pien_2010 schreef:Prachtige foto's BeFunny. Ik vind je heel dapper om gelijk te gaan wandelen.
In slowmotion hoor en was echt wel even lekker.
Nou het komt erop neer. Sinds 5 December zit ik weer in een onderzoeksfase. 7 December is er iets op een mri gezien een t1 (tumor kleiner dan 3 cm) maar verder weten ze niet of dat goedaardig of kwaadaardig is. Dit had ik al laten weten volgens mij. Aan de hand daarvan uiteindelijk toch een pet gekregen waar een afwijking op te zien was die niet oplichtte. Dus hoorde ik "het zal wel een ontsteking geweest zijn" paar weken later werd ik opgebeld dat ze het toch te verdacht vonden dat ze een biopt wilde afnemen. Dat bleek een heel pijnlijk botbiopt te zijn botboringen onder ct scan dat was een behandeling zonder narcose van 50 min met handboortjes en uiteindelijk omdat het bot te hard was een electrische boor. Ik heb hiervoor een dag in het ziekenhuis doorgebracht en heb vandaag te horen gekregen dat ze ernaast geboord hebben en alleen kraakbeen naar de patholoog hebben gestuurd en het materiaal niet te beoordelen was als biopt van het sternum manubrium. Dus dat ze het eigenlijk over willen doen. Uiteindelijk gaan ze nu dinsdag avond eerst overleggen omdat er dan meerdere artsen samen komen en zo blijf ik in onzekerheid zitten.
O ja de chirurg heeft ook laten weten dat ze een nieuw biopt eigenlijk ook liever niet doet nadat ik aangaf dat ik er niet op zit te wachten. Omdat ze met zwaarder geschut bezig gaan en sowieso het risico op klaplong groter wordt maar ook dat ze sneller in de longen boren. Het sternum manubrium is wel heel hard maar ook heel plat en is het dus niet zonder gevaar en narcose maakt het gevaar groter want de patiënt voelt dan niet of ze te diep gaan. Maar zonder narcose is voor mij nu uitgesloten. Ik heb nachtmerrie gehad van die behandeling. Dus ik hoop dat er iets anders komt wat ze kunnen doen
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 15-02-24 19:30, in het totaal 1 keer bewerkt