Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 11:23

Joolien schreef:
[ [url=m/8H3q07.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind kleurtjes toch leuker.
Dit is playful van la Girl. Zit ook alweer zo fijn. Voel m niet zitten.

Vond die andere je eerlijk gezegd mooier staan. O:)
Maar deze is ook wel gaaf, lekker vrolijk!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 11:24

BelleTessa schreef:
DS dat zijn indd de dingen die ik juist wil proberen van Anastasia.. Jammer dat niet elke Sephora het hele assortiment verkoopt.
Ik ga in mei naar Berlijn, ben benieuwd wat de Sephora daar verkoopt.

Als het goed is zit daar geen Sephora, helaas. Anders heb ik echt wat gemist ook :=

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 12:00

Jolijne, deze kleur vind ik toch leuker hoor!

Vanmorgen geprobeerd een beetje een 50's look te creëren, maar had weinig tijd dus even snel gedaan. Heb nooit lippenstift op dus heb net de lippenstift er weer af gehaald, toch wat te heftig.. :')

Afbeelding

Sorry voor de gedraaide foto!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 14:51

DS, wat leuk! Dat wordt veel halen dus bij Sephora. :))

Ik word in de zomer een stuk bruiner dus helaas denk ik of een andere foundation of geen. :D

Jolien, lekker vrolijk kleurtje!

Heb vanavond een concert van Adam Lambert en aangezien hij vroeger ook altijd van die overdreven kleurrijke make up op had, had ik zin om all out te gaan. Oogschaduw is van mijn Eyes Like Angels palette, heb een zwarte kleur, felroze en wit gebruikt en heb voor mijn lippen MAC Have Your Cake en MAC Velvet Teddy gemixt - maar kwam erachter dat het net MAC Mehr is. _O- Bovenste foto komt de lipstick meer tot zijn recht dan de onderste. :)

Afbeelding

Afbeelding

velvetblack

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 15:12

Mooi gedaan. Je bent zo knap he!
Vind de make up niet veel anders dan dat je gewoonlijk hebt. Maar wel erg mooi die zachte kleuren :j

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 15:20

Oh gaaf Adam Lambert <3 Veel plezier!! En wauw, volgens mij staat alles jou goed!

Drunksheep gaaf! Veel plezier en shop se!

Joolien vrolijk kleurtje weer!

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 15:26

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 15:36

_Friemel schreef:
Hoe doen jullie dat in de zomer met foundation? Ik kleur echt belachelijk snel, komt omdat ik altijd in de zon fiets maar ik zie het nou niet zitten om 4 kleuren foundation aan te schaffen :')

Ik draag in de zomer geen foundation :n Heb in de zomer een erg vettige huid en ik zweet ook erg in mijn gezicht, dus binnen drie minuten zit het toch overal en nergens.

Jolien ik vind die lipstick je heel goed staan! :j

Zelfbruiner gebruik ik echt nooit. Ik ga in de winter af en toe onder de zonnebank om even wat vitamine D binnen te krijgen en daar hoort ook een lekker kleurtje bij, en in de zomer gebruik ik zonnebrand die extra bruint (heb nu Australian Gold factor 20 en Hawaiian Tropics factor 50 omdat die laatste zo lekker ruikt, vind het vooral voor op m'n benen fijn op festivals en dergelijke) en dan kan ik er wel weer een seizoen tegenaan. Vind het niet zo erg om bleek te zijn in de winter, hoort er een beetje bij en het misstaat niet gelukkig.

Liselot schreef:
Veel van wat jullie zeggen is totale abracadabra voor mij :')

Van eyeliner heb ik die precision van loreal, bevalt mij erg goed.
Gisteren bij de action voor 2 euro een contour palette gescoord. Kleuren zijn precies goed en vind hem voor dat geld ook zeker van goede kwaliteit.

Dit is mijn eenvoudige daglook met twig. Mascara wilde niet helemaal meewerken vandaag :')

[ [url=m/hLfLLL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/utpwm3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie rustige look :j Zou alleen graag je wenkbrauwen net een tikje donkerder willen zien om iets meer definitie aan je gezicht toe te voegen, maar dat is echt persoonlijke smaak. Mijn wenkbrauwen zijn standaard bijna zwart, een tint donkerder dan mijn haarkleur :))

donnar schreef:
Jolijne, deze kleur vind ik toch leuker hoor!

Vanmorgen geprobeerd een beetje een 50's look te creëren, maar had weinig tijd dus even snel gedaan. Heb nooit lippenstift op dus heb net de lippenstift er weer af gehaald, toch wat te heftig.. :')

[ Afbeelding ]

Sorry voor de gedraaide foto!

Lipkleur ziet er leuk uit, maar jammer van het blurry filter (?) waardoor de rest niet zo goed zichtbaar is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 16:37

elkee schreef:
Mooi gedaan. Je bent zo knap he!
Vind de make up niet veel anders dan dat je gewoonlijk hebt. Maar wel erg mooi die zachte kleuren :j

<3 <3

Denk dat het meer is omdat het roze nu wat meer "knalt" in het echt, nog meer aanwezig dan normaal - vind een foto altijd een stuk matter/gaver worden. Ben ook altijd bang dat als iemand mij dan in het echt ziet het ineens enorm tegen gaat vallen omdat foto's anders zijn. _O-

Kaygee, dank je wel. <3

[***], helaas staat rood mij niet zo anders wist ik het wel. :)) En Faux is zo prachtig. <3

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 16:49

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 16:50

Relentlessly Red is prachtig!
Maar waarom hij red heet... geen idee.. hij is namelijk niet rood, maar roze :')

Faux en Twig zijn allebei prachtig <3

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 16:51

Ontzettend mooie look shizzle! Die kleuren staan je goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 16:51

Vind dat roze je erg gaaf staan trouwens Shizzel!

