Ja is ook een gezellig plekje, kom er regelmatig met een vriendin en haar dochtertje die dan lekker de speeltuin in kan. M'n vader was er nog nooit maar was aangenaam verrast. Nog een lekker biertje voor m meegenomen en kaas. Echt zo lekker met olijf, tomaat en knoflook. Heb het heel wijs bij m'n vader in de koelkast laten liggen
Gaucho.... Hmmmmmm ik heb hoogtevrees, dus niets voor mij. Gave foto!
Mandyy
Geplaatst: 03-09-21 07:46
Mijn laatste post lijkt niet te zijn gepost zie ik nu.
Noordje ik vind die eland echt grappig om te zien. Zo groot!
Goof hoe is het nu met je? Wat knap dat hardlopen lukt als je zo verkouden bent!
Jojoleinee ik vind het zo leuk de foto’s met de katten te zien! Heel jammer dat ik dat met die van mij niet kan.
Gaucho volgens mij maak je hele pittige wandelingen maar wel met mooie uitzichten. Ik ben benieuwd naar de rest van de foto’s. Oh je hebt er al eentje, gaaf!!
Faringo goed dat je even vrij hebt genomen. En soms is het lekker om geen foto’s te maken maar echt even te genieten en het niet van achter de camera te bekijken.
Ik wandel nog veel, maar geen bijzondere routes en dus geen foto’s. Gisteren wezen skeeleren met m’n vriend en een vriend van hem. Leuke route om het water.
Ik doe maar even foto's uploaden tijdens onze eerste pauze, hier wel 4G. Onderweg naar de langkofel hutte. We begonnen met veel bewolking maar nu is het echt genieten van het spel van licht en schaduw op de bergen.
Prachtige foto met die spiegeling van de zon Mandyy
Faringo, ook heel erg mooi. Het voordeel van zo vroeg erbij zijn. Ik had de wekker om 5.15 uur staan om op tijd op de hei te zijn. Pfoe... erg vroeg. Maar wel de moeite waard, zie foto's.
Gaucho, echte Dolomieten, geweldig. En die zonnestralen
Hier mijn hele vroege ochtend foto's van de zonsopkomst op de hei.
Ik loop nu ook op de hei. De render klippen,die faringo noemde. Wel in de buurt geweest,maar dit stuk gemist. Maar goed,dan zie ik de mooie foto's van gaucho. En dan denk ik tja,waarom heeft Nederland geen bergen.
gaucho
Geplaatst: 03-09-21 12:13
Prachtige foto's Bootsiebob
Hei is ook wel echt genieten op het moment, en zo te zien in NL ook prachtig weer.
Lizard ook erg mooi die heide. Nederland is best mooi, maar inderdaad, ik mis ook de bergen. Zo geweldig, die toppen daar gaucho! Het was fris vanochtend, maar vandaag een heerlijke dag inderdaad. Voor degenen die vrij hebben vandaag, geniet ervan en wandel ze