Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SimoneeM schreef:Relaxed schreef:Natuurlijk vallen maneges onder sportclubs.. Er wordt les gegeven, gesport, met meerdere mensen bij elkaar.
Zou je zeggen ja. Mijn manege kondigde net aan gewoon door te gaan met lessen. Wel met wat maatregelen, maar toch. Ben benieuwd of dat zo blijft.
Petrichor schreef:Ja ik vind het heel onduidelijk. Is het alle horeca dus ook afhaal. Of alleen eet en gelegenheden en mag je nog wel eten afhalen??
Citaat:Of de sluiting ook voor afhaal- en bezorgrestaurants gaat, konden de ministers nog niet aangeven. De nadere uitwerking van de maatregelen maken de ministers later bekend.
Berdien schreef:Hotels blijven open.. maar de restaurants daarin dan? Dat is toch scheef? Een beetje hotel heeft wel een flink restaurant, waarbij zeker het ontbijt vaak drukdrukdruk is. Ik snap dat je zittende gasten niet zo naar huis kunt schoppen, maar nieuwe gasten is wat anders.
Nou ja, mijn tripje naar Terschelling gaat in ieder geval niet door. Hotel wil op geen enkele manier meewerken, dus dat geld is weg. Omdat 'het op Terschelling nog niet is'![]()
Als we straks wel weer kunnen gaan dan dus níet naar dit hotel.
Afhaal blijft wel open, er mag in ieder geval bezorgd blijven worden...
Relaxed schreef:SimoneeM schreef:
Zou je zeggen ja. Mijn manege kondigde net aan gewoon door te gaan met lessen. Wel met wat maatregelen, maar toch. Ben benieuwd of dat zo blijft.
En dan heb je dus je eigen verantwoordelijkheid om niet heen te gaan..
SimoneeM schreef:Relaxed schreef:Natuurlijk vallen maneges onder sportclubs.. Er wordt les gegeven, gesport, met meerdere mensen bij elkaar.
juval schreef:Janntjuh schreef:Hier zijn alle lessen per direct gestopt? Lijkt me dat manege gewoon onder sportclub valt?
maar de paarden zullen toch wel hun beweging moeten krijgen.