smurffie schreef:Is er gelijk een echo gemaakt of hij goed zit?
Ik kreeg krampen toen mn mirena in mn baarmoedermond gezakt was. Lage onderrugklachten, uitstralingspijn.
Bij mij is dus geen echo gemaakt en de dokter is van mening dat controle tegenwoordig niet noodzakelijk meer is. Vind ik ergens ook wel apart.

) de afspraak maken om het spiraal te plaatsen.
meot ik vandaag overslaan of een reserve slikken ?
Het was altijd maar een beetje ellende en minimaal 'ongesteld', tegenwoordig PMS ik flink aan het eind van de pilstrip (of wanneer de boel door wil breken), loop ik dagen met kramp rond en de hoeveelheid bloed is echt niet meer pil-normaal. Ook heb ik veel meer ehm.. weefsel dan normaal. En dat terwijl het idee is dat je door de pil geen eisprong en dus ook niet een ei-bedje in je baarmoeder hebt, toch?
. Goed kan gebeuren. Ik wil voor een koperspiraaltje gaan zodat ik de hormonen er niet bij heb. Ik denk dat ik van de pil erg moe word en mijn libido heeft er ook onder te leiden. Bovendien is het koperspiraaltje ook goedkoper heb ik vernomen. Aangezien ik al 21 ben wordt het spiraaltje natuurlijk niet meer vergoed en dat scheelt toch weer in de kosten. Mijn huisarts plaatst geloof ik zelf geen spiraaltjes dus zou ik naar de gyno moeten, tikt ook weer lekker aan. Mijn vriend is wel zo lief dat ie de helf mee wil betalen.