Niet van tot. Maar ik kan me de verwarring voorstellen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niet van tot. Maar ik kan me de verwarring voorstellen.
Ik zie al op tegen de 19km obstakels in oktober haha en ik hoop dat ik dan toch eens fatsoenlijk 10 km/pu kan lopen. Ik blijf nu steeds hangen op 9,5 km/pu, heel frustrerend
misschien wil ook wel teveel in 3 maanden tijd..

De Strong Viking Family run. 3km modderen en kleurpoeder. We starten om 10:30 in startvak Purple.
.Supervixen schreef:Wauw wat knap zeg!! Hoe lang heb je erover gedaan?
Ik ga zondag rennen voor kika. Heb bijna 300 euro opgehaald.

Ik ben sinds kort begonnen met hardlopen (als kind/tiener intensief en op hoger niveau getennist met daarbij conditietrainingen enzo, maar rond m'n 19de daarmee gestopt.) Nu ben ik weer begonnen met tennissen en wil ik ook gaan hardlopen voor conditie-opbouw en afwisseling in de sport. Echter moet ik nieuwe schoenen hebben (heb voor nu even op tennisschoenen gelopen want m'n oude loopschoenen zijn 13 jaar oud maar dat is niet ideaal en loop nu even niet tot ik nieuwe schoenen heb). Ik weet alleen niet zo goed waar ik daarvoor het beste kan kijken. Ik heb namelijk ook steunzolen voor Mortonse Neuralgie (zenuwbeklemming in voet) en ik weet niet waar ik daar het beste advies voor kan krijgen. (Mijn podotherapeut heeft geen speciale sportschoenadviezen voor zover ik op de website kan zien. Ga ze wel morgen even bellen)
dus sorry als ik een dubbele vraag stel
)