Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
). Ik dacht dat het misschien lag aan toch nog wat adrenaline ofzo.
dat voelde gisteren goed genoeg.
Ninus schreef:Ik vind mijn tijd prima hoor MuSLi, ik had ook geen enkel doel en we letten onderweg helemaal nergens op. Mijn doel is om nog genoeg over te hebben voor nog een stuk verderdat voelde gisteren goed genoeg.
Ik heb nog een man overeind geholpen die op een paaltje was gaan zitten en niet meer overeind kwam
Heeft iemand de Cauberg trail al eens gelopen? We willen volgend jaar wel weer een weekend die kant op en ik liep in het begin naast een man uit Friesland en die was er erg enthousiast over.

. Heb juist rustig en beheerst gelopen en had hetzelfde doel als Ninus, het gevoel hebben nog door te kunnen. Er stond een 30 km op het programma, uiteindelijk 31,31 van gemaakt. De eerste 10 alleen naar het bos, daar wachtte een vriendin op die weer aan het opbouwen is, rustig rondje in het bos van 10 gedaan en uiteindelijk 10 naar huis. Onderweg Iris nog tegen gekomen, maar die liep zo hard dat ik weer afgeslagen ben en mijn eigen tempo ben gaan lopen.
Had er gister geen energie meer voor hahaha 

Ook wat aan de drukke kant naar mijn smaak, maar mijn man had liever mij mee dan een vreemde, daar doe ik het dan ook maar weer voor.