Emmaa_ schreef:Ik zou eerst naar de huisarts gaan en als daar echt niets uitkomt kan je altijd nog eens kijken naar natuurgeneeskunde. Ik geloof absoluut dat het een verschil kan maken, maar uiteindelijk heb je meer aan een verklaring voor hetgeen waar je allergisch voor bent dan 'overprikkeling van je nieren' of iets in die trant. Een allergietest vragen bij de huisarts is echt niet raar, als jij ergens heftig op reageert en gewoon netjes aangeeft dat je niet een smeerseltje wilt maar gewoon een verklaring dan zal je gewoon doorverwezen worden.
'Probleem' van die allergietest is dat je dan gewoon een buisje bloed geeft, en exact dezelfde test wordt gedaan toch? Dus kippen/vogels, katten, paarden, mijten etc. Maar daar reageer ik niet op, die allergietest is ook echt met betrekking tot de luchtwegen.
Natuurlijk kan dat plotseling ontstaan, maar dan zou ik wel serieus veel last hebben gehad, aangezien ik met al die zaken wel in aanraking kom.
Of weet iemand of een huisarts nog een andere test kan laten doen?
Tjonge, werd vanochtend wakker met de gedachte dat het vrijdag was... BUMMER...
O: Overnight oats met cacao en een glas jus
T: 3 Digestive koekjes (maar dat zal wel weer een suikerdip worden, stiekeme hoop van niet vanwege de granen, maar ja, suikerrrr)
L: Twee boterhammen met een klein beetje roomboter en pindakaas van 100% pinda
T: Twee appels
A: Verrassing, moeders is vrij + donderdag...
B: Niet veel vrees/hoop ik. Zal zometeen bellen of ik vanmiddag mijn rijbewijs kan ophalen, dus dat wordt eerder naar huis. Gaan weer vrije uren
Dan moet ik echt even compressiekousen regelen, dus dat wordt ook weer een autoritje. En vanavond een vergadering.