Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gillbo schreef:Wauw ja dat is precies hetzelfde alleen een andere plek.
Was dit ontwerp van de artiest of van je vriend?
Mariett schreef:Doet hij niet netjes, die Martijn van MinnenHeeft die vriend er zelf nog wat van gezegd?
Ik volg jullie al een tijdjeHeb zelf een paar weken geleden mijn eerste tattoo door Snip art laten zetten! Ben er heel blij mee, hij zit om een litteken heen.
[ [url=m/G9knPd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Caitlin_K schreef:Oef, vanmorgen zat mijn T-shirt voor de nacht aan tattoo geplakt. Heb hem onder de douche vanmorgen er af kunnen halen (pijnlijk...)
Gister avond voor slapen goed ingesmeerd. Hoe voorkomen jullie dit? Ik slaap sowieso altijd op mijn linker zijde, dus gok dat dit vannacht ook is gebeurd.
Shirt is gelukkig oud, want er staat nu een vlinder in
Gillbo schreef:Waarom eigenlijk niet Eigen ontwerp van de artiest, andere plek.
Je ziet zoveel dezelfde tattoo's nu, denk bij aan Blackbear, helemaal dezelfde stijl
Drunksheep schreef:Caitlin_K schreef:Oef, vanmorgen zat mijn T-shirt voor de nacht aan tattoo geplakt. Heb hem onder de douche vanmorgen er af kunnen halen (pijnlijk...)
Gister avond voor slapen goed ingesmeerd. Hoe voorkomen jullie dit? Ik slaap sowieso altijd op mijn linker zijde, dus gok dat dit vannacht ook is gebeurd.
Shirt is gelukkig oud, want er staat nu een vlinder in
Ik slaap de eerste nacht/twee nachten met folie op mijn tattoo, want die lekt vaak nog wel een tot twee dagen.