Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lauraaa_ schreef:Ik moet inderdaad ook streng opletten om een beetje af te vallen. ik eet normaal gesproken 3 keer per dag. Op gewicht blijven lukt mij tot nu toe best goed. Ik heb af en toe mindere weken en dan kwam er eigenlijk niks bij. Dus ik hoop dat ik dat geluk straks ook heb als ik klaar ben met afvallen.
Nu is het weekend dus zijn mijn lijstjes zowiezo niet echt gericht op afvallen. Morgen de hele dag "vrouluujzitting" dus ook lekker carnaval vieren en de hele dag drinken met de nodige snacks die voorbij komen + avondeten in het café.
Lijstje van vandaag:
O: 1 kaiserbroodje met 48+smeerkaas, 1 kaiserbroodje met sandwichspread, 1 stukje augurk
L: ik denk dat we broodjes gaan halen (zijn aan de carnavalswagen aan het werken)
A: lasagne!!
T: glaasje wijn denk ik
B: hele dag aan de carnavalswagen werken. Dus slepen met hout etc.
@: maanlicht: ik ben inderdaad ook heel lang op 60 blijven hangen. De ene dag precies 60, en een paar dagen later weer ineens 60,1 ofzo. Zo bleef het best lang doorgaan. Uiteindelijk een week echt streng opgelet op mijn eten en toen ging het ineens naar beneden. Nu zit ik op 58.7.
Die 2strijd herken ik ook wel een beetje. Als ik kleding aanheb dan heb ik eigenlijk bijna het perfecte figuur (afgezien van de vetjes op mijn heupen), maar als ik dan zonder kleding in de spiegel kijk ben ik nog lang niet tevreden.