[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 07:44

@bowena: ik zou de oranje gedeeltes gewoon nog een keer oververven. Dus gewoon even selectief verven. En lief zijn voor je punten. Voordat dadelijk alles dood is.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 10:38

Ik ga over een weekje of 2 nog een keer idd selectief de donkerdere stukken verven en over een maandje of 2 ga ik eens informeren voor blonde plukken! Dank voor de tips!!! :D

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 20:51

Soms doe je van die impulsieve actie's :x

Ik was vanochtend bij een nieuwe kennis op bezoek gegaan. Zij woonde blijkbaar in een winkelcentrum, waar zo bleek een kapper zat waar ik echt goeie dingen over gehoord had.
Toen ik weg ging bij de kennis al om de zaak heen gelopen en op het laatst toch beslote om naar bonnen te gaan.

Verteld wat ik gedaan had (geverfd, ontkleurd) en of zij iets voor mij konden betekenen om terug naa blond te komen.
Ze hebben even met elkaar overlegd en uiteindelijk de conclusie dat de beste methode zou zijn om er veel kleine blonde plukken in te zetten.

Toen ze me de prijs voor het geheel kwam (Plukken+knippen) moest ik toch even :wow: :wow: en slikken. Ik heb even een momentje gevraagd om na te denken en heb overlegd met mijn vriend. Die zei heel nuchter dat het mijn geld was en ik moest doen wat ik wilde. Kreeg ondetussen een kopje koffie ( +:)+ ) en heb zitten wikken en wegen, want zoals al eerder vermeld heb ik er eigenlijk het geld niet voor. Nja ik heb het wel maar had er andere plannen mee.

Uiteindelijk dacht ik f*ck it. Het is al eeuwen geleden dat ik iets voor mezelf gedaan heb en hoe fijn zou het zijn als mijn coupe er weer eens lekker fris uit zou zien. En ik ben serieus nog nooit in mijn leven bij een echte kapperszaak geweest (altijd thuis kappers gehad) dus dat was ook al een ervaring op zich.

Ik had alleen echt niet verwacht dat dat zo'n lange zit zou zijn, sjeeeeeeeez. Nouja 4,5 uur later is mijn haar uitgespoeld en de puntjes geknipt. Ze heeft het even wat gefohnd maar niet droog. Toen liet ze me het eind resultaat buiten zien en ik vond het best gaaf. Zo half nat was het mooi licht met koperen plukken. Ik heb afgerekend en op weg gegaan.

Echter toen ik thuis kwam en het resultaat droog zag vond ik het toch nog flink rood hier en daar...
Het is wel echt lichter en het verloop is mooier!
Nou zou het nog wel lichter worden zei ze met wassen.

Wat denken jullie, gaat dit nog lichter worden? Zou ik die enkele warme plukken nog doffer kunnen krijgen met zilvershampoo?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 20:56

Naar mijn idee ga je dat niet koeler krijgen met zilvershampoo

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 21:06

Ik ga morgen naar de kapper!

Even een klein stukje eraf en wil het weer laten verven.

Wil het denk ik zo hebben, tenminste vind dit heel mooi:
Afbeelding

Heb het nu zo:
Afbeelding

De lengte wil ik houden, heb het namelijk ook wel eens veel korter gehad.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 21:20

Dan moeten er over een (heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele) lange tijd maar weer plukken in. Maar voordat ik dit weer kan betalen (€201) moet ik toch echt weer vet lang gaan sparen :=

Moet zeggen nu het wat gezakt is en ik er aan gewend raak ben ik er wel blij mee :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 21:30

Zo, beste prijs voor highlights :wow: .

Prachtige kleurencombi vind ik dat Lindy!

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 21:35

Bowena, als je er niet tevreden mee bent dan zou ik er als de bliksem mee terug gaan! En al helemaal voor die prijs! :oo Voor die prijs mag je echt wel heel wat meer verwachten. Vind het persoonlijk echt belachelijk voor alleen highlights.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 23:01

Toch wel hé, voel me zo'n dom ei ;( ik had naar huis moeten gaan om na te denken dan was ik nl nooit terug gegaan om het te doen.

