercings zo'n ringetje besteld voor bovenin mn oor maar omg hoe krijg ik die ooit in???

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:32

een ballclosurering? als t echt niet lukt even naar de piercer, die van mij doet ze ook gratis in, er is wel een speciaal tangetje voor.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:35

Ik heb een vraagje over de navelpiercing.. Omdat ik 'm (denk ik, ben nu nog aan het twijfelen) persoonlijk te "klein" vind worden (uitgegroeid tot zo'n 6 mm) wil ik 'm na de zomer eruit halen, dicht laten groeien en opnieuw laten zetten. Kan dit zomaar? Heb je dan niet de kans dat je wildvlees? krijgt en als je 'm opnieuw laat piercen het ontzettend pijn doet omdat het door het litteken heen gaat? Ik wil het gewoon nog 1 keer proberen, als dan weer hetzelfde gebeurt laat ik 'm of zitten of haal ik 'm helemaal eruit. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En wat zijn de ervaringen met de navelpiercing aan de onderkant van de navel? Blijft dat over het algemeen beter zitten?
Laatst bijgewerkt door Kaitlyn op 07-04-09 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:35

Ik doe eigenlijk al m'n piercings zelf wisselen :)
Heb er het gereedschap voor :')

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:43

okee zit dat zo... nou khad 2 piercings besteld, maar ze zijn allebei veel te groot grrr d8 dat ik dat zelf wel op kon meten maarja..

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:45

Voor een helix kun je voor een ringetje het beste 8-10mm aanhouden :)

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:48

ja kheb 10mm besteld maar die is dus te groot vind ik...:)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:49

Nooooooooooooooooo, volgens mij is mijn rechter MD weer uit aan het groeien. Het ging zo goed, tot dat de hond er met zijn nagel achter bleef haken en hem helemaal naar beneden heeft geduwd (toen ik hem nog niet zo lang had)
Dus toen is hij scheef gaan groeien, en volgens mij kom hij er binnenkort uit.
Hierna probeer ik het nog één keer.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 11:59

Ontario schreef:
ja kheb 10mm besteld maar die is dus te groot vind ik...:)

Het is jammer dat ze te groot zijn.Maar dat weet je nu wel dat je daar geen 10mm meer voor moet bestellen.

Het gebeurt mij ook wel eens dat iets te groot/klein is.Dat gebruik ik dan weer ergens anders voor :)

RS jammer van je MD..de vorige keer was toen je linker of je rechter eruit geknikkert?

_zwikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 12:26

Anthea schreef:
Of body art forms oid mss. Nadeel van BAF en CF is dat t uit het buitenland moet komen.. En CF vertrouw ik niet. _O-

CF Is wel te vertrouwen hoor :j alleen je bestelling moet uit het buitenland komen dus het duurt plus minus 2 week dat je je bestelling hebt , Maar hij komt altijd aan :j

NatasjaECA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 12:29

Ik heb sinds een week een surface op mijn pols,
vroeg me af of er nog meer mensen zijn met deze piercing?

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:37

Leanee schreef:
Ik heb een vraagje over de navelpiercing.. Omdat ik 'm (denk ik, ben nu nog aan het twijfelen) persoonlijk te "klein" vind worden (uitgegroeid tot zo'n 6 mm) wil ik 'm na de zomer eruit halen, dicht laten groeien en opnieuw laten zetten. Kan dit zomaar? Heb je dan niet de kans dat je wildvlees? krijgt en als je 'm opnieuw laat piercen het ontzettend pijn doet omdat het door het litteken heen gaat? Ik wil het gewoon nog 1 keer proberen, als dan weer hetzelfde gebeurt laat ik 'm of zitten of haal ik 'm helemaal eruit. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En wat zijn de ervaringen met de navelpiercing aan de onderkant van de navel? Blijft dat over het algemeen beter zitten?

