Ik gebruik de milk voor ik ga slapen, wanneer mijn huid echt heel erg droog is. Weet niet of Josie Maran in NL verkrijgbaar is? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eight schreef:Heeft iemand hier ervaring met estee lauder advanced night repair serum of een soort gelijk product? Iets dat snel intrekt en zorgt voor goede hydratatie?
Denk dat de meeste mensen hier een mix van budget en duurder hebben.
welke prijsklasse is dat en is het verkrijgbaar in nl?
Heb een aantal dingetjes besteld bij the Make Up Spot, Cabana Body blush van the Balm (afgeprijsd!), Carmex lippenbalsem, Zoeva 109 face paint en de Classic Face set. Komt woensdag binnen, ik ben heel erg benieuwd. Ben alleen vergeten om een account aan te maken, dus geen spaarpunten voor mij
Wist ik niet.
En ze hebben nu weer zo'n 25% korting als je twee producten neemt actie
Dan is hij nog cheaper
Hij is echt heel veel goedkoper, kiehls is volgensmij bijna 60 voor zover ik me herinner en TBS is 20 
) 

ssssuus schreef:Leuke actie op zich! Maar 75 euro is wel weer zo'n bedrag..
Heb vandaag Mac Chatterbox op, fijn kleurtje voor elke dag! Ben echt super blij met die 2 lipsticks die ik vorige week in mn opwelling heb gekocht met die korting
en ik had nog beloofd een swatch te plaatsen, dus bij deze:

bij Please Me zie je alleen wel een klein beetje de droge plekjes op m'n lippen, maar met een beetje vaseline is dat gelukkig opgelost.