Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Schuur_ schreef:Van die programma’s als I didn’t know I was pregnant krijg ik ook standaard nachtmerries
Zou mij niks verbazen als er bij een groot percentage toch keer iets mis is gegaan met het nemen van de pil.. of diarree gehad/overgegeven en niet bij stil gestaan. Tuurlijk het kan gebeuren ondanks goed pilgebruik.. maar vast niet zo vaak..
Cayenne schreef:De jongen die de katjes wilde laten stuiteren was een jaar of 5/6. Die moet dan echt beter weten.
Magrathea schreef:Ja, dat snap ik. Al denk ik ook wel dat opvoeding hierin meespeelt hoor (van die oudertypes die denken dat dieren op de kinderboerderij robots zijn waar je ongestoord achteraan mag rennen)
joyce_eddy schreef:Schuur_ schreef:Er liggen hier standaard zwangerschaptesten in de la. Bij de minste twijfel wordt er getest
Leuk maar dan blijk je zwanger... en wat dan?? Dat had je dan toch kunnen voorkomen door de pil EN condoom??
MissAnnemijn schreef:Als je Lovely heet sta je toch al gewoon 1-0 achter in het leven
Sanet schreef:Nou dat lijkt me dus echt wel een onwijs ramp scenario. Want dan heb je dus alle ellende rond de zwangerschap blijkbaar al gehad. Kind is er ook al uit. Dus die argumenten tellen dan niet meer mee.
Ik wil dan nog steeds geen kinderen, maar ja, het is er al wel. Dan kiezen voor afstaan ter adoptie lijkt me heel erg moeilijk. Het is wel jouw kind en in dit geval ook nog in een relatie, dus je staat er niet alleen voor.
Moet je dan een “oeps” je levensplannen om zeep laten helpen? Mja, het is er al wel...
Ik weet niet hoor. Dat kind heeft er ook niet voor gekozen en jijzelf dan ook niet. Moet dan maar de rest van je leven daarmee opgescheept zitten? Of kies je dan de “morale” kant en hou je het kind en doe je het zo goed als dat je kunt...
mairead schreef:MissAnnemijn schreef:Als je Lovely heet sta je toch al gewoon 1-0 achter in het leven
Hahaha dat dacht ik ook
Sanet schreef:Nou dat lijkt me dus echt wel een onwijs ramp scenario. Want dan heb je dus alle ellende rond de zwangerschap blijkbaar al gehad. Kind is er ook al uit. Dus die argumenten tellen dan niet meer mee.
Ik wil dan nog steeds geen kinderen, maar ja, het is er al wel. Dan kiezen voor afstaan ter adoptie lijkt me heel erg moeilijk. Het is wel jouw kind en in dit geval ook nog in een relatie, dus je staat er niet alleen voor.
Moet je dan een “oeps” je levensplannen om zeep laten helpen? Mja, het is er al wel...
Ik weet niet hoor. Dat kind heeft er ook niet voor gekozen en jijzelf dan ook niet. Moet dan maar de rest van je leven daarmee opgescheept zitten? Of kies je dan de “morale” kant en hou je het kind en doe je het zo goed als dat je kunt...
Mensen uit mijn omgeving, een jong stel wat zelf wss geen kinderen kan krijgen, heeft niet zo lang geleden een kind van een studente die ‘ perongeluk’ zwanger was geraakt geadopteerd. Gewoon een studente uit Nederland. Die studente heeft er dus wel voor gekozen om het kind niet haar leven overhoop te laten gooien.
joyce_eddy schreef:Schuur_ schreef:Er liggen hier standaard zwangerschaptesten in de la. Bij de minste twijfel wordt er getest
Leuk maar dan blijk je zwanger... en wat dan?? Dat had je dan toch kunnen voorkomen door de pil EN condoom??