Ze vroegen €180 voor de highlights en €21 voor het knippen.

Baal best wel, maar vooral van mezelf, zo'n klap geld... Kan het hun niet kwalijk nemen, had het gewoon niet moeten doen.

Ik weet niet of ik kan zeggen dat ik ontevreden ben, ze hebben geleverd wat ze zeiden, highlights. Die donkere plukken zouden nog vervagen zei ze en uiteraard moeten er over een tijd weer plukken bij.

Weet niet zo goed wat ik moet, kan niet meer zoveel denk ik. Het geld is foetsie.
Mijn eigen stomme fout en ik moet nu op de blaren zitten!

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 23:12

Ik zou écht zeker weten terug gaan. Jij wilde blond, volgens hun zou dat kunnen met veel highlights, maar nu zit er nog best veel rood (toch?) tussen. En ookal zeggen ze dat het met wassen nog lichter kan worden, dan vraag je hoe vaak je het moet wassen om dat volgens hun te kunnen zien, en als het dan nog niet zo is weer terug gaan! En naar de bedrijfsleider vragen natuurlijk. Je kan het niet meer dan proberen.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 23:43

Ben net via via op hun instagram uitgekomen, als ik zie waar ze dan reclame mee maken dan voel ik me echt bekocht :\ Maar weet niet of ik echt grond heb om terug te gaan.
Ik ben akkoord gegaan met de prijs (wat een eens en nooit meer word, ga weer fijn terug op de thuiskapsters zoals in het verleden) en de behandeling. Maar wist eerlijk waar niet wat ik kon verwachten. Ben al niet zo mondig van mezelf :\
Ik wilde mezelf gewoon graag eens verwennen vandaar dat ik zoiets had van komop, gewoon doen. Maar voel me niet zo verwend, meer alsof ik een stuk of 6 ribben kwijt ben :') . Maar voel me nu ook een zeikerd en een zeur :+

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-16 23:48

Ik had dat laatst ook bowena, ging om iets minder geld (80 euro), ik wilde grijs haar. Liep naar buiten met wat er voor mij uitzag als precies dezelfde haarkleur, na 4 uur bleken en verven. Heb gezegd dat ik er niet blij mee was (ondanks dat ze me probeerde te overtuigen dat het echt grijs was, foto's staan in het topic, het was gewoon bruin/blondig :+ ). Ik ga binnenkort terug en het wordt gratis gecorrigeerd. Voor die prijs zou ik toch echt teruggaan en zeggen dat ik niet blij ben, het is inderdaad gewoon nog behoorlijk rood, daar ga je met zilvershampoo geen verschil in maken. Nu thuis blijven zitten met dit gevoel is ook niet fijn lijkt me, en je staat geheel in je recht :)

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 00:09

Op hun instagram staan de mooiste metamorfoses, iemand die van blond naar 80 kleuren paars is gegaan, een meid die van bruin naar zilver/roze gaat, iemand met een rosegouden balayage, meiden die ze ice blond vervend en bij iedere foto reclame maken voor/met olaplex.
Als dat kan, moet er toch ook iets meer met mijn haren kunnen dan dit vraag ik me dan af.
Het voelt zo dubbel omdat ik geen zeur wil zijn (vooral ik akkoord ben gegaan) maar hoe meer ik erover denk hoe beroerder ik me voel.
Ik ga er even een nachtje over slapen.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!!

