[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GeneralFlynn

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-17 10:08

En welke pokemon komt er nog bij?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:15

Sterkte sans :(:)

Hoe is hij geworden ?!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:22

Mondy over welke heb je het? Hoe hij geworden is?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:30

Cayenne schreef:
Je kraakt nu ook de tattoo van Selina af :=

Ach, ik zit er niet mee. Ik heb hem toen laten zetten net nadat hij op DeviantArt kwam door de artist. Dat er nu zelfs stickers van zijn wist ik niet, maar wist toen al wel dat ik niet de enige ermee zou zijn. Als ze hem wil laten zetten, dan in ieder geval bij een betere artist want die van mij is niet zo mooi gezet.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:35

AnnetteFlame schreef:
Gecondoleerd sans6, wat een prachtig aandenken zal dat worden :)

Ik mag zaterdag weer naar Clair Obscura om met mijn pokemonbeen verder te gaan. Nog 1 beestje erbij en dan gaan we eindelijk kleuren!!

gaaaaf <3

Ik laat deze 8 juni zetten. Moet ook echt weer verder met m'n Disney sleeve. Maar geen inspiratie, en wil ook op vakantie. Keuzes keuzes... :')

Afbeelding

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:42

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tussen/boven mew en suicune komt butterfree nog

Oeh leuk tessaVB voor je sleeve hoef je alleen nog de achtergrond toch?

Edit: niet alle lijnen zijn even zwart (vnl bij lapras) maar dat wordt natuurlijk nog bijgewerkt, kwam puur door mijzelf, de spieren in mn been trokken steeds samen waardoor ze niet een vaste lijn kon zetten
Laatst bijgewerkt door AnnetteFlame op 18-05-17 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:43

Jaaaaa <3 ze zijn zo mooi he!

Ik ben er gewoon echt nog niet uit wie ik wil benaderen voor mijn tattoo.. nu zie ik eht werk van Josephine en denk ik, ja dat zou echt heel goed passen qua stijl. Meh _O- keuzes keuzes.. ik mag er namelijk serieus nu mee bezig van mijzelf gezien ik medicijnvrij ben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 10:44

Ooooh die Pokemons! <3 <3

En @Tessa, helemaal verliefd nog steeds op je Disney sleeve!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:05

sans6 schreef:
Mondy over welke heb je het? Hoe hij geworden is?

Oeps die van Annette hoe t tot nu toe is bedoelde ik :+

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:22

Sans: gecondoleerd! Veren zijn heel mooi! Heb ook altijd een voorliefde gehad voor dat soort tekeningen, hij gaat vast heel mooi worden!

Hier nog 3 weken geduld en dat mag ik ook eindelijk! Ik ga een kapot zakhorloge laten zetten, met orchideeën en fuchsias erbij. De bloemen zijn de lievelingsbloemen van mijn mama en oma, het zakhorloge staat voor de tijd de we gekregen hebben in dit leven. Er wordt een stuk glas uitgehaald in de vorm van de aftekeningen die mijn overleden paard op zijn buik had (vorig jaar ingeslapen na een gebroken nek door een ongeluk) ook wordt er een barst in het glas gezet op 2u en 11u (een van mijn beste vriendinnen heeft recent zelfmoord gepleegd, zij was jarig op 2 november. De wijzers staan op half 7, das mijn geboorte uur. Voor mij is het een heel emotionele tattoo, ik ben 2 van mijn beste vrienden kwijtgeraakt op 1j tijd, ik hoop dat als ze een plaatsje op mijn lichaam hebben ik hun overlijden ook makkelijker een plaats ga kunnen geven.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 11:58

Gecondoleerd Sans en Charisma :(:)

Ik mag volgende week woensdag weer, dan laat ik een hondenpoot ter ere van mijn overleden hondje zetten. En volgende week zaterdag ga ik naar de agenda-opening van Joey Boon, maar die tattoo komt pas in 2019 :P

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:01

AnnetteFlame schreef:
[ [url=m/vKDz9w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[im g]m/rs8GE0.jpg[/img]
[im g]m/4USXBw.jpg[/img]
[im g]m/Ji0cxc.jpg[/img]
[im g]m/75fFNF.jpg[/img]

Tussen/boven mew en suicune komt butterfree nog

Oeh leuk tessaVB voor je sleeve hoef je alleen nog de achtergrond toch?

Edit: niet alle lijnen zijn even zwart (vnl bij lapras) maar dat wordt natuurlijk nog bijgewerkt, kwam puur door mijzelf, de spieren in mn been trokken steeds samen waardoor ze niet een vaste lijn kon zetten

Zooooo tof <3 Ik wil ook nog een Pokemon tattoo! <3 Wat lastig die samentrekkingen! Heb ik nog nooit meegemaakt. Vind dat de lijnen dan nog echt netjes zijn, haha!

