Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zelfs mn vriend niet gehoord die later erbij kroop..

Maar als hij groot alarm slaat zou ik het toch even voorleggen ja

Toch maar besloten dat ik morgen alleen mn toets maak en de lessen niet ga volgen (ook al heb ik volgende week tentamenweek) en ik dus ook de kansen op mijn herkansing verspil. Die herkansing gaat om een 6,4 dus is eigenlijk niet zo nodig.. Weer een dikke knuff van vriendje gehad... ik zou echt niet weten wat ik zonder hem moest haha 
Heel vaak gevraagd van als je me hoort knijp dan in mijn vinger, maarja ik sliep, heb hem ook niet gehoord.. Pas later heeft hij me wakker gekregen en ik had echt geen flauw idee wat er allemaal gebeurd was, heel eng. Enige wat ik weet is dat ik helemaal huilend wakker werd.. Glas water gehad en toen ben ik daarna gelukkig weer rustig gaan slapen maar het was echt creepy, omdat ik dus helemaal niet wakker te krijgen was
Ik was ook superafwezig..
Hoe ging je wiskunde? En wat raar zeg, dat je niet wakker te krijgen was... Hopelijk gaat het vanacht beter!
Vanavond maar weer gewoon met vriendlief
Lukt het leren nu wel of ook niet?
Maar ik heb net een gesprek met mijn mentor gehad en ze zei: Ik ga nu iets zeggen wat ik als leraar niet hoor te zeggen, maar jij gaat volgende week alleen toetsen maken als je je goed voelt. We hebben nog een maand tot de examens, dus de vier tentamens die je volgende week hebt kun je gewoon later inhalen. Eigenlijk had je dat gisteren ook moeten doen maar dat is nu te laat. Ook de herkansing van morgen, het mag eigenlijk niet, mag je van mij als je je echt belabberd voelt (vooral omdat ik twee toetsen moet maken) gewoon later een keer doen!
MissPromiss schreef:Nee echt helemaal nietMaar ik heb net een gesprek met mijn mentor gehad en ze zei: Ik ga nu iets zeggen wat ik als leraar niet hoor te zeggen, maar jij gaat volgende week alleen toetsen maken als je je goed voelt. We hebben nog een maand tot de examens, dus de vier tentamens die je volgende week hebt kun je gewoon later inhalen. Eigenlijk had je dat gisteren ook moeten doen maar dat is nu te laat. Ook de herkansing van morgen, het mag eigenlijk niet, mag je van mij als je je echt belabberd voelt (vooral omdat ik twee toetsen moet maken) gewoon later een keer doen!
Dus mijn mentor is echt super, écht wat een topmens!
Heb er nu wel iets meer vertrouwen in, wetende dat ze gewoon achter mij staat en begrijpt als ik er niet ben
Lekkere droppies daar op de praktijk...sturen die fax!
, was iig geen reden om terug te komen.