Woei. Wat een leuke vooruitzichten. London heerlijk.
Een ontmoeting met een vizsla leuk. Ik vind ze mooi
Ook ik had al weekend sinds vandaag en dan vond ik eigenlijk het weer een kadootje
Ik dacht morgen misschien weg te gaan. Naar het strand in Noordwijk en de duinen ofzo maar morgen avond beginnen we weer met Hoopers met Dex en dan trekt hij dat niet na zo iets. Dus wordt een dagje tuinieren denk.
Geen tijd om op iedereen te reageren maar wil Faringo wel even veel plezier wensen!
BeFunny
Geplaatst: 28-09-22 18:31
Bootsiebob schreef:
Het scheelt dat het morgen en vrijdag wat beter weer wordt
Ik heb hoopers even opgezocht, wat leuk!
Ja hij was er heel goed in. Ivm Corona hebben we een tijdje niet gedaan. En toen mijn vader ziek was viel de training op een tijd dat ik daar was. Dus totaal een jaar niet getraind en nu gaan we het weer oppakken. Er zit nog een Chi in Dex zijn groepje. Die is toen erbij gekomen omdat wij er trainden. Die heeft afgelopen half jaar wel door getraind dus die kan het wel even voordoen morgen
Ik heb vandaag gewandeld bij de piramide van Austerlitz. En vanaf een andere parkeerplaats nog een stukje. Wel een mooi gebied. Maar het is nergens echt stil. Je hoort voortdurend het verkeer.
Maar het was nog te vroeg om naar huis te gaan,dus ook nog naar het nationaal militair museum, Soesterberg. Altijd leuk om even rond te lopen.
En toen ik buiten kwam had het geregend,en had de zon zich even verstopt.
Hilary
Geplaatst: 28-09-22 18:59
Omgeving Austerlitz / Soest is inderdaad altijd wel wat verkeersgeluid, helaas. Misschien iets meer richting / op Den Treek dat er nog wat stille(te) stukken zijn. Ik vind het wel heel mooi altijd daar (behalve die ‘berg’ bij de Koepel van Stoop, daar heb ik om een of andere reden altijd moeite mee )
Ik dacht tijdens mijn lunchpauze een lekker rondje te gaan doen over het naburige landgoed. Ik was nog geen 100 meter buiten of het begon te regenen. Toen maar ingekort naar een rondje om het gebouw Morgen nieuwe poging.
jojoleinee
Geplaatst: 28-09-22 19:17
Veel plezier alvast Faringo en Bootsiebob!
Mooie wandeling Lizard, daar ben ik ook ooit bijna geweest
moonsparkle
Geplaatst: 28-09-22 19:21
Wat is dat kleine witte ronde gebouwtje? Of stond het er niet bij?
Dit is toch wel een prachtige morgen. Helaas geen tijd vandaag voor een wandeling.
gaucho
Geplaatst: 29-09-22 08:51
prachtig inderdaad, maar was voor mij ook genieten vanuit de auto Even kijken of ik zo een collega zo gek krijg om een meeting wandelend op de hei te doen.