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 00:27

Je bent akkoord gegaan met blond(er) haar dmv heel veel kleine highlights, dus dan verwacht je ook een stuk blonder haar. Je bent niet akkoord gegaan met een aantal blonde plukken waar het oude rood nog héél erg aanwezig is. Wat ik wil zeggen is dat je akkoord bent gegaan met de manier van behandelen, niet met het eindresultaat. Het eindresultaat kun je namelijk nooit weten vooraf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 10:52

Ik wil daar wel graag even de boeman spelen en zeggen dat heel veel kappers het op deze manier doen en dat je weet wat je kan verwachten met highlights. Ik ben op een gegeven moment naar Rob Peetoom gegaan en heb daar gezegd dat ik graag blonder haar wou. Ze deden geen volledige bleek, dus ik moest het door middel van highlights gaan doen. Dat zou ontzettend veel geld kosten, ik zou het vaak moeten laten bijwerken en uiteindelijk zou ik dan misschien wel helemaal blond worden maar dat zou ik nooit kunnen betalen. Zij waren daar gewoon eerlijk over. Je zou kunnen beargumenteren dat zij daar ook eerlijk over hadden moeten zijn, maar aan de andere kant weet je dat je met highlights nooit een volledige blonde kop krijgt..

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 10:58

200 euro voor highlights jeetje!

Ik zit nu bij de kapper met verf in mijn haar. Heb highlights en lowlights. Ben heel benieuwd!

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 11:13

Ik ben een bangepoeperd, dus heb ze een berichtje gedaan :') Gewoon een net bericht waarin ik uitleg wat er gebeurt en (toe)gezegd is maar dat ik uiteindelijk bij thuiskomst en droog haar toch enigszins teleurgesteld ben.
Ik wacht een tegenbericht af en probeer het voor nu maar los te laten. Het geld is weg en zal het hiermee moeten doen. Het komende half jaar zal nog een keer kapper er in ieder geval niet inzitten :+

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 13:38

Vandaag bij fatsoenlijk daglicht nog foto's gemaakt.
Ik vind de voor-en bovenkant echt prachtig. Alleen de achterkant is nog zo donker.

Ik begin er aan te wennen heb ik het idee :') Alleen niet aan de prijs :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 13:50

Ziet er zo wel mooi uit idd :)

Ik ben ook weer terug van de kapper. zal andere keer ff foto's maken als ik mijn haar los heb.

Moet er zelf ook nog een beetje aan wennen haha :+

Ze hebben bij mij de aanzet bruin geverfd en verder highlights en lowlights gezet. Ook is er geknipt. Was 112 euro kwijt.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 13:53

Als ik die prijzen zo hoor ben ik echt heel blij dat ik het zelf redelijk kan haha

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 14:16

Yasmine schreef:
Roze :D

[ Afbeelding ]

Niet op de uitgroei letten, moet dringend naar de kapper :') Jammer dat het roze niet zo lang blijft, het is nu al na 2 dagen ontzettend vervaagd.

Wat mooooi <3 waar heb je de verf gekocht?

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 16:09

Als ik heel eerlijk ben Bowena vind ik echt de 201 euro belachelijk. Zo duur horen highlights niet te zijn. Jammer ook dat het donker is en van de vlekken! Voortaan gewoon vragen dat zij het gewoon droog maken ter plekke, want ik vind het raar dat zij het half nat hebben gelaten (misschien zagen zij de foutjes zelf al??)

Je kan het proberen met zilvershampoo.. of misschien later zelf wat halen bij de drogist en daarmee nog een keer over je haar ermee.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 16:16

Vind ik ook hoor maar....
Highlights alleen duren ook geen 4.5u...

Wat is er precies nog meer gebeurd dan? Hebben ze het ook geverfd oid? Of Olaplex?

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 16:26

4,5 uur vind ik idd ook erg lang. Ik heb vanmorgen 3 uur gezeten, en dan heb ik echt geen makkelijk haar om te verven haha := Had trouwens foto's moeten maken van hoe m'n haar eruit zag, het pluisde alle kanten op, maarjah dat heb je met krullen :+

Afbeelding
Even een foto van mijn haar in staart.

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 17:10

Dat ziet er heel aardig uit! :)