Ik ben trouwens niet helemaal te spreken over hoe mijn tattoo bijgewerkt is vorige week Hij heeft meerdere malen gewoon 'buiten de lijntjes' gekleurd.. Het valt niet echt op als je het niet weet en er van een afstand naar kijkt, maar ik zie het wel
Saayer
Geplaatst: 18-08-15 23:32
Oké over slechte tattoos gesproken.. Kwam deze net tegen Dat machtig mooie paard van napoleon zag er toch anders uit in mijn gedachte en hijzelf ook hahah
Paard heeft ook behoorlijk over gewicht, of een misvormde buik.. Hij zit hier in de buurt, volg hem op Facebook maar heb meer werk gezien wat ik niet zo goed vond!
Lig te gieren hier om jullie reacties hahah Hij maakt ook wel mooie dingen, absoluut. Maar alleen al zijn houding zou me ervan weerhouden naar hem toe te gaan.. Somebody has got a attitude
Ik ga zometeen een afspraak maken voor m'n tweede tattoo. Ik ga "familie" in het Thai laten zetten. http://www.thaisetaal.org/handige-woord ... en/familie De bovenste. Weet alleen nog niet precies waar. Het is maar klein, maar wil het niet op m'n pols. Niet bij m'n sleutelbeen (te zichtbaar), niet op m'n rug want wil het zelf kunnen zien. Niet op m'n been/enkel/voet want daar houd ik zelf niet van.. Dacht zelf aan binnenkant elleboog of onder m'n BH rand. Iemand nog een idee?
Laatst bijgewerkt door BelleTessa op 19-08-15 10:26, in het totaal 1 keer bewerkt