Ik vind dat sheer ook niet zo mooi, maar ja, als je klant dat wilt. Zeg je ook wel eens nee? Als je iets heel lelijk vindt of zo? Het is wel wandelende reclame voor jou en fel rode nagellak op afgebeten stompjes lijkt me dan niet zo.
Ik ben net even terug gegaan naar Sephora voor Naked 3.
Dan zou ik daar voor de zekerheid toch een base overheen doen. Pas wel op dat die kruidvat verharder op den duur je natuurlijke nagel geel doet verkleuren.
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:57, in het totaal 1 keer bewerkt
PeelSlowly
Geplaatst: 17-05-14 15:37
Ik doe even net alsof ik die gore tenen niet gezien heb Waaaaarom moet ik toch altijd klikken?
Leuk die neons Tazzey! Ik hield eigenlijk helemaal niet van neon maar opeens ben ik om. Ik denk dat het het lenteweer is.
Heb vandaag dan ook China Glaze I'm with the Lifeguard en Orange you Hot besteld, om lekker de zomer in te knallen. Maar omdat ik koopziekte heb, heb ik ook Picture Polish Aurora en Gravity besteld - echt helemaal mijn soort lak, ik vind ze fantastisch. Deze zijn mijn eerste van dat merk en nu ben ik blut. Oh nee, toch niet, want ik heb ook nog Models Own Magpie meegepikt want ik vind die Speckled Eggs echt te schattig. En nog een paar stamping plates. En nu moet ik mijn no-buy maar weer eens wat serieuzer gaan nemen
Het zal trouwens nog even duren voordat ik ze ga lakken want ik probeer een paar weekjes zonder lak te doen om mijn nagels weer wat sterker te laten uitgroeien; ze hebben een beetje te lijden gehad onder de hoeveelheid lak en aceton die ik de laatste tijd op ze heb losgelaten geloof ik.
Hoe lang wachten jullie met topcoat over konad heenlakken? Ik heb net al verschillende keren gehad dat mn eindelijk-goed-gelukte stempel door de topcoat verkloot werd