Greetje63 schreef:hwn hier op de vereniging zijn de vrouwen onder vertegenwoordigd hoor bij de fanatiekste groepen dus ik betwijfel of je laatste gedachtegang klopt in zijn algemeenheid. En misschien willen ze inderdaad wel gemakkelijker dingen een keertje uitproberen zoals met een workshop. Maar de echte drive om fanatiek en competitief te sporten mist het overgrote deel van de vrouwen.
Klopt, maar ik heb het niet over fanatiek of competitief sporten, maar verstandig sporten met een logische opbouw. Da's ook mijn ervaring in de paardenwereld: in de disciplines met een hoog adrenalinegehalte vind je veel mannen, maar ga je naar workshops over rechtrichten, natural horsemanship, centered riding... dan gebeurt het heel zelden dat je daar een man ziet.
@Noisy, dat was ook mijn reden om te blijven: de hoop dat het zou veranderen. Ben trouwens overtuigd dat er nogal wat leden (niet uit het bestuur) mijn mening delen, maar om te gaan lobbyen ligt wss wat moeilijk, zeker aangezien de andere bestuursleden toch wel wat populairder zijn dan ik.
Nu, ik zie wel, eventjes prioriteit geven aan de paarden, en dan lost het zich wel vanzelf op, ooit..

En wat is in hemelsnaam een theaterknie ???? Kan er mij echt niets bij voorstellen.