Veel moeten afvallen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 18:59

Roosch schreef:
Mijn gebeden zijn verhoord: Oppo komt met een cookie dough variant! :))

:roll: ik wilde dat helemaal niet weten...

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 10:22

Roosch schreef:

Yessss :9

kosseh

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 17:17

Haha, en hoe veel bakken heb je al ingeslagen Roosch?

Ik vind het zo moeilijk om niet te snaaien |(
Altijd de eerste week zo veel moeite met het niet doen. Het is niet dat ik trek heb ofzo, maar gewoon iets lekkers wil. Hoofdhonger ipv buikhonger...
M'n lunch in de supermakrt op weg naar werk gehaald, het is wel gelukt om niks extra's in m'n mandje te gooien. Op m'n werk hebben ze niet altijd lekkere dingen, dus dat scheelt al in verleiding

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-22 23:14

Is het je gister verder nog gelukt @kosseh?

Hier is het de afgelopen weken echt even niet zo best gegaan. Bewegen is gelukkig wel altijd on point geweest. Dus dat is dan wel fijn.

Het eten daarentegen. Sint Maarten snoep, verjaardag van mijn man (taart, chips, nootjes op z'n feestjes). Afscheid op mijn werk (taart en chocolaatjes). Kortom, veel te veel verleidingen en te weinig ruggengraat. En een beetje een stressvolle situatie, dus alles bij elkaar mehhh -O-

Maar, vol goede moed gaan we het morgen gewoon weer opnieuw proberen *\o/* en ik haal geen troep binnen, dan zal het vast ook weer makkelijker gaan. Let's go!

Hoe gaat het bij jullie verder? :D

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:32

Ik heb al even niet gereageerd. Maar als er wat in huis is vind ik het altijd heel lastig om niets te pakken. En zoals jij zegt Musli, geen troep in huis dan gaat het lukken!
Dus hier gaat het best goed! En vind het fijn om hier alle tips en ervaringen te lezen.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:50

Dan moeten jullie maar niet bij mij komen, want mijn kast ligt altijd vol chips, koeken, snoep, toastjes en nootjes :P
Ik kan er wel afblijven dat scheelt.

Ik ga sinds vorige week ook weer lekker.
Probeer weer 3x p.w naar de sportschool te gaan en koop geen broodjes meer op het werk *\o/*

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 13:59

Nou, dat vind ik heel knap Claudia!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 19:30

ClaudiaHS schreef:
Dan moeten jullie maar niet bij mij komen, want mijn kast ligt altijd vol chips, koeken, snoep, toastjes en nootjes :P
Ik kan er wel afblijven dat scheelt.

Ik ga sinds vorige week ook weer lekker.
Probeer weer 3x p.w naar de sportschool te gaan en koop geen broodjes meer op het werk *\o/*

Goed bezig! Hier ligt ook gewoon van alles in de kast hoor, maar op dit moment ligt mijn voorkeur bij snoep en dat heb ik dus niet in de kast. Alleen het Sint Maarten snoep van mijn zoon en dat is van hem, dus daar kom ik niet aan :)

Vandaag een dag training met op tafel chocolade kruidnoten en celebrations :x daar wel een paar van genomen, maar niet over de top. Dus al met al best tevreden. Zodirect richting de gym. Daar ga ik wel weer even flink verbranden ~~}>

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-22 21:16

Ik ben gelukkig niet van het zoet.
Chips vind ik zeker wel lekker, maar degene die ik voor man en kids haal, zijn me niet lekker genoeg voor die extra kcal.
Heeel af en toe haal ik voor mezelf een zak chips en die gaat dan ook gewoon in 1x leeg.
Mag dan ook niemand wat van mee hebben ~~}>

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 20:04

Ik ga van het weekend even bijlezen en reageren, het is hier een beetje druk en gekkenhuis momenteel.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 21:29

Amandavd schreef:
Ik ga van het weekend even bijlezen en reageren, het is hier een beetje druk en gekkenhuis momenteel.

Laat je niet gek maken! :)

Hier een goede dag vandaag :D heel fijn én heel welkom. Maakt me stiekem ook wel weer een beetje trots. Ik heb de teugels weer terug in mijn handen, in plaats van dat ik meegetrokken word +:)+

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 21:35

High five Musli.
Ik ook. :wave: :evaw:

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 22:28

Mag ik me ook melden hier? :D

Ik 'moet' van 80 naar 60/65 kg.
Een tijd geleden van 75 naar 67 afgevallen, en toen een jaar aan de prednison -O-

Opgelopen tot 83 kilo en nu probeer ik al 1,5 jaar af te vallen en is er 3 kilo af.
Ik heb het een tijdje los gelaten en ga het nu weer goed oppakken :D

Hoi :wave:

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-22 23:28

Welkom @Mandy!
Knap dat je de draad weer oppakt :j
Je weet in ieder geval dat je het kunt. Dat helpt vast :)

Go @Claudia! +:)+

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 06:15

Wat goed dat een aantal van jullie zo goed bezig is! :D Ga zo door en inderdaad, jullie weten dat jullie het kunnen, dus dat helpt :)

Hier echt :x

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 10:13

Welkom mandy *\o/* !

Hier -500 tov maandag :). Hoop deze lijn een beetje vast te kunnen houden zo.

Goedzo müsli!

Niet te gek laten maken Amanda!

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 11:02

Welkom Mandy, goed van je dat je het weer oppakt.

