Joolien schreef:[ [url=m/8H3q07.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind kleurtjes toch leuker.
Dit is playful van la Girl. Zit ook alweer zo fijn. Voel m niet zitten.
Vond die andere je eerlijk gezegd mooier staan.

Maar deze is ook wel gaaf, lekker vrolijk!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Friemel schreef:Hoe doen jullie dat in de zomer met foundation? Ik kleur echt belachelijk snel, komt omdat ik altijd in de zon fiets maar ik zie het nou niet zitten om 4 kleuren foundation aan te schaffen
Liselot schreef:Veel van wat jullie zeggen is totale abracadabra voor mij
Van eyeliner heb ik die precision van loreal, bevalt mij erg goed.
Gisteren bij de action voor 2 euro een contour palette gescoord. Kleuren zijn precies goed en vind hem voor dat geld ook zeker van goede kwaliteit.
Dit is mijn eenvoudige daglook met twig. Mascara wilde niet helemaal meewerken vandaag
[ [url=m/hLfLLL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/utpwm3.jpg]Afbeelding[/url] ]
donnar schreef:Jolijne, deze kleur vind ik toch leuker hoor!
Vanmorgen geprobeerd een beetje een 50's look te creëren, maar had weinig tijd dus even snel gedaan. Heb nooit lippenstift op dus heb net de lippenstift er weer af gehaald, toch wat te heftig..
[ Afbeelding ]
Sorry voor de gedraaide foto!
elkee schreef:Mooi gedaan. Je bent zo knap he!
Vind de make up niet veel anders dan dat je gewoonlijk hebt. Maar wel erg mooi die zachte kleuren
Majabeestje schreef:Ik heb dus heel hard make up advies nodig.. Ben erg bleek (nu extra, plus snot ogen ivm verkoudheid) maar heb ook een hele droge huid. Echt plekjes met schilfertjes ook waardoor zelfs mijn fijne BB cream gaat korrelen![]()
[ [url=m/1oollf.png]Afbeelding[/url] ]
(en hoe de *piep* krijg ik mijn foto groter..?)
Emmaa_ schreef:Ik zou beginnen met een hele vettige nachtcreme gebruiken, regelmatig scrubben om de velletjes eraf te krijgen. Hoe ziet je reinigingsroutine er verder uit? Ik had vroeger een mega droge huid en gebruikte toen een hele milde reiniger met daarna nog een reinigingsmelk die ik in kon laten trekken. Daar overheen een serum voor een droge huid en daar overheen dus een vettige nachtcreme, waar ik echt een glimkop van kreeg maar die 's morgens wel mooi was ingetrokken.
elkee schreef:Majabeestje schreef:Ik heb dus heel hard make up advies nodig.. Ben erg bleek (nu extra, plus snot ogen ivm verkoudheid) maar heb ook een hele droge huid. Echt plekjes met schilfertjes ook waardoor zelfs mijn fijne BB cream gaat korrelen![]()
[ [url=m/1oollf.png]Afbeelding[/url] ]
(en hoe de *piep* krijg ik mijn foto groter..?)
Drink je genoeg? Bij mij hielp het ten eerste om veel meer water te gaan drinken (met een beetje limonade erin voor de smaak).
Ik drink nu ongeveer 1,2 liter.
Daarnaast smeer ik met Eucerin en dat heeft mijn huid ook veel meer verbetert. Dat gecombineerd met een MAC foundation en geen velletjes meer en een egale bleke huid
Emmaa_ schreef:Ik zou beginnen met een hele vettige nachtcreme gebruiken, regelmatig scrubben om de velletjes eraf te krijgen. Hoe ziet je reinigingsroutine er verder uit? Ik had vroeger een mega droge huid en gebruikte toen een hele milde reiniger met daarna nog een reinigingsmelk die ik in kon laten trekken. Daar overheen een serum voor een droge huid en daar overheen dus een vettige nachtcreme, waar ik echt een glimkop van kreeg maar die 's morgens wel mooi was ingetrokken.