Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanso schreef:Iemand een tattoo op een vinger hier eigenlijk? Twijfel daar al een hele poos over maar ben bang dat het op een bepaald moment niet meer te redden is met touch ups
Willl65 schreef:Gillbo schreef:Waarom eigenlijk niet Eigen ontwerp van de artiest, andere plek.
Je ziet zoveel dezelfde tattoo's nu, denk bij aan Blackbear, helemaal dezelfde stijl
Mijn tatoeëring is ontworpen aan de hand van mijn verhaal en daar heb ik 250 euro voor betaald. Echt niet dat ik die tattoo terug ga zisn op iemand anders zijn lichaam. Dat zou mijn artist in ieder geval NIET doen.
Het is niet voor niets een speciaal ontwerp
justdiesel schreef:Ik heb minstens 4 jaar geleden (als het niet al langer is) een tattoo met fijne lijntjes op mijn vinger laten zetten en die is nog steeds net zo mooi als toen hij net gezet was.
Jackytje schreef:Ik heb eigenlijk nooit last gehad van plakkende tattoos?Ik bloed over het algemeen wel niet veel en heb enkel blackwork dus misschien ligt het daaraan.
Ik dacht ook altijd dat folie er niet al te lang mocht op blijven zitten, aangezien er mij altijd aangeraden werd om 2 uur na het zetten het eraf te halen. Daarbij lijkt me dat toch ook wel broeien, onder dat plastic. Liever een proper, luchtig kledingsstuk erover. Tenzij je echt risico loopt op viezigheid (denk maar bij de paarden ofzo).
Fair schreef:Alleen van instagram. Maar haar werk ziet er goed uit!
Ze doet de 27e haar boekingen open voor 3 uur dus als je graag bij haar wilt zijn moet je snel zijn. Ze zijn niet vaak open namelijkIk heb ook mn wekker er voor gezet. :’)