Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephtj schreef:Het moet wel titanium bolletjes zijn, met steentje. Op die site vond ik gene dacht ik toch...
Ontario schreef:ja kheb 10mm besteld maar die is dus te groot vind ik...
Leanee schreef:Ik heb een vraagje over de navelpiercing.. Omdat ik 'm (denk ik, ben nu nog aan het twijfelen) persoonlijk te "klein" vind worden (uitgegroeid tot zo'n 6 mm) wil ik 'm na de zomer eruit halen, dicht laten groeien en opnieuw laten zetten. Kan dit zomaar? Heb je dan niet de kans dat je wildvlees? krijgt en als je 'm opnieuw laat piercen het ontzettend pijn doet omdat het door het litteken heen gaat? Ik wil het gewoon nog 1 keer proberen, als dan weer hetzelfde gebeurt laat ik 'm of zitten of haal ik 'm helemaal eruit. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En wat zijn de ervaringen met de navelpiercing aan de onderkant van de navel? Blijft dat over het algemeen beter zitten?
naath schreef:Leanee schreef:Ik heb een vraagje over de navelpiercing.. Omdat ik 'm (denk ik, ben nu nog aan het twijfelen) persoonlijk te "klein" vind worden (uitgegroeid tot zo'n 6 mm) wil ik 'm na de zomer eruit halen, dicht laten groeien en opnieuw laten zetten. Kan dit zomaar? Heb je dan niet de kans dat je wildvlees? krijgt en als je 'm opnieuw laat piercen het ontzettend pijn doet omdat het door het litteken heen gaat? Ik wil het gewoon nog 1 keer proberen, als dan weer hetzelfde gebeurt laat ik 'm of zitten of haal ik 'm helemaal eruit. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? En wat zijn de ervaringen met de navelpiercing aan de onderkant van de navel? Blijft dat over het algemeen beter zitten?
Hee. Ik heb mijn navelpiercing al een opnieuw laten zetten. Die was dichtgegroeid, ik moest het insmeren met littekenweefsel en toen kon hij er weer in. Nu heeft mijn lichaam hem afgestoten, kan ik dus weeeer naar de piercingshop om hem opnieuw te laten piercen. Haha, maar het kan dus wel.