Jammer dat jullie vandaag niet op pad konden maar dit klinkt als een goed alternatief. En toch ook weer een flinke afstand! Fijn dat je schoenen zijn goed gekeurd. Hier ook een hallux valgus helaas.
Wat betreft mijn knie, ik heb het idee dat het de meeste dagen nu redelijk stabiel is. Nog niet goed maar stabiel. En dat er af en toe een uitschieter omlaag bij zit.
muppetmayo en tiggs gezellig! En ook fijn als je dan samen kan lopen.
Komt helemaal goed hoor zondag. Niet zo onzeker zijn. En die kat van jou
Hilarisch.BusyMissy je bericht geeft veel energie/positieve vibes. Is dat ook zo? Na een behoorlijk turbulente tijd natuurlijk. Fijn dat je het lopen ook weer zo op pakken.
Waar loop je ook al weer half april?
Het weer riep mij naar buiten vandaag. Waar sommige van jullie denken, meh warm, liep ik lang kort rond 11 uur
En wat heb ik genoten zeg! Het bos riep en mijn knie voelde goed en dus, van dat verharde af en gewoon de paadjes op
EINDELIJK. Ik had nog wel een uur door kunnen lopen maar dan kwam ik te laat op het schoolplein
Voelde nog steeds mijn knie wel maar echt wel minimaal. Dit was zooo fijn! Vanavond nog even naar de sportschool en morgen weer injecties en een rustdag.
Hopelijk snel weer beter.

Leonie, gewoon weer het bos in geweest. Dat is weer veelbelovend, ik gun het je zo dat je al je plannen dit jaar nog uit kunt voeren.
Ik zag je 29km ik dacht jaaa je gaat hem toch kunnen lopen en dan nu je verhaal. Dat is wel echt klote. Mijn bekken staat ook echt altijd scheef (roteert) en dat is al 20 jaar zo. Ik ga hiervoor elke maand naar de fysio helaas. Wel ben ik nu met de podo aan het bekijken of we het misschien zouden kunnen oplossen op een andere manier maar ik geef het weinig kans. Het is gewoon de voorkeurshouding van mijn lijf. Dat die niet ideaal is, heeft het schijt aan
) )

Ik hoop dat het iets relatief simpels is. Misschien toch een zweer die binnen in zit te rommelen? Mijn paard heeft een 2 jaar terug nageltred opgelopen, daar is hij toen ook echt lang mee aan het kwakkelen geweest.
)
Sinds heel lange tijd eindelijk weer eens onder de 35 minuten gelopen 

)
. Wel mooie afstand heb je gelopen. 

Verstandig om de afstanden wat in te korten, maar zeker niet leuk
En leuk, stokken! Ik zag toevallig een clinic via Loopwijzer voorbij komen, weet niet of dat bij je in de buurt is, maar wel leuk om te doen