Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Weet iemand waar de lijst staat met vitale beroepen?
moonsparkle schreef:Weet iemand waar de lijst staat met vitale beroepen?
Cer schreef:de huidige studenten zijn de ministers van de toekomst![]()
Dat mensen toch naar cafe's etc gingen vond ik echt storend, dat sluiten is een dikke prima denk. het is echt helaas gebleken dat een aantal mensen niet zelf verantwoordelijkheid kunnen nemen... (en die met zn allen op een eiland zetten mag dan niet, jammer, dan zou het zichzelf oplossen)..
Inderdaad grote winkels zoals genoemd, misschien ook een limiet aan mensen binnen laten? Primarkt is niet noodzakelijk, bouwmarkt zou wel weer handig kunnen zijn.. Maar goed, die mogen vooralsnog open blijven toch?
Goed, en tevens heel beangstigend..deze maatregelen.. Heel dubbel..
Paardenfan25 schreef:https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... epsgroepen
Lijst met vitale beroepen is dus heel breed.
Geldt dit ook als een van de ouders wel kan thuiswerken? Mijn man heeft vitaal beroep . Ik kan thuiswerken. Gelukkig kan zoon zichzelf vermaken en ik hoop dat hij wat schoolwerk krijgt. Ik ga de opvang dus maar niet belasten
Relaxed schreef:Paardenfan25 schreef:https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... epsgroepen
Lijst met vitale beroepen is dus heel breed.
Geldt dit ook als een van de ouders wel kan thuiswerken? Mijn man heeft vitaal beroep . Ik kan thuiswerken. Gelukkig kan zoon zichzelf vermaken en ik hoop dat hij wat schoolwerk krijgt. Ik ga de opvang dus maar niet belasten
Dan hoeft je kind dus niet naar school.. Laat aub alleen de kinderen naar school gaan die echt moeten.
Marie_Anne schreef:Ja, gek allemaal hè. Nog nooit zoiets meegemaakt, best eng. Vooral de onzekerheid, dat je niet weet wat er komen gaat.
Ik moet wel gewoon werken, en ik kan niet thuis werken. Dat voelt ook raar. Kan me toch niet concentreren.
colinneke schreef:MoniqueT schreef:Ik hoor net van een vriendin die ging tanken in Breda, dat er bij Ikea verkeersregelaars staan, zo druk ik het. Ook parkeerterrein van de Makro en een restaurant bij het bos, afgeladen vol.
Wanneer gaan mensen het nu eens begrijpen??
Hohoho die verkeersregelaars staan er omdat het bovenste parkeerdek gesloten is voor onderhoud. En er dus de helft minder parkeergelegenheid is. Die verkeersregelaars staan er voor het in goede banen te leiden.
Smaland, bistro en restaurant zijn al gesloten.
Maar nog steeds is IKEA 1e levensbehoefte? Ook al werk ik er, begrijpen doe ik het niet
[***] schreef:Petrichor schreef:Ik heb even een belangrijke vraag. Horeca moet dicht, geldt dit ook voor een cafetaria waar enkel wordt afgehaald??
Horeca is:
Hotels
Restaurant
Café's
Dus ook een afhaal café valt daar ook onder neem ik aan.
Citaat:Beste klant,
Zoals je misschien begrepen hebt zijn de regels in Nederland Ivm het Corona virus wederom verscherpt. So-Nails blijft vooralsnog open. Wel net de volgende extra maatregelen:
- Maximaal twee personen (dit is inclusief mezelf) in de salon. Ben je wat eerder en ben ik nog in behandeling? Wacht even buiten.
- Laat je telefoon gedurende de behandeling in je jas/tas.
- Heb je (lichte) verkoudheidsklachten of ben je koortsig/grieperig: verplaats je afspraak!
- Voel je je er niet prettig bij om naar de salon te komen, laat me dit weten, dan annuleer ik kosteloos je afspraak.
- Ik neem tijdelijk geen nieuwe klanten aan.
-De hygiëne maatregelen blijven zoals eerder beschreven.
Door deze maatregelen hoop ik zo lang mogelijk open te kunnen blijven om jullie van dienst te kunnen zijn.
[***] schreef:Petrichor schreef:Ik heb even een belangrijke vraag. Horeca moet dicht, geldt dit ook voor een cafetaria waar enkel wordt afgehaald??
Horeca is:
Hotels
Restaurant
Café's
Dus ook een afhaal café valt daar ook onder neem ik aan.
Marie_Anne schreef:[
Maar Bruins gebruikte niet het woord horeca, hij zei: eet- en drinkgelegenheden moeten sluiten.
De media maakte er horeca van.