Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Dus daar valt het meeste te halen. Was wel eens inzichtelijk om ook de friet/bier/wijn en nootjes in het café eens op te schrijven.
man man man, ik voel me net het bol.com poppetje. Had vanmorgen even mijn taille gemeten en heb er even gratis 5cm bij gekregen. Zal allemaal vocht zijn wel. Voor mij vooral de overwinning dat ik dat in kan zien en uit kan gaan van 'trust the process' ipv in paniek te raken
nu vooral bezig met mijn lichaam te voeden met goede voedingswaarden en te luisteren wat hij nodig heeft. Ik hoop dat als ik uiteindelijk 'ontpilt' ben, afvallen ook wat makkelijker gaat worden. Maar kost even tijd!
Sharani schreef:Josien: meer worteltjes en andere rauwkost. Daar kan je eigenlijk bijna onbeperkt van eten wat calorieën betreft.
Josien_ schreef:Sharani schreef:Josien: meer worteltjes en andere rauwkost. Daar kan je eigenlijk bijna onbeperkt van eten wat calorieën betreft.
Dat probeer ik inderdaad meestal te doen, mijn probleem dan is dat het wel vullend is maar niet verzadigend. Om het zo maar even te zeggen. Daar moet ik weer doorheen, maar je eetpatroon en soort voedsel veranderen is een proces met vallen en opstaan helaas.
@Snippergroen: waarschijnlijk moet je gewoon even door de hormoonschommelingen heen. Niet fijn, maar dat wordt vanzelf beter. Dat had ik ook toen ik tijdelijk met de pil stopte voor een paar maanden.
Maar toch eten omdat ze op tafel staan, die dus proberen te laten staan
en zeer tevreden...
en ik ben daar weer heel blij mee. 
. Kon kwa adem nog verder, maar voor m'n enkel niet gedaan. Dus conditie komt wel weer goed