_Dominique schreef:
Ooooh die Pokemons! <3 <3

En @Tessa, helemaal verliefd nog steeds op je Disney sleeve!

haha dankje!
*\o/*

Charisma schreef:
Sans: gecondoleerd! Veren zijn heel mooi! Heb ook altijd een voorliefde gehad voor dat soort tekeningen, hij gaat vast heel mooi worden!

Hier nog 3 weken geduld en dat mag ik ook eindelijk! Ik ga een kapot zakhorloge laten zetten, met orchideeën en fuchsias erbij. De bloemen zijn de lievelingsbloemen van mijn mama en oma, het zakhorloge staat voor de tijd de we gekregen hebben in dit leven. Er wordt een stuk glas uitgehaald in de vorm van de aftekeningen die mijn overleden paard op zijn buik had (vorig jaar ingeslapen na een gebroken nek door een ongeluk) ook wordt er een barst in het glas gezet op 2u en 11u (een van mijn beste vriendinnen heeft recent zelfmoord gepleegd, zij was jarig op 2 november. De wijzers staan op half 7, das mijn geboorte uur. Voor mij is het een heel emotionele tattoo, ik ben 2 van mijn beste vrienden kwijtgeraakt op 1j tijd, ik hoop dat als ze een plaatsje op mijn lichaam hebben ik hun overlijden ook makkelijker een plaats ga kunnen geven.

Wauw wat een mooie combinatie zeg! Zoveel in een tattoo, heel mooi :j

goldenarrow schreef:
Gecondoleerd Sans en Charisma :(:)

Ik mag volgende week woensdag weer, dan laat ik een hondenpoot ter ere van mijn overleden hondje zetten. En volgende week zaterdag ga ik naar de agenda-opening van Joey Boon, maar die tattoo komt pas in 2019 :P

Oh Joey Boon is zooo goed!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:25

Sans en Charisma, gecondoleerd :(:) Y;(

Charisma schreef:

Wat een mooie combinatie.
Erg mooi hoe je alles in 1 geheel in een tattoo, die bij je past, kwijt kan. Er zitten denk ik best veel detals in, wordt de tattoo groot?

Hopelijk kun je na het zetten van de tattoo, alles beter een plaatsje geven :(:)

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:28

Tessa: thx! Gaat beladen zijn als ie erop staat denk ik, hoop dat ik ni ga janken :+
Goldenarrow: jaaa, eindelijk je afspraak! :j Ben zo blij dat ik er ook terecht kon, die is de wachttijd meer dan waard!
Joaltijd: ben erg benieuwd wat Guus ervan gemaakt heeft, denk dat het idd heel veel detail gaat zijn. De tattoo wordt best groot ja, mijn hele rechterschouder (eventueel ook bovenop) en misschien nog een deel van mijn achterkant bovenarm. Het wordt een dagsessie, dus we gaan goed moeten eten s morgens (al kan ik dat eigenlijk niet) :) ik hoop het ook, heb het er soms nog heel zwaar mee.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:45

Ik ga mijn tattoo bij mandy laten ontwerpen en zetten :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:52

Leuk!
Ik mag over een maandje ook weer naar Mandy :j

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 12:57

Ik mag vanmiddag weer *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 13:01

Oeh succes Chans! Wat ga je laten zetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 13:12

Hoor mee te lezen maar die pokemons hoe gaaf :D , benieuwd hoe die er ingekleurd uitzien

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 13:18

_Dominique schreef:
Oeh succes Chans! Wat ga je laten zetten?

We gaan weer verder met mijn halve sleeve (onderwater thema)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:19

Ook hier worden de plannen steeds concreter! Ga rustig aan beginnen met een sleeve. Als eerste bloemen op mijn schouder. Alleen nog beetje twijfelen of ik met of zonder kleur wil. Ben erg gecharmeerd van de bloemen van Snip Art en Blackbear. Maar wil het wel graag vrouwelijk en vrolijk houden. En deze twee doen dan weer net weinig met kleur. Zou het natuurlijk altijd kunnen vragen hoe ze er zelf tegenover staan...

Op termijn wil ik er dan nog dotwork/mandala bij en wie weet wat nog meer. Maar het kost geld zat, dus mooi in delen.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:27

Gecondoleerd Sans en Charisma.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 14:37

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 15:26

Gecondoleerd Sans en Charisma. Hopelijk kunnen jullie samen met de artist tot een mooi ontwerp komen.

Ik mag volgende week naar Roald voor mijn andere been! Zo'n zin in. :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 15:41