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 16:52

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 01:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 17:20

Ik heb dus heel hard make up advies nodig.. Ben erg bleek (nu extra, plus snot ogen ivm verkoudheid) maar heb ook een hele droge huid. Echt plekjes met schilfertjes ook waardoor zelfs mijn fijne BB cream gaat korrelen -O-

Afbeelding

(en hoe de *piep* krijg ik mijn foto groter..? :') )

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 17:28

Majabeestje schreef:
Ik heb dus heel hard make up advies nodig.. Ben erg bleek (nu extra, plus snot ogen ivm verkoudheid) maar heb ook een hele droge huid. Echt plekjes met schilfertjes ook waardoor zelfs mijn fijne BB cream gaat korrelen -O-

[ [url=m/1oollf.png]Afbeelding[/url] ]

Drink je genoeg? Bij mij hielp het ten eerste om veel meer water te gaan drinken (met een beetje limonade erin voor de smaak).
Ik drink nu ongeveer 1,2 liter.
Daarnaast smeer ik met Eucerin en dat heeft mijn huid ook veel meer verbetert. Dat gecombineerd met een MAC foundation en geen velletjes meer en een egale bleke huid :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 17:32

Ik zou beginnen met een hele vettige nachtcreme gebruiken, regelmatig scrubben om de velletjes eraf te krijgen. Hoe ziet je reinigingsroutine er verder uit? Ik had vroeger een mega droge huid en gebruikte toen een hele milde reiniger met daarna nog een reinigingsmelk die ik in kon laten trekken. Daar overheen een serum voor een droge huid en daar overheen dus een vettige nachtcreme, waar ik echt een glimkop van kreeg maar die 's morgens wel mooi was ingetrokken.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 17:33

elkee: Ik drink zo'n anderhalve liter water op een dag. Met moeite hoor, krijg het bijna niet weg maar moet echt.
Eucerin en MAC foundation ga ik onthouden, thanks!

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 17:35

Emmaa_ schreef:
Ik zou beginnen met een hele vettige nachtcreme gebruiken, regelmatig scrubben om de velletjes eraf te krijgen. Hoe ziet je reinigingsroutine er verder uit? Ik had vroeger een mega droge huid en gebruikte toen een hele milde reiniger met daarna nog een reinigingsmelk die ik in kon laten trekken. Daar overheen een serum voor een droge huid en daar overheen dus een vettige nachtcreme, waar ik echt een glimkop van kreeg maar die 's morgens wel mooi was ingetrokken.

Ik gebruik een crème van de huisarts haha! Ben overal allergisch voor, echt een drama.
Ik haal 's avonds mijn make up eraf met een goedje van Nivea en dan een laag vette crème erover. Ik denk alleen dat deze crème niet voedt, maar alleen een laagje op mijn huid legt.
Scrubben is ook wel een goeie idd.

Heb altijd wel een droge huid gehad maar laatste jaren echt veel erger geworden. Zou dat ook met leeftijd te maken hebben? Ben nu 34.
Laatst bijgewerkt door Majabeestje op 13-04-16 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 17:35

Hmm, lastig als je zo'n moeilijke huid hebt.. Misschien eens overleggen bij bijvoorbeeld de Douglas?

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 17:37

elkee schreef:
Majabeestje schreef:

[ [url=m/1oollf.png]Afbeelding[/url] ]

Drink je genoeg? Bij mij hielp het ten eerste om veel meer water te gaan drinken (met een beetje limonade erin voor de smaak).
Ik drink nu ongeveer 1,2 liter.
Daarnaast smeer ik met Eucerin en dat heeft mijn huid ook veel meer verbetert. Dat gecombineerd met een MAC foundation en geen velletjes meer en een egale bleke huid :j

Dit idd, ik had ook echt hele erge last van eilandjes overal. Super droge plekjes. Ik ben consequent meer water/thee gaan drinken en standaard 's ochtends en 's avonds creme smeren. Nu is mijn huid eindelijk heel zacht <3

edit. En eens een keer een soort van sudocreme masker op doen voordat je gaat slapen? een handoek op je kussen en een (dun) laagje (het zit er sowieso dik op namelijk :') ) op je gezicht?

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 17:37

Emmaa_ schreef:
Hmm, lastig als je zo'n moeilijke huid hebt.. Misschien eens overleggen bij bijvoorbeeld de Douglas?

Dat is ook wel een idee idd, voor de rest zal het ook uitproberen zijn. Mijn huid reageert snel dus merk het direct of het ok is of niet. Proefpakketjes is wellicht een optie.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 17:39

Aight, sudocreme? Really? Dat spul smeerde ik altijd op de kont van mijn kinderen _O-
Droogt dat juist niet wat uit?

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 18:10

@emmaa_ Heb er expres zelf geen filter overheen gegooid, dit doet mn telefoon zelf. Ook niet altijd is een beetje lastig

Edit: In mijn laatste posts had ik makeup besteld. Deze heb ik ook gebruikt met de fotomeeting, dit is het resultaat:

Afbeelding

Wel duidelijk dat ik de volgende keer best wat heftiger aan mag zetten, het valt heel erg weg

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-16 18:35

Emmaa_ schreef:

Ik ben idd ook overgestapt naar een hele vettige crème savonds idd en dit werkt als een tierelier! Ik heb geen velletjes meer bij m'n neus!