Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mondy schreef:Iemand hier bekend met het Full Spectrum palette ?
Wil die vrijdag gaan halen denk ik maar ik hoop dat ze qua kleuren niet tegenvallen als ik die op zou doen ?
Dirndl schreef:Iemand anders ook blij de CP free international shipping gebruikt?![]()
Heb het weer gewoon onder de 23 dollar gehouden, dan is er niks aan de hand. 1 ultra matte, 1 ultra metallic, 1 lip pencil en een oogschaduw
Dirndl schreef:Iemand anders ook blij de CP free international shipping gebruikt?![]()
Heb het weer gewoon onder de 23 dollar gehouden, dan is er niks aan de hand. 1 ultra matte, 1 ultra metallic, 1 lip pencil en een oogschaduw![]()
Mondy, mooi! Vooral bij de tweede look mis ik alleen nog wat diepte in de crease. Dan heb je zo veel meer effect!
Suus, ohhh wat staat androgyny je goed! Prachtige kleur, en die ooglook is ook top.
Shizzzz ultieme girlcrush, wat ben je toch mooi en goed met kleur. Vind vooral je gebruik van licht en donker in deze look heel erg mooi.
Ik heb m'n haar geverfd, een (donker)grijs met petrolkleurige overloop naar de punten. Dus make-up moet een beetje aangepast! Vooral mooie opvallende lippen in een fijne rood en bruin staan goed heb ik gemerkt. Foto volgt, hopelijk hebben jullie nog tips!