[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 10:23

Jeetje Naoom_ dat is echt balen.. -O-
Kan je geschiedenis niet laten vallen? Ik weet niet wat voor vakkenpakket je hebt en of je een extra vak hebt? Anders is er misschien nog de mogelijkheid om een vak te laten vallen om toch nog te kunnen slagen. Geef de hoop niet op!

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 10:27

Bedankt iedereen!
Lovesamantha, nee kan niet, dit is gewoon mijn eindexamen pakket met verplichte vakken van de Havo. Moet hem dus gewoon maken als mijn herkansing in juni en hopen dat de rest goed is.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 10:39

Knakker schreef:
Mootje schreef:
Haha Lous, het welbekende VDH dieet (Vreet de Helft) :=

haha, lachen!
Maar het is wel de manier!

Misschien wel in combi met het MB-dieeet (meer bewegen!) :)

Uiteraard.
Zo ben ik wel op mijn huidige gewicht gekomen. ;)
En het is makkelijk vol te houden. Zowel tijdens als na het afvallen.

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 11:05

ahh balen Naoom!! snap dat dat stressvol is! :(:)

Goed bezig Madeira! Supergevoel geeft dat he?! ik zit nu op 60,1 grrrr ik wil zo graag onder de 60... als ik 59,4 ben is er precies 15 kg af... maar ja, als ik eerlijk ben is dat een beetje muggeziften... ik ga gewoon vrolijk door en kijk wel hoever ik kom.
Vanochtend naar diëtiste geweest en ook zei was heel erg tevreden!

Laura, je vroeg nog wanneer Obese op tv is, normaal zondagavond om 20.00 maar afgelopen zondag was er niets, dus het kan zijn dat het nu weer afgelopen is. Maar anders kun je ook eens youtuben voor obese of losing it with jillian, ook erg motiverend!

Lous, ja als je daar een goede balans voor kan vinden is dat ook ideaal voor op gewicht te blijven! :Y)

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 12:02

@Naoom_ oh dat is echt poedersuiker.. Ik hoop dat je andere vakken goed gemaakt heb zodat je deze gewoon rustig kan herkansen. Succes ermee!

Samantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 12:12

Ik ben weer lekker gezond bezig haha.
Ik hou alles wat ik eet goed bij op voedingscentrum.nl. Zij vertellen me precies hoeveel calorieën ik binnen krijg en waar ik meer van moet eten om genoeg voedingsstoffen binnen te krijgen. Super handig dus.
Voor mijn ontbijt heb ik 3 kopjes Nan Yu thee (zonder suiker) en een glas water gedronken, een plakje knackebrod met ham en een met kaas, en een klein schaaltje vanille yoghurt met blauwe bessen gegeten.
Voor mijn lunch wil ik een hard gekookt eitje , een sinaasappel, een meergranen beschuit met kaas en komkommer eten en daarbij 2 glazen water en 3 kopjes Nan Yu thee drinken. Als ik nog trek heb neem ik er denk ik nog een bruine boterham met krabsalade bij. :9

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 14:51

zo net naar de sportschool geweest , ik begonhalf maart met 77.9 op de weegschaal bij de sportschool,
vandaag weer op de weegschaal en nu stond er 74.5.
ik drink 's morgens alleen shake en de rest van de dag eet ik normaal.
en beweeg meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 15:27

Ik kom even snel tussendoor piepen, heb niet zo veel tijd de laatste tijd omdat ik midden in een verhuizing zit... Maar Naoom_, wat is je begincijfer voor Geschiedenis? Als het een 8 is of een 9 (om het even ruim te nemen haha) zou je het zelfs nog kunnen halen zonder de herkansing. Dan heb je wel een onvoldoende voor Geschiedenis op je lijst, maar ik denk dat je hetzelfde denkt als ik en zo lang je maar geslaagd bent het wel prima is. Moet je het alleen compenseren met een hoog cijfer voor een ander vak.

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 15:39

Madeira ik zeg goed bezig!, waar ga je naartoe op vakantie?

Goed dipstaartje!!ga zo door!!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 15:43

Ik ben vanmorgen weer op de weegschaal geweest en ben nu 5 kilo kwijt sinds ik bezig ben met bewuster leven :) Voelde me er dus even erg goed over, de complimentjes komen binnen van alle kanten en volgens verschillende mensen straal ik ook weer wat meer na een lange tijd. Voel me dus echt wel goed op dit moment. Als beloning mag ik een bakje chips, vanavond weer de sportschool in :P

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 15:46

Goedemiddag! Ik spring er weer even in na een paar hele drukke dagen! Zaterdagochtend heb ik een feestje gehouden (in me eentje om 5 uur 's ochtends whaha) want de weegschaal gaf 69.9kg aan.

Ik heb de hele dag op een roze wolk gewerkt :P Diezelfde middag kwam ik nog een oud stalgenootje tegen welke ik bijna anderhalf jaar niet had gezien. Ze herkende alleen mijn hoofd nog hahaha. Toen kon mijn dag niet meer stuk!

Lovesamantha, die site is ideaal! Ik deed dit in het begin ook veel/vaak. Op een gegeven moment weet je het ongeveer wel uit je hoofd (zeker als je veel dezelfde dagen hebt :) )

Wollie, aan het muggenziften over een paar gram, maar ik weet heel goed wat je bedoelt. Ik heb het zelf ook namelijk ;)

Emma, wat goed al 5 kilo *\o/* Een bakje chips heb je wel verdiend :j

Naoom, wat klote zeg!!! Maar blijf positief!!! Het hoeft echt niet te betekenen dat je zakt. Hoe sta je er nu voor wbt geschiedenis? En de overige vakken?

