Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eempiej schreef:Ik zou het niet eens in willen nemen ondanks de pijn. T klinkt echt heel veel!
xROMY schreef:Hebben jullie wel eens aan aanval gehad op school/werk?
Hoe reageerden jullie klasgenoten/collega's?
simodi schreef:eempiej schreef:Ik zou het niet eens in willen nemen ondanks de pijn. T klinkt echt heel veel!
Toch denk ik (weet het voor mezelf wel zeker), dat als je zo'n enorme migraine hebt, het je echt niet kan schelen wat je slikt als het maar minder wordt of weggaat! Je hebt soms eigenlijk geen keuze, want gewoon afwachten of het beter wordt is dan geen optie, zo erg kan het zijn!
jumpgirl schreef:Toen kwam er bijna de uitkomst.. imigran neusspray. Erg vies wanneer het in je keel komt, maar helpt snel de migraine te verminderen. na ongeveer 4 uurtjes trekt het weg, wel voel je je de hele dag nog beroerd.
eempiej schreef:eempiej schreef:Ik zou het niet eens in willen nemen ondanks de pijn. T klinkt echt heel veel!
Ik heb zelf ook migraine en weet hoe de pijn is. Maar dan nog zou ik het nooit nemen. Maar dat is mijn eigen iets.
simodi schreef:jumpgirl schreef:Toen kwam er bijna de uitkomst.. imigran neusspray. Erg vies wanneer het in je keel komt, maar helpt snel de migraine te verminderen. na ongeveer 4 uurtjes trekt het weg, wel voel je je de hele dag nog beroerd.
Fijn dat het nu goed gaat!
Wat duurt dat lang die werking van de neusspray! Een imigran tablet (100) werkt met een uurtje al.
eempiej schreef:Ik heb idd niet iedere dag een aanval, en dat wil ik graag zo houden. En ja misschien had ik het dan wel gedaan. Maar nu met een aanval die ook bij mij van 's ochtends vroeg tot 's avonds duurt laat ik de pijn liever voor wat het is. Heb met medicijnen irritantere bijwerkingen gehad (uitvalsverschijnselen), die ik niet op vond wegen tegen mijn hoofdpijn, ookal is die heftig en braak ik dan 2 keer per uur.
Magoed zoals ik al zei, dit is mijn mening.