Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:58

Je kan het vast hoor na de shred! Het is geheel normaal als je jezelf in slaap wilt huilen tijdens planks, dat is bij zowat iedereen zo. Maar je niveau wordt echt snel beter en je hele lijf wordt gauw sterker :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:00

Ik hoop het, ga gewoon stom doorzetten en volhouden :j

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 18:47

Doen jullie het echt iedere dag? Want bijvoorbeeld vandaag heb ik ook paardrijden, wat voor mij dus eigenlijk al een uurtje sport is in de week. En op maandag karate..

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 18:47

Ukkiee ik deed het eerst wel iedere dag maar toen vond ik het saai worden. Ik doe het nu nog maar een paar keer per week en combineer het met lekker hardlopen in het bos.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 19:00

Ukkiee schreef:
Doen jullie het echt iedere dag? Want bijvoorbeeld vandaag heb ik ook paardrijden, wat voor mij dus eigenlijk al een uurtje sport is in de week. En op maandag karate..

Ja. Die 30 minuten extra workout kan je echt wel hebben naast een uurtje paardrijden...

Ik had echt een top dag vandaag *\o/*
We zijn begonnen met de beach babe ab workout. Die gaat al zó veel beter dan de twee dagen hiervoor! Daarna de shred gedaan. Ik heb alleen moeite met de planks waarbij je je voeten onder je lijf springt en dan weer terug, dus die doe ik voetje voor voetje, die andere 2 gaan goed! & daarna nog 2 sets standing abdominals gedaan, wat uitkomt op 240x :D Toen wat wezen eten en de kantine had het ideale menu klaarstaan: een flinke kippenpoot met gebakken aardappeltjes en een flinke salade. Héérlijk!

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 19:06

Klinkt goed, Laura! :))

Ik heb net level 1 van de shred weer gedaan. Gisteravond ook nog voetbaltrainen gehad en voel toch wat spierpijn bij m'n heupen. :))

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 19:10

Als dat alles is :)) ! Ik liep 3 dagen rond als een pinguin :+

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 19:11

haha! Toen ik de eerste poging deed om 30 dagen vol te houden had ik wel meer spierpijn hoor :') Toen deden me armen en kuiten echt zeer..

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 19:30

Vandaag de eerste dag van level 2 killer buns gedaan. -O-
Sommige dingen kan ik niet vanwege mijn slechte enkels en bij de rest liep het zweet echt als een tsunami van me af.....
Morgen weer proberen. :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 19:39

Ukkiee schreef:

Een uurtje paardrijden is láng niet zo intensief als een half uur shredden. Dus ja.

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 20:14

Net aan week 3 begonnen van Body Revolution. Eerste keer workout 3 en ben aardig dood gegaan -O- Ik ben al bang voor morgen workout 4. Maar ik vind het nogsteeds veel leuker dan de shred!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 20:14

Nou Ukkiee, ik geloof dat mijn karateleraar Jillian Michaels ook gevonden heeft, want bij de warming-up doen we aardig wat oefeningetjes uit de shred :P Moet eerlijk toegeven dat ik er door omstandigheden voortijdig mee gestopt ben, met shredden, maar ik deed het ook gewoon iedere dag. Al zou ik, als ik nu weer zou beginnen, niet op de dagen shredden dat ik ook naar karate ga.

Jackyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 20:18

Ik word al bang door jullie reacties over level 2 hahaha, morgendag 10 level 1. Dus overmorgen moet ik er ook aan geloven...

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 20:25

Bedankt voor jullie antwoorden! Even kijken hoe ik het in mijn dagen ga passen :) Misschien morgen dan maar een eerste work-out.

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 20:29

Ik heb trouwens weer eens opgemeten en sinds ik ben begonnen met de shred (3.5 week geleden) ben ik 6 cm rond mijn middel kwijt! :)

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 20:30

+:)+

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:21

Jackyy schreef:
Ik word al bang door jullie reacties over level 2 hahaha, morgendag 10 level 1. Dus overmorgen moet ik er ook aan geloven...

dan gaan wij tegelijk!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:34

Hoera Rowina! *\o/* Goed gedaan!

Ukkiee: De shred is een work-out die gemaakt is om elke dag te doen. Hij is kort en explosief, maar net daarom moet je het elke dag doen. Volgens Raponsje haal je er anders (bijna) geen resultaat mee. Bovendien pas je best je voeding aan; gewoon gezonde voeding en de gepaste hoeveelheid kcal (dus zeker niet te weinig eten; gezonde dingen als groenten, fruit, volkoren producten, geen ongezonde tussendoortjes).
De andere work-outs van Jillian zijn zo gemaakt om 5 a 6 x per week te doen, dus het is maar 30 dagen dat je echt aan een stuk moet trainen :) Succes!

Doubtless: Jee jij bent op dreef zeg! Knap hoor!

Marjolein: ik vond level 2 ook loeizwaar, level 1 eigenlijk ook (vooral circuit 3) :(:)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:39

xRowina schreef:
Ik heb trouwens weer eens opgemeten en sinds ik ben begonnen met de shred (3.5 week geleden) ben ik 6 cm rond mijn middel kwijt! :)

superrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:52

Bedankt voor de leuke reacties, ik ben er ook erg blij mee :)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:08

NeverGiveUp schreef:
Een uurtje paardrijden is láng niet zo intensief als een half uur shredden. Dus ja.
Nou, dat ligt er ook aan hoe intensief je aan het paardrijden bent...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:14

Die Body Revolution klinkt wel interessant, maar het lijkt zo ingewikkeld :o?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:30

KarinvdM schreef:
NeverGiveUp schreef:
Nou, dat ligt er ook aan hoe intensief je aan het paardrijden bent...

Nou idd, neem een niet voorwaarts paard en het scheelt een hoop calorieën... Hmmmm interessant :+

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:39

Niet alleen dat, maar een uur manegeles of een uur intensief op een wat hoger nivo maakt ook veel verschil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:50

NeverGiveUp schreef:
Bhriseis schreef:
:')
Maar ik vind hem voor het gevoel veel minder zwaar dan de 6w6p hoor, de oefeningen op zich doen wel veel pijn, heel mijn core doet gewoon zeer nu en is enorm stijf. Maar het half uur is zo voorbij, je hebt er nauwelijks van gezweet, en opvallend weinig gehups (ik denk 3 x 2 cardio-intervallen)

Veel beterschap Mars!

Dankje!
Kende deze helemaal niet, leuk.

Ik doe nu dus die eene van 15 minuten van die doos op het strand, maar deze is wat langer dus leuk voor de afwisseling.
Zal zometeen eens foto laten zien van hoe mijn buik eruit ziet vlak na het trainen, niet normaal :=
Zou leuk zijn als hij zo bleef staan :D

show, show, show!