Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Ja ghostattack, daarom zei ik hier in de buurt idd. Het wisselt enorm, maar sommige regio's zijn echt nog niet zover. Midden in de randstad hier.
Ghostattack schreef:MyWishMax schreef:Ja ghostattack, daarom zei ik hier in de buurt idd. Het wisselt enorm, maar sommige regio's zijn echt nog niet zover. Midden in de randstad hier.
Midden randstad is ook wel dichtbevolkt natuurlijk, kan me voorstellen dat het daar minder snel gaat! Hier had ik ook wel geluk hoor, kreeg eerst ook opties voor begin juliMaar ik was eigenwijs en ging refreshen voor een snellere afspraak
Dat telefoonnummer voor Janssen zal wel roodgloeiend staan vandaag
Ghostattack schreef:MyWishMax schreef:Ja ghostattack, daarom zei ik hier in de buurt idd. Het wisselt enorm, maar sommige regio's zijn echt nog niet zover. Midden in de randstad hier.
Midden randstad is ook wel dichtbevolkt natuurlijk, kan me voorstellen dat het daar minder snel gaat! Hier had ik ook wel geluk hoor, kreeg eerst ook opties voor begin juliMaar ik was eigenwijs en ging refreshen voor een snellere afspraak
Dat telefoonnummer voor Janssen zal wel roodgloeiend staan vandaag
Vayo schreef:Van mij mogen ze dan in periodes van hoge besmettingen verlangen dat niet gevaccineerden mondkapjes dragen, afstand houden, op sommige plekken geen toegang krijgen en tijdelijk niet naar het buitenland mogen. Niet om ze te pesten of een uitzondering van ze te maken, maar omdat ik vind dat je na 1,5 jaar van zware maatregelen gevaccineerden hier niet voor op kunt laten draaien.
MyWishMax schreef:Hahaba, ja heel logisch dat het hier langzamer gaat, maar soms vergeten mensen dat wel eens. Dan wordt er geroepen dat men dan en dan wel gevaccineerd kan zijn, maar dat hier in de buurt dus nog lang niet zo kan zijn dan.
Ik kreeg met f5en steeds latere dataen toen werd ik eruit gegooid. Daarna maar data gekozen die er toen stonden, wilde niet nog langer wachten haha
DuoPenotti schreef:De mensen die bewust niet vaccineren, al dan omdat corona niet bestaat, geloof of wat ook zijn er toch nog weer miljoenen.
Het zijn ook de mensen die zich niet aan de regels houden, dus ja dat er dan een piek gaat komen nog lijkt me niet uit te sluiten.
En ik geef toe dat ik van alles over die mensen denk (uiteraard niet over de kleine groep die het niet kan wegens een ziekte)
DuoPenotti schreef:De mensen die bewust niet vaccineren, al dan omdat corona niet bestaat, geloof of wat ook zijn er toch nog weer miljoenen.
Het zijn ook de mensen die zich niet aan de regels houden, dus ja dat er dan een piek gaat komen nog lijkt me niet uit te sluiten.
En ik geef toe dat ik van alles over die mensen denk (uiteraard niet over de kleine groep die het niet kan wegens een ziekte)
Daks schreef:DuoPenotti schreef:De mensen die bewust niet vaccineren, al dan omdat corona niet bestaat, geloof of wat ook zijn er toch nog weer miljoenen.
Sorry hoor maar het is het gross van de gevaccineerde die denkt onsterfelijk te zijn want de hebben het prikkie. Kap eens met dat over 1 kam scheren
anjali schreef:DuoPenotti schreef:De mensen die bewust niet vaccineren, al dan omdat corona niet bestaat, geloof of wat ook zijn er toch nog weer miljoenen.
In de U.S.A. worden nu mensen ontslagen omdat ze zich niet willen laten vaccineren.Vooral in zorgberoepen.Die hebben dat aangevochten bij de rechtbank maar die gaf de werkgevers gelijk omdat anders clienten besmet zouden kunnen worden. Alleen om medische of religieuze redenen mag van die werkgevers een vaccinatie geweigerd worden.
Daks schreef:DuoPenotti schreef:De mensen die bewust niet vaccineren, al dan omdat corona niet bestaat, geloof of wat ook zijn er toch nog weer miljoenen.
Sorry hoor maar het is het gross van de gevaccineerde die denkt onsterfelijk te zijn want de hebben het prikkie. Kap eens met dat over 1 kam scheren
DuoPenotti schreef:ja sorry was wat te kort door de bocht...
Vayo schreef:Maar zolang die 2 miljoen er niet voor zorgen dat de zorg overbelast raakt, hoeven we daar geen rekening mee te houden in de zin van meer maatregelen als de besmettingen oplopen.
En daarnaast zullen er veel zijn die niet in een risicogroep vallen en relatief makkelijk een besmetting doorkomen. Het engste vind ik de mutaties. Dat die kans blijven krijgen.
Gewoon zelf je vaccinatie up to date houden. Meer kunnen we niet doen. Ik hoop dat ze snel weten hoe lang je vaccinatie werkt. Ik heb 14 febr. mijn 2e Pfizer al gehad. Ik zou wel graag op tijd mijn 3e (en 4e?) krijgen. Maar ja … wat is “op tijd”? Ik hoop dat ze daar snel achter zijn. En ook vanaf wanneer je veilig een 3e kan en mag halen als zijnde booster.