Hee. Ik heb mijn navelpiercing al een opnieuw laten zetten. Die was dichtgegroeid, ik moest het insmeren met littekenweefsel en toen kon hij er weer in. Nu heeft mijn lichaam hem afgestoten, kan ik dus weeeer naar de piercingshop om hem opnieuw te laten piercen. Haha, maar het kan dus wel.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:42

naath schreef:
Leanee schreef:

Hee. Ik heb mijn navelpiercing al een opnieuw laten zetten. Die was dichtgegroeid, ik moest het insmeren met littekenweefsel en toen kon hij er weer in. Nu heeft mijn lichaam hem afgestoten, kan ik dus weeeer naar de piercingshop om hem opnieuw te laten piercen. Haha, maar het kan dus wel.

Ja, ik heb nu voor de 1e keer de piercing, maar omdat ik 'm eigenlijk te kleinv ind wil ik 'm na de zomer eruit halen en opnieuw laten zetten. Maar de vraag is voornamelijk; Doet het niet ontzettend pijn om door dat littekenweefsel te moeten? Ik wil 'm dus nog 1x proberen, en als het dan niet lukt laat ik 'm zitten (mits ie niet helemaal uitgegroeit is) of haal ik 'm er helemaal uit.

Verder iemand nog ervaringen met een navelpiercing aan de onderkant van de navel?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:45

Ik heb hem deze week opnieuw laten piercen en dat deed voor mij echt 10x zoveel pijn als de eerste keer... (en ik had er de eerste keer al veel last van :roll:) Mijn piercer moest ook heel erg traag gaan, in de helft even stoppen en naar onder drukken zodat de naald niet in het "buisje" van de oude zou komen. Dus het is niet een seconde (of iig bij mijn piercer niet) maar het duurt toch wel even voor hij er volledig door zit. Al bij al is het nog vlot gedaan, maar een stuk minder vlot dan bij een normale piercing zeg maar ;)

Onderkant van de navel heb ik ook, vond ik persoonlijk minder pijnlijk dan bovenkant. Piercer zei dat het normaal andersom was :') Moet wel zeggen; mijn eerste navelpiercing (boven) is door een andere piercer fout gezet. Dus eigenlijk kan ik niet vergelijken. Kan goed zijn dat als zij hem gezet hadden, ik niets gevoeld had. Kwa genezing is die onderste heel vlot gegaan, vond hem makkelijker als de bovenste. Ook kwa blijven hangen enz vond ik de onderste minder moeilijk.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:48

Ieuw klinkt vies :P Had je die onderste een paar maanden geleden opnieuw laten zetten? Of verwar ik je nu met iemand anders? :P

De onderste vind ik ook wel wat hebben, ook omdat je die niet zoveel ziet..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:50

De onderste zit nog altijd. Ik heb hem in december voor het eerst laten zetten maar die is niet uitgegroeid oid. Mijn bovenste is wel in die maand uitgehaald. :) Die heb ik dus een paar dagen geleden laten piercen.
Da's heel kort op elkaar geweest: bovenste eruit, week later zat de onderste er in ;)

Hoeveel tijd laten jullie hier tussen twee MD's (die langs elkaar zitten)?

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:48

Ja het doet wel meer zeer dan eerst, maar het is maar een moment :Y)
Oja, je kan (dat moest ik) littekenweefsel op smeren, elke dag, 2 weken lang, dan wordt je litteken wat zachter en kan hij er makkelijker doorheen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:53

Mijn litteken was ook heel zacht maar.... :(:) (heb een huid die goed geneest en ook nog eens littekenzalf gesmeert)

Het voordeel is idd dat het al bij al vrij snel voorbij is

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:57

mooie bolletjes ik ben ze altij dkwijt heb er nu nog maar een hoe groot is een staafje die je normaal altijd in de winkel koopt heb werkelijk geen idee?

morgen langs tattoo shop voor tepelvragen en gelijk of hij tatoo aan de binnenkant van me lip wil zetten..hoop echt dat te me tat doe kan tepel wel even wachten :D

naath

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 18:01

Ik zit te denken of ik nog een keer m'n navelpiercing (dus voor de 3e x met je allereerste keer erbij gerekend) zal zetten ..