Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linoleum schreef:Hij is wel tof friemel!
Ik ben erg aan twijfelen wie ik zal benaderen. Weet inmiddels wat ik wil als eerste. Gekleurde bloemen met lijnen. Qua vorm van bloemen vind ik Snip Art geweldig. Maar wat betreft kleuren van bloemen gaat voorkeur weer uit naar Mandy Denise. Iemand die met me mee kan denken of misschien nog wel andere suggesties heeft?
Dit vind ik mooi, maar dan dus met kleur:
[ [url=m/zciMlL.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tFinbH.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yz3KNy.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WAxIvt.png]Afbeelding[/url] ]
Captain schreef:Dat zeepaardje
Die andere van vandaag is ook prachtig!! Wat een friemelwerk zeg.. pfff
Pls stahp.
http://9gag.com/gag/aM87y4A?ref=android
Miiej schreef:Voor de bloemen tattoo ik vind haar echt geweldig: https://www.instagram.com/dianaseverinenko/
Ze werkt alleen in Kiev maar is bijvoorbeeld deze maand in Berlijn.
linoleum schreef:Ik ben erg aan twijfelen wie ik zal benaderen. Weet inmiddels wat ik wil als eerste. Gekleurde bloemen met lijnen. Qua vorm van bloemen vind ik Snip Art geweldig. Maar wat betreft kleuren van bloemen gaat voorkeur weer uit naar Mandy Denise. Iemand die met me mee kan denken of misschien nog wel andere suggesties heeft?
Dit vind ik mooi, maar dan dus met kleur:
[ [url=m/zciMlL.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tFinbH.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yz3KNy.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WAxIvt.png]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:Ik heb zoiets van Marsha Lino, wel enorme wachtlijst... Ik heb roze bloesem met bruine takken en op dat takje zit een uil. Kan je wel ff foto appen![]()
Heb ze deze zomer 4 jaar en zijn not steeds mooi ondanks dat ze geen zwarte lijnen hebben!
Hier issie dan! Spreekt voor zich dat ie natuurlijk zachter wordt. Is nou echt zo van "HEY HALLO IK BEN NET GEZET! HIER BEN IK! JOEHOE!
Emma mijn lichaam laat zo idd weten dat t genoeg is en van de spanning, met mijn rug was t t ergst, mijn schouders had ik het ook maar met mijn rugstuk het ergst ik was toen echt ziek. Normaal ook rillen nu niet maar ik had langer niet getrokken.
[ [url=m/foM68T.png]Afbeelding[/url] ]
Ik was na het lijnen echt al heel schraal dus daarom had ik het tegen het eind erg moeilijk, iedere keer met die doek eroverheen, dacht dat ik dood gingt zetten zelf viel echt enorm mee op die knobbel op je pols na, gvd zeg
zelfs rondom elleboog viel mee maar bij die knobbel heb ik wel ff gescholden ja.
Ik zie erg op tegen binnen bovenarm..
Ik maak morgen nog ff foto van mijn zwaluw onder de mandala