Kom op Hhilde, ook jij kan dit!

MuSLi: fijn dat je de touwtjes weer in handen hebt. Dat is heel belangrijk :j .

Esther: mooi resultaat!

Hier echt een hectische week, zit in een sollicitatie procedure voor een nieuwe baan. Wat eerst heel langzaam ging voor ik wat hoorde, zit het nu in een flinke stroomversnelling. Geen idee of het wat wordt maar het zou een flinke verandering betekenen.

Verder woensdag met dochter op de spoedeisende hulp van het ziekenhuis beland. Ze heeft begin dit jaar sinus trombose gehad en nu een VP drain en kreeg flinke hoofdpijn, dat is een enorme red flag. Gelukkig konden ze een nieuwe trombose of ontstekingen bij de drain uitsluiten na bloedonderzoek en een mri. Maar was een spannende middag/ avond.

Het eten is behalve woensdag redelijk geweest, al wordt het met het slechte weer steeds moeilijker om al het december lekkers te weerstaan. Snoep geef ik niet om, maar speculaas, chocolade pepernoten, marsepein en chocolade is echt lastig := , tot nu toe lukt maat houden wel aardig. Chips kan ik gelukkig ook weerstaan, er zijn maar weinig soorten die ik echt lekker vind. Neem bij zin in iets zouts net zo lief een rijstwafel.
De weegschaal was raar deze week, woensdag +400gr en vanmorgen -500gr. Had het wat eten en beweging eerder andersom verwacht.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-22 15:23

Wat heftig @Sharani op de eerste hulp met je dochter. Fijn dat ze trombose konden uitsluiten en hopelijk blijft het nu weer eventjes weg allemaal.

Spannend dat je middenin een sollicitatietraject zit. Snap helemaal hoe dat voelt, ik ben er net uit en start in januari met mijn nieuwe baan :D ik ga voor je duimen dat er wat moois uitkomt!

Hier weer een prima dagje so far. Net terug van een rondje van 5km hardlopen. Zodirect eerst maar eens lunchen, nog niet eerder tijd voor gehad vandaag :x dus gauw wat maken nu en even genieten van mijn tosti met kaas <3

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 22:08

Weer een goede dag vandaag. Had een high tea/babyshower. Heb wel het één en ander gegeten wat ik niet dagelijks eet. Maar ik was ook wandelend heen en terug (5/6km). Dus helemaal prima :j

Verder netjes ontbeten en avond gegeten en ook geen tussendoortjes genomen of andere extra's. Morgen een flinke run voor de boeg, dus dat geeft een fijn gevoel dit soort dagen...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-22 22:26

Roosch schreef:

Oeehhhhh...
Ik vind het oppo ijs ook zo lekker he...
Morgen even een anderhalve week minder aan lijnen houden, op naar Amerika!
Maandag vlieg ik pas maar morgen naar het hotel bij Schiphol.
Alleen is er een metertje of 2 aan sneeuw gevallen in Buffalo, New York. Gelukkig niet waar ik zit maar wie weet komt er een restje mee.
Benieuwd of ik mooie plaatjes kan maken in het vliegtuig.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 08:24

Welkom Mandy!

Ik had de laatste paar dagen ook niet zo'n goede dagen, veel stress en verdriet en dan grijp ik makkelijker naar lekkers. Ook hier thuis een feestje gehad en een verjaardag van een oom, dus hoop vanaf vandaag weer op te pakken. De weegschaal zakte wel lekker maar die zal ook wel weer stijgen de komende dagen denk ik. Voor de rest gaat het best goed.

Hoe gaat het hier met iedereen?

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 08:56

Amanda, met stress en verdriet snap ik wel dat je dan makkelijker naar iets grijpt wat lekker en waarschijnlijk makkelijk is. Hoort er ook bij en hopelijk straks alles weer een beetje op de rit.

Hier gaat het redelijk. Even een mindere periode en ga nu stap voor stap weer de goede kant op. Merk gewoon dat ik alles tegelijk weer goed wil doen, maar dat lukt gewoon niet.
Misschien heel gek, maar ik wil heel graag in de trouwjurk van mijn overleden zus passen. Gister had ik hem aan en hij paste gewoon! Dat was even emotioneel :o

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 10:20

Sterkte amanda is echt heel heftig met je dochter.

Vet purny!

Goed bezig musli!

Wat goed moniek! Mooi dat hij pasten

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 15:24

Wat mooi @MoniekJ. Gelijk vastgelegd ook?

Hier terug van mijn lange run vandaag. Had een trail in bos/duin en een stukje over het strand. 23km grotendeels off road. Ik mag dus lekker de rest van de dag rustig aan doen van mezelf :P

@Amanda, het gaat altijd met ups en downs. Het belangrijkste is dat je de draad weer oppakt en doorgaat. Op de lange termijn heb je daar gewoon echt winst van :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-22 18:07

Wat bijzonder Moniek, dat is wel echt een moment!

Wat heftig Sharani! Hoe is het nu?

Hier ben ik wat focus verloren. Heb even belangrijkere zaken aan m'n hoofd dan focus op afvallen (stress met opleiding afronden onder andere, en dan word ik nog ziek ook :') ).

Na mn vakantie gaat de -hopelijk niet al te strakke tzt- broekriem weer aangehaald worden maar nu is het vooral een kwestie van blijven staan en de finish halen. :+