Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Crista

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:36

Mag ik mij ook hier melden?

2 weken geleden begonnen met start 2 run het basis opbouw programma. Nog 1 training en dan ben ik klaar en gaan we opbouwen naar de 5 km.

Ben begonnen met mn hond, maar die vind er niks aan, dus nu ren ik alleen... wil nog wel gaan trainen met hondlief, maar even kijken hoe we dat gaan aanpakken. Wil uiteindelijk graag dog survival en eventueel canicross gaan doen met dr.

Ben aan het opbouwen voor de mudrun in september, 5 km. Vorig jaar ongetraind gedaan en 2 uur bezig geweest (mede door de hindernissen/obstakels en veel wachttijd) maar qua conditie viel het me tegen hoe weinig ik kon rennen...

Van de week bij de decathlon schoenen en kleding gekocht, geeft toch weer motivatie om door te gaan!

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:41

Ik heb normaal 38/39 als maat schoen, maar volgens mij zijn mijn Brooks maat 40. Ik kijk maandag even als ik thuis ben Goof, heb nu alleen mijn trailschoenen meegenomen, maar heb serieus interesse.

Dat mag je zeker vragen Ninus, ik ben 62 jaar. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om me ook zo "oud" te voelen.
Dat voelt stiekem best wel fijn.

Dank jullie wel voor alle felicitaties, ben nog altijd gelukkig met mijn man. Hij is echt mijn beste maatje.
En we hebben een super gave locatie, de linkerhelft is voor ons dit weekend en de rest is onbezet.

Afbeelding

Gewoon met oprijlaan...hier wil ik nog wel een keer voor verhuizen.
Echt een supergaaf gebouw hier, het is bij een oude watermolen.