Sandra, succes!! :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 16:11

Nou en dan heb ik nu koffiepauze en staat ik naar mijn bekertje water :')
Is dat 'gammele' gevoel normaal? Of verandert dat nog? (Vraag voor Cambridge mensen..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 16:15

Ik ben niet van Cambridge maar toen ik de eerste dagen begon met minder suikers en andere vetten eten was ik ook heel gammel, heel hongerig de hele tijd en voelde me elke keer een beetje duizelig als ik ging staan... Trekt vanzelf weg, je lichaam moet gewoon even wennen!

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:43

sandra: ik had dat ook de eerste dagen, doe geen cambridge maar het eerder genoemde VDH dieet(vreet de helft) :P

Naoom: wat rot zeg dat je wekker niet af ging, je hebt nu wel extra tijd om te leren, zo kan je het ook bekijken! ;)

Dais: wat goed! dat dansje deed ik ook afgelopen donderdag ochtend toen er 79,8kg stond! :D hoeveel is er nu af?

emma: goed hoor al 5 kilo eraf! en succes met verhuizen!

Frummels: druk druk dus! ook succes met verhuizen! ;)

dipstaartje: netjes hoor!

Paulien: je kan het meid! goed dat er al weer een kilo af is! *\o/*

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 17:46

hier gaat het ook nog steeds goed, weegschaal is nog steeds heel lief voor me! ging net ff erop staan 80,0 en ben ongesteld en was middag dus ben benieuwd als ik straks niet meer ongesteld ben wat ik dan weeg! :D
las ook wat over bonprix, ik bestel daar vaak bikini's die zijn wel goed! maar echt kleding is de kwaliteit wat minder inderdaad! kan je beter h&m doen! ;) bonprix heeft dan wel weer veel leuke jurkjes! <3

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 18:02

Hier ook verhuisdrukte. Volgens mij zou ik alleen al gaan afvallen van alle stress die daarbij komt kijken :') Hihi.

Verder eet ik nog altijd netjes de laatste tijd. Stiekem best trots dat ik me niet meer laat verleiden door al die lekkere tussendoortjes enzo. Moet alleen mezelf nog wel iets kleinere porties aan gaan wennen bij de hoofdmaaltijden, heb het idee dat ik toch nog te grote porties neem.

Sani, welke Cambridge variant doe je?

Cass, wat fijn dat het zo goed gaat :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 18:19

Dais_, wat ontzettend leuk compliment meis! :D

Emmaa_ en Dipstaartje, goed bezig meiden! :D

Dame23, ik ga met mijn ouders naar Noorwegen als het goed is :D

Sandra schreef:
Nou en dan heb ik nu koffiepauze en staat ik naar mijn bekertje water :')
Is dat 'gammele' gevoel normaal? Of verandert dat nog? (Vraag voor Cambridge mensen..)

Geen ervaring(en) mee..

Cassandra, ik ben ook meestal 0,5 tot 1 kg zwaarder als ik ongesteld ben, dus ben benieuwd wat je straks weegt :D

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 18:24

jeetje naom wat rot zeg, wordt er nu automatisch een 1 neergezet? komt er niet heel misschien een 5 uit als je die berekent met je andere cijfers?

Pff vandaag weer goed op me water drinken gelet, heel slecht weekend achter de rug. Bij mij licht het probleem bij variatie en het water drinken, nog 1 glas en dan zit de 2l er voor vandaag weer op!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 18:33

Ik doe de 500 Eline :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 18:51

Ah dus je gaat er echt heftig tegenaan :oo goed zeg, succes :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 18:54

Door de verhuisstress kom ik juist wel weer wat aan... Hopen dat het niet zo erg is als in mijn vorige verhuizing maar ik ben heel snel geneigd om te gaan eten als ik gestrest ben, dus dan is het heel snel en makkelijk ff naar de Appie lopen om een zak chips te halen en dan heb ik eigenlijk alweer spijt als ik het eenmaal in huis heb :')

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 18:56

Tsja, als je spijt hebt moet je 'm dan ook niet alsnog opeten aangezien je hem 'toch in huis hebt'. Mijn tactiek zou zijn om 'm weg te gooien en het verloren geld als een wijze les te zien. :+

Dat doe ik gelukkig niet zo snel, geloof dat ik mezelf dat nu inmiddels wel redelijk afgewend heb.

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 19:46

ik heb mezelf dat ook al goed afgewend, koop alleen maar chips voor me vriend en die vind ik vaak niet lekker! :)

hier mezelf even getrakteerd op wat kleding van de H&M, kon het niet laten! 2 jurkjes een jasje en een bh :D vond dat ik dat nu wel verdiend had na mijn eerste doel gehaald te hebben!
vorige week mocht het van de site zelf nog niet, toen liep me pc vast als ik naar het winkelmandje wou :P

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 19:59

Lekker hoor Dais, tot hoever wil je?

En cass dit was jou eerste doel zeg je, hoeveel doelen heb je en wat is je einddoel?

Ik bestel me bikini's altijd bij otto.nl!. erg mooi bikini's ook in het echt... bestel er nu al 4 jaar, ieder jaar 1 of 2 nieuwe bikini's :D.

cass1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 20:48

mijn eerste doel was onder de 80 te komen! (kom van 86,5) en mijn 2e doel is dan onder de 75kg en dan wil ik het liefst naar de 68-70kg! dan ben ik wel aardig tevreden! otto is idd ook een fijne site! :)