Het is me heel erg meegevallen. Ik moet nog even oefenen maar ik zou nooit meer terug willen naar gewone nagellak nu ik dit heb. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Momo94 schreef:Ik ben zelf niet zo'n fan van de basis en topcoat van pinkgellac. Die laat bij mij snel los en de topcoat is dof. Dit kan per persoon verschillen. Zelf heb ik de basis en topcoat van PNS.
)c_alsemgeest schreef:Momo94 schreef:Ik ben zelf niet zo'n fan van de basis en topcoat van pinkgellac. Die laat bij mij snel los en de topcoat is dof. Dit kan per persoon verschillen. Zelf heb ik de basis en topcoat van PNS.
De rubberbase van PG is echt wel fijn hoor, de andere base layers inderdaad niet.
Maar blijft bij mij makkelijk 4 weken zitten met rubberbase en de whipe topcoat.
De normale base en ultra shine zijn echt ruk

Contemplate schreef:Ik heb gisteren mijn eerste setje press-ons van Doonails opgedaan. Ik was teleurgesteld over hoe hard de "soft-gel" nagels zelf voelden en was bang voor herhaling van eerdere ervaringen met nepnagels. Maar ik moet zeggen, ik ben best onder de indruk! Door de gelly stickers voelt het alsof er nog wat wiggle ruimte is zodat ze er niet meteen af springen. Ik zie wel al wat luchtbellen midden onder mijn nagels ontstaan, ben benieuwd hoe lang ze het gaan houden en ik hoop dat ik ze dan kan hergebruiken. Ik mishandel mijn nagels echt gigantisch denk ik, niks blijft zitten behalve als ik ze bij een salon laat doen![]()
Laatste keer Pink Gellac heeft het nog geen week volgehouden. Ik weet echt niet wat ik verkeerd doe. Ik heb me voorgenomen maar eens wat aan nagelverzorging te gaan doen, misschien gaat dat verschil maken in versterken van mijn eigen nagels. Mocht iemand tips hebben voor producten, dan is dat zeer welkom.
Heb al een nieuw setje liggen