Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 21:33

Oh lol nee, dat was een typfoutje :'D Hij was 31,50! Ook goed te doen vond ik :))

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 21:34

_Nelleke_ schreef:
Manonfleur, of tea tree oil helpt door jouw huid zal afhangen van een hele hoop factoren. Is je huid droog? Vet? Ontstoken puistjes, harde pukkeltjes of mee-eters? Roodheid en jeuk? Welke gebieden is je huid moeilijk?

Helaas bestaat er geen 'wondermiddel' voor iedereen. Het blijft uitproberen wat voor jou helpt. Wel is het natuurlijk mogelijk om een beetje de juiste weg in te slaan als je weet welk huidtype je hebt. Een goede huidverzorgingsroutine (dus niet alleen 1 olie, maar ook goede reiniging en exfoliation (ehmm… wat is ook alweer het nederlandse woord… := ) ) is belangrijk.

Ja klopt, mijn huid is best vettig, met jeugdpuistjes, en roodheid. Als je bedoelt met waar: mijn wangen en voorhoofd. Maar als je bedoelt in welk opzicht: mijn huid is heel gevoelig, en vettig. Heel veel reinigende middeltjes slaan voor mij niet heel goed aan.

Ik gebruik elke dag een reinigingsmelk en dagcrème 's ochtends en 's avonds facewash ( 2x per week speciale scrub), reinigingsmelk en slakkencrème :P
Ik heb geen idee wat dat woord betekent, en op internet kan ik alleen vinden, schrale plekjes/schilfers.
Heel erg bedankt voor het meedenken, voor zover het kan via internet!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 22:11

xNavatu schreef:
Alleen jammer dat er geen pompje aanzit.. die ga ik er nog even bijkopen :)) Heb al genoeg foundation flesjes zonder pompje en UGH hate it :'D

Dat is dus ook het probleem wat ik bij mijn covergirl foundation heb. Geen pompje, alleen een groot gat waar teveel uit komt :')

Die ziet er mooi uit Nelleke!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 22:14

Ja ik ken het, ik heb die foundation van covergirl ook. :') Dat is nog wel de ergste van allemaal, daar moet ik echt heel veel moeite voor doen om er wat uit te krijgen..
Mijn True match foundations hebben ook allemaal geen pompje.. Fit me ook niet. Dus ik heb nu 7 foundations zonder pompje :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 22:17

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 22:31

Ooohw ja foundation zonder pompjes......verschrikkelijk. Snap dat ook niet. Ik heb er weleens een foundation van Chanel voor laten staan in de winkel! Ik vind dat idee van de bourjois foundation ideaal. Moeten ze allemaal hebben eigenlijk.

Man had een lekkere kater in zijn hoofd en een rothumeur, dus lekker mijn met mijn paardje gemutst en gegoogeld over oranje lipstick, again...... Hahahha. Mac morange.......... <3 <3 die is echt moooooooi! Oranje met een warme ondertoon. Zit nu ook te dubben om voor een mooie nude te gaan. Die heb ik ook nog niet. Valt me trouwens op dat diva bij elke huidskleur past! Dus die wordt ook steeds aantrekkelijker.... morgen om 12 uur afgesproken met mijn bijrijder maar eigenlijk wil ik stiekem naar mac. :P

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 22:35

IKNOW RIGHT! Iedereen waaraan ik Morange laat zien zegt 'ew' maar ik vind 'm echt heel gaaf :)) Staat nog op mn wishlist :))

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 22:47

Ik vind Morange ook zo mooi, maar durf hem niet ongezien te kopen. En aangezien ik alweer genoeg lipsticks heb gekocht lately moet het maar even wachten O:)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 22:54

Ik vind m ook prachtig alleen kan ik zelf oranje niet echt hebben

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 22:56

Ik heb nog nooit negatief commentaar gehad op Electric Orange van Maybeline dus ik zal Morange dan ook wel kunnen hebben :))

