Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en slikken. Ik heb even een momentje gevraagd om na te denken en heb overlegd met mijn vriend. Die zei heel nuchter dat het mijn geld was en ik moest doen wat ik wilde. Kreeg ondetussen een kopje koffie ( 

.
Voor die prijs mag je echt wel heel wat meer verwachten. Vind het persoonlijk echt belachelijk voor alleen highlights.
ik had naar huis moeten gaan om na te denken dan was ik nl nooit terug gegaan om het te doen.
Maar weet niet of ik echt grond heb om terug te gaan.
. Maar voel me nu ook een zeikerd en een zeur
). Ik ga binnenkort terug en het wordt gratis gecorrigeerd. Voor die prijs zou ik toch echt teruggaan en zeggen dat ik niet blij ben, het is inderdaad gewoon nog behoorlijk rood, daar ga je met zilvershampoo geen verschil in maken. Nu thuis blijven zitten met dit gevoel is ook niet fijn lijkt me, en je staat geheel in je recht
Gewoon een net bericht waarin ik uitleg wat er gebeurt en (toe)gezegd is maar dat ik uiteindelijk bij thuiskomst en droog haar toch enigszins teleurgesteld ben.

Yasmine schreef:Roze
[ Afbeelding ]
Niet op de uitgroei letten, moet dringend naar de kapperJammer dat het roze niet zo lang blijft, het is nu al na 2 dagen ontzettend vervaagd.
waar heb je de verf gekocht?