Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Queelens schreef:Fijn zo’n korting cowgirl! Nu nog de inhoud voor het tasje! Daar moet ikzelf ook nog achteraan. Ik heb/had een hele fijne Lezyne zadeltasje waar echt alles inpast (fietsslot, binnenband, bandenlichters, setje met inbusjes en een pompje en evt nog meer) maar die is spontaan stuk gegaan. Echt zonde!
Super gaaf Leeslampje! Vond je het peloton niet spannend of viel het mee qua hoe iedereen aan het jagen was? Ik had van het weekend van brabant naar huis stiekem ook nog veel Vuelta stukjes gefietst van de tijdrit die morgen is en de etappe op zaterdag. Ga morgen denk ik ook even kijken en zaterdag sowieso want ze komen bij mijn ouders door de straat
[ [url=m/1oRcrI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/z9hbel.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haha Maaike dat is niet handig een latex allergie icm met tubelessmaar met tubeless zou je niet gek snel lek moeten rijden en anders toch naar binnenbandjes.
maaikemuis schreef:Eigenlijk is bijna alles unisex. Alleen Liv heeft echt een specifieke geometrie voor vrouwen. En een aantal Cubes. Maar het merendeel is unisex. Het grootste verschil is dat het zadel een bredere maat heeft en soms het stuur smaller is.
Queelens schreef:Anders kon je lekker kijken Walkure. Wij hebben gisteren in Utrecht de ploegentijdrit gekeken en vanmiddag bij mijn ouders in de straat.
Yummy, ligt een beetje aan de afmontage inderdaad en wat je zoekt. Heb je linkje?
Mijn cube mtb is een vrouwenmodelletje. Vind ik in dot geval wel fijn want ik vind die enorme brede sturen dus helemaal niet fijn op de gemiddelde mtb.
Zebrastreep goed dat je toch gaat en inderdaad even overbruggen met de andere mtb.
Yummy schreef:Ik ben wat actiever opzoek naar een fiets momenteel, zijn er heren en dames fietsen? of is alles eigenlijk gewoon unisex?
Cowgirl schreef:Queelens schreef:Anders kon je lekker kijken Walkure. Wij hebben gisteren in Utrecht de ploegentijdrit gekeken en vanmiddag bij mijn ouders in de straat.
Yummy, ligt een beetje aan de afmontage inderdaad en wat je zoekt. Heb je linkje?
Mijn cube mtb is een vrouwenmodelletje. Vind ik in dot geval wel fijn want ik vind die enorme brede sturen dus helemaal niet fijn op de gemiddelde mtb.
Zebrastreep goed dat je toch gaat en inderdaad even overbruggen met de andere mtb.
Stuur kun je inkorten hoor, ik heb ook laten doen en misschien moet er nog een stukje af.
Toen ik mijn fiets kocht zeiden ze dat bijna alle sturen dezelfde maat hebben zodat je deze weer op maat kunt maken.
Ik heb er vandaag 35 km zand/gravelpad opzitten....