Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Je kraakt nu ook de tattoo van Selina af
AnnetteFlame schreef:Gecondoleerd sans6, wat een prachtig aandenken zal dat worden
Ik mag zaterdag weer naar Clair Obscura om met mijn pokemonbeen verder te gaan. Nog 1 beestje erbij en dan gaan we eindelijk kleuren!!
AnnetteFlame schreef:[ [url=m/vKDz9w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[im g]m/rs8GE0.jpg[/img]
[im g]m/4USXBw.jpg[/img]
[im g]m/Ji0cxc.jpg[/img]
[im g]m/75fFNF.jpg[/img]
Tussen/boven mew en suicune komt butterfree nog
Oeh leuk tessaVB voor je sleeve hoef je alleen nog de achtergrond toch?
Edit: niet alle lijnen zijn even zwart (vnl bij lapras) maar dat wordt natuurlijk nog bijgewerkt, kwam puur door mijzelf, de spieren in mn been trokken steeds samen waardoor ze niet een vaste lijn kon zetten
_Dominique schreef:Ooooh die Pokemons!![]()
En @Tessa, helemaal verliefd nog steeds op je Disney sleeve!
Charisma schreef:Sans: gecondoleerd! Veren zijn heel mooi! Heb ook altijd een voorliefde gehad voor dat soort tekeningen, hij gaat vast heel mooi worden!
Hier nog 3 weken geduld en dat mag ik ook eindelijk! Ik ga een kapot zakhorloge laten zetten, met orchideeën en fuchsias erbij. De bloemen zijn de lievelingsbloemen van mijn mama en oma, het zakhorloge staat voor de tijd de we gekregen hebben in dit leven. Er wordt een stuk glas uitgehaald in de vorm van de aftekeningen die mijn overleden paard op zijn buik had (vorig jaar ingeslapen na een gebroken nek door een ongeluk) ook wordt er een barst in het glas gezet op 2u en 11u (een van mijn beste vriendinnen heeft recent zelfmoord gepleegd, zij was jarig op 2 november. De wijzers staan op half 7, das mijn geboorte uur. Voor mij is het een heel emotionele tattoo, ik ben 2 van mijn beste vrienden kwijtgeraakt op 1j tijd, ik hoop dat als ze een plaatsje op mijn lichaam hebben ik hun overlijden ook makkelijker een plaats ga kunnen geven.
goldenarrow schreef:Gecondoleerd Sans en Charisma
Ik mag volgende week woensdag weer, dan laat ik een hondenpoot ter ere van mijn overleden hondje zetten. En volgende week zaterdag ga ik naar de agenda-opening van Joey Boon, maar die tattoo komt pas in 2019
Charisma schreef:Sans: gecondoleerd! Veren zijn heel mooi! Heb ook altijd een voorliefde gehad voor dat soort tekeningen, hij gaat vast heel mooi worden!
Hier nog 3 weken geduld en dat mag ik ook eindelijk! Ik ga een kapot zakhorloge laten zetten, met orchideeën en fuchsias erbij. De bloemen zijn de lievelingsbloemen van mijn mama en oma, het zakhorloge staat voor de tijd de we gekregen hebben in dit leven. Er wordt een stuk glas uitgehaald in de vorm van de aftekeningen die mijn overleden paard op zijn buik had (vorig jaar ingeslapen na een gebroken nek door een ongeluk) ook wordt er een barst in het glas gezet op 2u en 11u (een van mijn beste vriendinnen heeft recent zelfmoord gepleegd, zij was jarig op 2 november. De wijzers staan op half 7, das mijn geboorte uur. Voor mij is het een heel emotionele tattoo, ik ben 2 van mijn beste vrienden kwijtgeraakt op 1j tijd, ik hoop dat als ze een plaatsje op mijn lichaam hebben ik hun overlijden ook makkelijker een plaats ga kunnen geven.