Emmaa_ schreef:Oke, even confronterend (heb volgens mij mijn gewicht nog nooit zo in het topic gepleurd)
Op dit moment:
1.88/104kg. M'n BMR ligt rond de 1850 per dag en dat probeer ik ook een beetje aan te houden omdat ik niet echt een actieve levensstijl heb. Als ik sport gooi ik er rond de 150 bij, maar moet behoorlijk wat gewicht kwijt dus zie het ook niet als slecht als ik dat niet doe. Mijn eerste doel is om onder de 100 te komen, dan ga ik mijn kcal inname en sporten weer even aanpassen. Zo wil ik elke 5kg weer een beetje blijven kijken hoe het staat. Uiteindelijk is het mijn doel om naar een lichaam te gaan waar ik me trots op voel (dat is nu namelijk totaal niet het geval), en waar ik me niet meer voor schaam.
En dit vind ik dan een goede stap van je
Zo kan je het ook het beste bekijken, kleine stapjes en dan verder kijken hoe en wat!
Ik weeg nu 78 met een lengte van 1,80 ik kom 'net' uit me bulk. Langzaam afgebouwd nu zit ik wel laag met 1700, maar ik heb er absoluut geen honger bij.. en het gaat prima zo. Ik wil nog 4 kilo kwijt daarna ga ik wel weer iets ophogen (wel nog onder onderhoud want me eind doel voor september is 72 ongeveer, daarna ga k weer bulken
Maar dat kan nog flink veranderen hoor want spiegelbeeld en vetpercentage vind ik vele male belangrijker!)
EDIT; ik vind je r idd super uitzien voor iemand 'met 100kg' knap hoor! Lekker doorgaan zo