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 22:57

Morange is mooi idd!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 23:12

Nadine mijn true match heeft wel een pompje :D En de max factor zit in een tube, das ook wel handig. Dus ik heb alleen ruzie met covergirl :')

Ik ben niet zo van het oranje :+ Staat me echt voor geen meter.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 23:17

Ja ik heb 4 true matches, en die hebben allemaal geen pompje. Daar doen ze in Amerika niet aan volgens mij :')

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 23:20

Ik heb gisteren pas mijn eerste foundation met pompje gekocht de rest is allemaal pomploos :(

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 01:08

Really? :o Degene die ik voor amerika had (verschillende merken ook) hadden altijd wel een pompje (of tenminste, als het gewoon van die glazen flesjes waren tenminste.. tubes natuurlijk niet haha). Welke heb je dan? :o

Omg guys kijk dit palette <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 01:24

Oh wat ziet zij er nep uit zeg. :=

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 08:59

Mooi palette inderdaad!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 09:35

Palette is mooi, maar wat ziet zij er nep uit...

Maar inderdaad nadine, hier hebben de meeste wel een pompje, maar in amerika niet. Wat ik dan eigenlijk toch wel raar vind :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 09:35

Meh ik zie hier genoeg foundations met een pompje? De goedkopere misschien niet, dat weet ik niet. :+

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 09:42

manonfleur schreef:
Ja klopt, mijn huid is best vettig, met jeugdpuistjes, en roodheid. Als je bedoelt met waar: mijn wangen en voorhoofd. Maar als je bedoelt in welk opzicht: mijn huid is heel gevoelig, en vettig. Heel veel reinigende middeltjes slaan voor mij niet heel goed aan.

Ik gebruik elke dag een reinigingsmelk en dagcrème 's ochtends en 's avonds facewash ( 2x per week speciale scrub), reinigingsmelk en slakkencrème :P
Ik heb geen idee wat dat woord betekent, en op internet kan ik alleen vinden, schrale plekjes/schilfers.

Kijk, ik denk dat (vanwege jouw leeftijd) een onzuivere huid voornamelijk komt door hormonen. Als je echt veel last hebt kun je aan je huisarts om een anticonceptie-pil vragen die ook werkt tegen puistjes. Vroeger was dat de Diana 35 maar die schrijft men tegenwoordig niet meer zo graag voor, maar daar hebben ze vast vervangers voor.

Verder is het belangrijk dat je zowel 's morgens als s' avonds een goede huidverzorgingsroutine hebt. Die slakkencreme zou ik weglaten, al meerdere keren gelezen dat dat echt onzin is. Verder zou ik de reinigingsmelk vervangen voor een micelaire water of een toner.

Wat is je budget en kunnen je ouders je eventueel helpen om een paar goede producten te kopen? Dan zou ik kijken naar bijvoorbeeld de lijn van Paula's choice: http://www.paulaschoice.nl/shop/huidver ... n-puistjes

Om je een voorbeeld te geven met de lijn van Paula's Choice:

Ochtend:
- Gezicht wassen met CLEAR Pore Normalizing Cleanser
- Dan een watje met CLEAR Extra Strength Anti-Redness Exfoliating Solution With 2% Salicylic Acid
- Vervolgens je huid insmeren met Clear Ultra-Light Daily Mattifying Fluid SPF 30

Avond:
- Dan een watje met CLEAR Extra Strength Anti-Redness Exfoliating Solution With 2% Salicylic Acid
- Vervolgens je huid insmeren met een goede nachtcreme (die helaas niet in de clear lijn zit). Een voorbeeld kan zijn: Paula's Choice Moisture Boost Hydrating Treatment Cream

Ik vind paula's choice qua prijs-kwaliteitverhouding echt top. Let wel op, die Salicylic Acid (die echt mega-goed helpt tegen puistjes) is vrij agressief en je mag dan ook niet zonder zonnebrandcreme in de zon, ook niet in de winter. Je MOET dus wel een dagcreme met minimaal SPF 30 op.

