Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 18:40

Mijn huid heeft ook de neiging snel droog te worden. Wat bij mij helpt is na het afhalen van de make up nog even met een nat washandje met koud water over mijn gezicht te gaan, zodat er ook geen make up remover op mijn gezicht blijft.(want daar zit vaak alcohol ect. in) Daarnaast doe ik elke avond voor dat ik ga slapen pure koksolie op mijn gezicht en drink ik alleen maar water. (zo'n 1,5-2,5 liter) Tot nu toe eigenlijk geen last meer van een droge huid, en mijn huid is nu ook echt lekker zacht. :D Maar het is vooral echt uit proberen, wat voor de ene fantastisch werkt is misschien voor de ander helemaal niks.

Sodera

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:05

Heeft er dan nog iemand tips voor een vette maar wel vochtarme huid?? Met name voorhoofd is heel vet bij tijd en wijle, mijn pony wordt er gewoon vettig van :/....
Rondom neus/wangen/kin vnl heel trekkerig gevoel en af en toe schilfertjes ook.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 19:53

Ik gebruik met mijn vettige vochtarme huid ook producten voor gevoelige huid. Bevalt me op moment stuk beter dan producten speciaal voor vette huid. Huid blijft er rustig door, met als gevolg ook minder onzuiverheden.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 20:05

Onzuiverheden heb ik eigenlijk niet, het is gewoon echt vettige |(.
Gevoelige/droge huid heb ik heel lang gebruikt maar maakte niet echt een verschil helaas.

Ik zal binnenkort de Douglas eens binnenlopen, wie weet hebben ze daar nog een topidee....

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 20:09

Ik heb een vochtarme huid die snel vet wordt en gebruik sinds een maand of 2 ibuki van shisheido. Die bevalt mij echt super! Mijn huid is nog nooit zo zacht geweest en als ik 1x per week scrub heb ik geen last van schilfertjes

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 21:23

Weet iemand of er in Portugal, Lissabon een Sephora zit?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 22:37

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 22:37

Ik had ook snel schilfers en velletjes.

Sinds ik beter reinig (eerst doekjes en dan melk, beide voor gevoelige huid, beide hema) is dat eigenlijk over. Gebruikte toen ook dagcreme en serum vd hema. Ben voor mn bruiloft over gestapt op de enlighten dagcreme van Estee ivm pigment plekjes. Heb ook de advanced night repair (en de eye) en het Enlighten serum (alles wel in mini) en dat gaat erg fijn.

We zijn gister in maastricht geweest en vandaag via Aken nu in Verviers Belgie. Bij een drogist in aken enkele P2 spulletjes gescoord. Voor mn wimpers, een oogschaduw base, roodheid correctie creme, highlight poeder en losse poeder. Terwijl ik lekker stond te neuzen werd er even een vent betrapt die een tas met ongeveer 12 blikken baby melkpoeder probeerde te jatten. Hij is ontkomen, maar de tas liet ie staan. Bizar joh!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 14:24

Een simpel lookje voor vandaag. Allemaal saaie afspraken (autogarage, ziekenhuis etc)
Afbeelding
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 16:59

Mooie look elke :j ik ga altijd met een naakt gezicht naar t ziekenhuis :')

Nou hehe ze zijn er eindelijk

Afbeelding

Afbeelding
Links mars rechts 24seven

Beide geweldig alleen valt 24seven toch net weer iets heftiger uit dan de swatches maar alsnog erg mooi :j

Zaterdag komt Scorpio van Jeffree uit alleen ik skip hem, ik heb net bij de fietsenmaker fel roze banden besteld en m'n nieuwe tunnels zijn binnen dus moet even skippen :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 17:42

Oow leuke kleurtjes :D

Ik heb de laatste twee dagen dat mijn foundation niet goed zit... Ziet er niet uit op mijn gezicht, dus doe maar een licht poedertje op, want met de foundation heb ik overal velletjes en alles. Mijn huid is ineens heel droog. Op mijn voorhoofd en neus. En dan kan ik cremes smeren wat ik wil, het blijft daar droog... Maar het is niet dat mijn huid.. Hmm, hoe leg ik dat uit. Het is wel vettig (gezond vettig), maar heeft hier en daar droge stukjes en als ik teveel creme smeer dan word alles weer te vet.. Grr :P Geen idee wat ik ermee moet.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 18:58

Nou das dus ook precies mijn probleem Eline!! Ik heb even wat opgezocht over die crème die Liselot aanraadde en ik ga daar eens even een monstertje van vragen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 18:59

Mijn nieuwe aanwinsten zijn er precies op tijd voor mijn weekendje Kopenhagen *\o/*

De MUG oogschaduw was mijn cadeautje :D

Afbeelding

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 19:02

Ooeeh nice DnT! Welke GC heb je? :)

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 19:06

Leuk Drunksheep! Geniet er van.
Hele mooie look Elke, mooi zacht
Mooie kleuren Friemel, lijken wel wat op adrogyny?

En ben jaloers op je aankopen DnT, heel mooi. Welke kleurtjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 19:10

Ik heb Serenity en Cher.
De andere zijn nog een keer Serenity en Aphrodity voor Friem.

De MUG is In the Spotlight <3

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 19:12

Oh die kwasten! Mooi hoor! Laat je weten hoe die bevallen? Ik ben er wel benieuwd naar.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 19:16

Oyeru schreef:
Leuk Drunksheep! Geniet er van.
Hele mooie look Elke, mooi zacht
Mooie kleuren Friemel, lijken wel wat op adrogyny?

En ben jaloers op je aankopen DnT, heel mooi. Welke kleurtjes?

Nee op m'n hand misschien maar andro is op m'n lippen echt donker met een vleug paars, Mars is vrij rustig :j

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 21:03

Friemel, ruiken jouw Jeffree's ook zo apart? Ik heb er nu eentje maar die stinkt best wel, en blijft ook een beetje sticky. Maar misschien is het ook wel alleen die kleur :P?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 21:11

Ziet eruit als fijne kwasten :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 21:20

Judass, Jeffree Star heeft ook op zijn website staan dat er geen geur wordt toegevoegd aan de lipsticks. Dus de kan wat verschillen per kleur.

Zo ruiken mijn androgyny en celebrity Skin ook heel verschillend.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 21:44

Mijn masochist ruikt anders dan de rest, dito mijn celebrity skin. Mijn masochist blijft ook nog wat sticky, die van DnT ook trouwens. Leek wel een bad batch. Vorige keer stond er op instagram een post vanwege de geur :j zal zo ff zoeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 21:46

Heeft max factor fijne mascara's? Die niet je wimpers keihard maken?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 21:51

Judass schreef:
Friemel, ruiken jouw Jeffree's ook zo apart? Ik heb er nu eentje maar die stinkt best wel, en blijft ook een beetje sticky. Maar misschien is het ook wel alleen die kleur :P?

Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 22:16

Stond vandaag in de Debenhams bij Too Faced met het idee dat ik het Bon Bons palette wou kopen maar heb het toch niet gedaan. Die twee felle roze kleuren hadden toch echt vervangen mogen woworden voor betere kleuren.