Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Thanks voor alle tips! Ik ga denk ik toch voor die Redken met die draaiknop, heb even op mijn gemak gegoogled en die lijkt me wel erg fijn. Had 'm bij de haarimport zien staan voor 25€, dat is nog wel te doen.
Die van Swarzkopf vind ik niks, het maakt mijn haar echt gortdroog en paars. Allebei wat ik totaal niet wil.
LiiNd_Y schreef:vraagje...
Deze week moet ik eigenlijk een keer naar de kapper om te knippen (laatste keer was eind maart)
Ik heb onderaan geblondeerd, en dit wil ik er niet uit hebben, dus dan moet ik eigenlijk opnieuw gaan verven (wordt weer een duur grapje haha).
Maar bovenop is het ook wat lichter geworden door de zon, wat ik eigenlijk erg lelijk vindt. Nu wil ik dat dus weer donkerder hebben, maar dan moet ik zeker alles laten verven, en dan opnieuw blonderen?
Yasmine schreef:Ik heb dit weekend deze gekocht, gisteren al een lokje uitgeprobeerd en het roze ziet er supertof uit dus straks ga ik heel m'n haar roze vervenHij blijft gelukkig niet te lang zitten, want ik word zo'n kleuren wel snel beu
[ Afbeelding ]Yv_ schreef:Thanks voor alle tips! Ik ga denk ik toch voor die Redken met die draaiknop, heb even op mijn gemak gegoogled en die lijkt me wel erg fijn. Had 'm bij de haarimport zien staan voor 25€, dat is nog wel te doen.
Die van Swarzkopf vind ik niks, het maakt mijn haar echt gortdroog en paars. Allebei wat ik totaal niet wil.
Let wel op: die Redken Blonde Idol custom-tone (met die draaiknop) is een verzorging, geen shampooJe moet die gebruiken in combinatie met een zilvershampoo.
Yv_ schreef:Goed dat je het zegt, want dat had ik even niet meegekregen. Dacht dat het paars én shampoo was namelijk..
Ach, ga toch morgen naar Haarimport, eens kijken wat zij nog aanraden dan qua shampoo.