Als je een ander merk wil proberen kan dat natuurlijk ook, let dan wel op dat het niet boordevol alcohol of parfum zit. Het beste is parfumloos. Verdiep je een beetje in de werkzame stoffen en kies daar je producten op uit. (Op de site van Jetske Ultee en Paula's Choice is hier veel over te vinden.)

Edit: als je aan de slag gaat met deze routine zou ik overigens ook heel voorzichtig zijn met scrubben i.v.m. BHA. Wil je toch graag scrubben? Doe dit dan heel voorzichtig en max. 2x per week met een scrub zonder olie en alcohol.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 10:30

Oh ik was gisteren gewoon kapot joh van het indelen van mijn kaptafel :')

Ik heb hem ingedeeld maar grote kans dat het nog weer wat gaat veranderen.
Hier is alvast een before foto

Afbeelding

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 10:43

Ik vind hem echt leuk Iris <3

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 11:29

Ja mooi he? <3

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 12:08

_Nelleke_ schreef:
manonfleur schreef:

Kijk, ik denk dat (vanwege jouw leeftijd) een onzuivere huid voornamelijk komt door hormonen. Als je echt veel last hebt kun je aan je huisarts om een anticonceptie-pil vragen die ook werkt tegen puistjes. Vroeger was dat de Diana 35 maar die schrijft men tegenwoordig niet meer zo graag voor, maar daar hebben ze vast vervangers voor.

Verder is het belangrijk dat je zowel 's morgens als s' avonds een goede huidverzorgingsroutine hebt. Die slakkencreme zou ik weglaten, al meerdere keren gelezen dat dat echt onzin is. Verder zou ik de reinigingsmelk vervangen voor een micelaire water of een toner.

Wat is je budget en kunnen je ouders je eventueel helpen om een paar goede producten te kopen? Dan zou ik kijken naar bijvoorbeeld de lijn van Paula's choice: http://www.paulaschoice.nl/shop/huidver ... n-puistjes

Om je een voorbeeld te geven met de lijn van Paula's Choice:

Ochtend:
- Vervolgens je huid insmeren met Clear Ultra-Light Daily Mattifying Fluid SPF 30

Avond:
- Vervolgens je huid insmeren met een goede nachtcreme (die helaas niet in de clear lijn zit). Een voorbeeld kan zijn: Paula's Choice Moisture Boost Hydrating Treatment Cream

Ik vind paula's choice qua prijs-kwaliteitverhouding echt top. Let wel op, die Salicylic Acid (die echt mega-goed helpt tegen puistjes) is vrij agressief en je mag dan ook niet zonder zonnebrandcreme in de zon, ook niet in de winter. Je MOET dus wel een dagcreme met minimaal SPF 30 op.

Als je een ander merk wil proberen kan dat natuurlijk ook, let dan wel op dat het niet boordevol alcohol of parfum zit. Het beste is parfumloos. Verdiep je een beetje in de werkzame stoffen en kies daar je producten op uit. (Op de site van Jetske Ultee en Paula's Choice is hier veel over te vinden.)

Edit: als je aan de slag gaat met deze routine zou ik overigens ook heel voorzichtig zijn met scrubben i.v.m. BHA. Wil je toch graag scrubben? Doe dit dan heel voorzichtig en max. 2x per week met een scrub zonder olie en alcohol.

Heel erg bedankt voor je tips! Ik zal dit vanavond even rustig doorlezen, en nog even antwoorden op jouw vraagjes. Maar echt heel erg bedankt!!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 12:21

Even geen mak-up maar andere lichaamsgoodies :+:
Dit heb ik recent bij LUSHkitchen in Engeland en afgelopen week in de Kalverstraat gehaald. Ik ga een fijne winter tegemoet :))
http://instagram.com/p/sW9CFutvmQ/

Deijs mooie tafel, ben benieuwd naar de ingerichte versie :D