Roosch schreef:Mijn gebeden zijn verhoord: Oppo komt met een cookie dough variant!
ik wilde dat helemaal niet weten... Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ik haal geen troep binnen, dan zal het vast ook weer makkelijker gaan. Let's go!
ClaudiaHS schreef:Dan moeten jullie maar niet bij mij komen, want mijn kast ligt altijd vol chips, koeken, snoep, toastjes en nootjes![]()
Ik kan er wel afblijven dat scheelt.
Ik ga sinds vorige week ook weer lekker.
Probeer weer 3x p.w naar de sportschool te gaan en koop geen broodjes meer op het werk

daar wel een paar van genomen, maar niet over de top. Dus al met al best tevreden. Zodirect richting de gym. Daar ga ik wel weer even flink verbranden
Amandavd schreef:Ik ga van het weekend even bijlezen en reageren, het is hier een beetje druk en gekkenhuis momenteel.

heel fijn én heel welkom. Maakt me stiekem ook wel weer een beetje trots. Ik heb de teugels weer terug in mijn handen, in plaats van dat ik meegetrokken word
.
, tot nu toe lukt maat houden wel aardig. Chips kan ik gelukkig ook weerstaan, er zijn maar weinig soorten die ik echt lekker vind. Neem bij zin in iets zouts net zo lief een rijstwafel.
ik ga voor je duimen dat er wat moois uitkomt!
dus gauw wat maken nu en even genieten van mijn tosti met kaas

Roosch schreef:Mijn gebeden zijn verhoord: Oppo komt met een cookie dough variant!

).