Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Haunting schreef:Je beantwoord zelf het probleem: Wil je met een ontwerp rondlopen wat je voor 30 cent bij een stickerdrukkerij kunt krijgen?Nou ik zou dat niet willen. Mijn tattoo's zijn allemaal voor mij ontworpen dat maakt ze veel persoonlijker. Maar dat is mijn mening.
Charisma schreef:Sans: gecondoleerd! Veren zijn heel mooi! Heb ook altijd een voorliefde gehad voor dat soort tekeningen, hij gaat vast heel mooi worden!
Hier nog 3 weken geduld en dat mag ik ook eindelijk! Ik ga een kapot zakhorloge laten zetten, met orchideeën en fuchsias erbij. De bloemen zijn de lievelingsbloemen van mijn mama en oma, het zakhorloge staat voor de tijd de we gekregen hebben in dit leven. Er wordt een stuk glas uitgehaald in de vorm van de aftekeningen die mijn overleden paard op zijn buik had (vorig jaar ingeslapen na een gebroken nek door een ongeluk) ook wordt er een barst in het glas gezet op 2u en 11u (een van mijn beste vriendinnen heeft recent zelfmoord gepleegd, zij was jarig op 2 november. De wijzers staan op half 7, das mijn geboorte uur. Voor mij is het een heel emotionele tattoo, ik ben 2 van mijn beste vrienden kwijtgeraakt op 1j tijd, ik hoop dat als ze een plaatsje op mijn lichaam hebben ik hun overlijden ook makkelijker een plaats ga kunnen geven.
Charisma schreef:Purple: heel mooi! Ga je het in een bepaald lettertype laten zetten?