Dat heb ik ook geprobeerd Yv Helemaal niets doen..... en ik denk dat ik gewoon helemaal lekker niks doe voortaan want het ligt er toch even snel af Chipskip + basecoat en dan.... ist goed. Denk dat ik ook maar weer stickey bestel kijken of het miss helpt in combi met....
Miss moet ik maar gewoon stoppen met lakken... das de enigeoplossing......
ChipSkip in een dehydrator dus dat je nagels uitdrogen dat klopt wel. Misschien dat jouw nagelplaat gewoon wat vettig is dat daardoor alles vrij snel eraf valt. Wel heel vervelend.
Jemig Tazzey... dat is behoorlijk poedersuiker! Sterkte.
Ik snap echt niet dat er niks werkt, kan me voorstellen dat het super frustrerend is Nel. Helaas kan ik je ook niet helpen, alle tips die ik weet heb je volgens mij al wel geprobeerd.
Blijkbaar worden ze vanzelf weer vettig Anc want anders zou de nagellak er niet afvallen... al moet ik zeggen ik haalde mijn lak er af en was idd echt heel droog al mn nagels dus heb maar even Burt Bee's gesmeerd
Tazzey
Geplaatst: 16-05-14 09:43
Edit: Privé info verwijderd
Laatst bijgewerkt door Tazzey op 02-02-22 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Skessa_
Geplaatst: 16-05-14 09:54
Jammer dat je m niet over een kleurtje hebt gedaan, over wit is er amper iets van te zien
Het is een lichtroze basis. Als ik er het weekend aan toe kom dan maak ik wel even foto's op een donkerdere basis. Suggesties? Op zwart zie je hem wel het beste denk ik.
Ik hou helemaal niet van dit soort lakjes, ben ook geen grote flakie topper fan en dat is dit in feite. Deze combi vind ik inderdaad ook niet zo geslaagd, vind het er wat vies en grauwig uit zien.
Denk dat hij over zwart wel heel gaaf is, of een mooie, diepe rode. Dan knallen de flakies veel meer.
Skessa_
Geplaatst: 16-05-14 10:01
Ja iets donkerders iig. Weet niet welke kleur de flakies zijn?
De flakies zijn vrij doorzichtig. Ik ga kijken of ik hem het weekend over zwart heen kan lakken, of misschien paars. Rood heb ik niet, ja een hele goedkope voor nailart maar die kleur staat mij ook gewoon niet.
Ik heb die flakies ook en ik vind het geen fijne lak. Heel lastig aan te brengen, de flakies klappen steeds dubbel, of blijven niet plat liggen. Misschien ligt het aan mij, maar ik ben geen fan