Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_western schreef:Waratje schreef:Dat weet je dus niet, hormonen zijn echt hele interessante stofjes
Maar het is je eigen keus, of je er wat mee doet.
Mijn gezondheid is niet top en heb mijn slaap nodig om overdag goed te functioneren. En dat ga ik niet laten vergallen door een kind.
Ik ben inmiddels door de jaren heen behoorlijk 'egoïstisch' geworden. En mijn geluk staat toch echt voorop. En overal waar ik niet gelukkig van word, daar kap ik mee.
En ik ga mijzelf die ellende van een kind niet aandoen. Nu niet en nooit niet![]()
En krijgt vriend wel last van rammelde zaadleiders, dan zoekt ie maar iemand op, die wel kinderen wil. Dat heb ik hem meteen duidelijk gemaakt.
Schuur_ schreef:Van die programma’s als I didn’t know I was pregnant krijg ik ook standaard nachtmerries
Cayenne schreef:Ik keek gisteren unexpected (waarbij tieners zwanger raken) en het is echt schokkend hoeveel meiden niet op de hoogte zijn van de risico's! 'Niemand had mij verteld dat je zo makkelijk zwanger raakt'.
En ook heel opvallend dat bijna alle meiden een moeder en soms zelfs oma hadden die ook tienermoeder was.
Blijkbaar geven ze dat in generatie door?
Berdien schreef:Dat soort programma's vind ik ook verbijsterend en angstaanjagend. Ik ben zelf al jaaaaaren aan de pil en gebruik daarnaast geen andere conceptie. Gaat -gelukkig!- al jaren goed maar doe ook wel regelmatig een test. Just to be sure, en om niet voor een verrassing te staan als je geen keuzes meer hebt.
Schuur_ schreef:Cayenne schreef:Ik keek gisteren unexpected (waarbij tieners zwanger raken) en het is echt schokkend hoeveel meiden niet op de hoogte zijn van de risico's! 'Niemand had mij verteld dat je zo makkelijk zwanger raakt'.
En ook heel opvallend dat bijna alle meiden een moeder en soms zelfs oma hadden die ook tienermoeder was.
Blijkbaar geven ze dat in generatie door?
Valt me ook op inderdaad. Bij MTV Young en Pregnant zie je dat ook. Heel apart hoe dat echt generaties doorgaat soms. Zou er geen studie naar gedaan zijn?
Anoniem schreef:Net nog even een kind aan t janken gemaakt, dat tot tweemaal toe een kat wilde schoppen in de struikjes.
“ ben jij nou die kat aan t schoppen?
Laat ik t niet zien!!”
En toen ze jankend wegrende zei ik nog “ anders schop ik jou”.
Kinderen die dieren zo benaderen, daar kan ik heel boos om worden