vanaf je tiende Dat vind ik nou niet echt gezond hoe komt dat zo?
Heb even bijgelezen net en las je reactie.. Ben altijd al een beetje mollig geweest, nooit écht verschrikkelijk dik, maar altijd zo een 10 kg te zwaar. Dan krijg je als kind weleens een opmerking naar je hoofd. Weet nog zoo goed toen ik vroeger op een camping stond, dat andere kinderen tegen een ander meisje en mij zongen: "Dik is fijn, ik wil niet dunner worden. Dik is fijn, ik wil niet dunner zijn". En dan altijd maar stoer blijven doen en doen alsof het me niets deed, maar natuurlijk doet zoiets pijn. Heb altijd dat het een tijd goed gaat, dan raak ik best veel kilo's kwijt. Maar dan kom je in een dipje, gedumpt door vriendje bijv, en dan denk ik: "Waar doe ik het allemaal voor"? Dan gaat het dus weer mis.
Vind het zo knap dat jullie je over het algemeen zo goed aan je dieet houden. Ga eens even in wat profielen van jullie spieken nu. Krijg het idee, dat sommigen het echt niet nodig zijn..
marleen_usar
Geplaatst: 09-02-09 19:00
Tegen mij zeggen ze ook altijd, maar jij bent toch niet zwaar,als ik dan zeg wat ik weeg dan zeggen ze.Oh dat zou je niet zeggen.
Ja idd, dat kan ook.. Maar gewicht zegt niet alles, als je goed in je vel zit en mensen je lichter schatten, dan zie je de kilo's blijkbaar ook niet zo..
Zo.. mijn eerste stagedag zit erop! Heb toch vrij hard gewerkt al zeg ik het zelf Nu maar hopen dat de weegschaal dat aan het eind van de week ook laat zien Heb verder keurig netjes gegeten enzo
@ Uppojono: veel mensen zeggen ook tegen mij dat ik het niet nodig heb, maar ik ben in 1.5 jaar 15 kg aangekomen en wil dat er nu gewoon weer afhebben.. nergens voor nodig al dat extra gewicht!
Net weer 6 minuten op me abrocket geweest! En ga vanaf volgende maand aquarobicen met me moeder. En beweeg nu bijna elke dag een uur extra door te fietsen of te wandelen:) nu hopen dat het goed gaat. Volgens BMI of hoe je dat ook mag noemen heb ik 10-15 kilo overgewicht. Maar goed als er 5 kilo af is ben ik blij en als me buikje maar een beetje weg is!
Wat ik vaak vervelend vind is dat mensen zeggen afvallen? Is toch niet nodig je ziet er prima uit? Terwijl je dan bijvoorbeeld toch overgewicht hebt en bijvoorbeeld helemaal niet gezond eet/leeft. Dan is het toch echt wel nodig dat je er op gaat letten denk ik dan..
miep1979 - het kan ook zijn dat je vocht vast houd he dan kan alles ook strakker gaan zitten doordat je ''uitzet'', kop of even doorzetten dalijk zie je resultaat.
vanochten en beetje yoghert op had echt geen trek kreeg het niet weg en zit nu aan een bakje the dalijk maar even een kaakje pakken,
voor iedereen vandaag heel veel sterkte en we kunnen het he zet hem op
VonDutch dat lijkt me niet want ik dacht dat het koekjes waren. Gewoon even in de supermarkt etiket kijken
Ben 0,3 kilo aangekomen. Viel me nog mee na vorige week. Gelukkig is het niet meer. Nu weer volop ertegenaan Gisteren wezen spinnen vanavond paardrijden en morgen volleybal Donderdag en vrijdag heb ik beurs, weer moeilijke dagen maar ga proberen zo goed mogelijk te doen (geen koekjes eten van de tafel )
Ik ken het Miep, ik doe echt al best wat weken volop mijn best en val geen fiets af en heb ook niet het idee dat alles al losser begint te zitten. Alleen mijn buikje word wat platter! Maar ik hou ook gewoon vol! Slank en strak de zomer in!
Ik denk niet dat het goed is die brot in melk. Ik denk dat het veel suiker bevat. Ook melk is niet de meest magere keuze. Maar inderdaad kijk op de achterkant naar de calorieen, suikers en vetten en dan weet je het !
loes en miep ik ken het ook hoor, je doet zo hard je best maar de weegschaal laat dat niet zien. dan heb ik af en toe echt een dip want dan denk je het werk toch niet, maar de aanhouder wint en we gaan slank de zomer in met steun van elkaar
he meiden je hebt nu in plaats van de wii fit ook die wii fit en gezond met die persenol trainer
marleen_usar
Geplaatst: 10-02-09 10:41
He leuk hoor ik heb geen wii maar als ik het zo lees allemaal moet het een leuk ding zijn.
Loesss
Geplaatst: 10-02-09 10:44
Zeker gaan we strak de zomer in!
Hmm ik heb geen wii en er ook geen geld voor, anders had ik het wel geweten. Misschien als ik strakjes ga samenwonen met vriendje....
Mn zusje heeft hem wel, maar daar ben ik bijna nooit, woon nml bij mn moeder.. dus dat heeft ook geen zin !~
Vandaag gaat goed! Heb nu 2 bruine boterhammen op, en heb het gevoel dat ik het hierop beter uit hou tot de lunch dan met een bakje yoghurt met musley..