Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:Succes iedereen!
You go Chantal!
Buikspieroefeningen op bed is geen goed idee; als het mee-veert werkt het niet.
Ik heb ook echt maar een piepklein beetje ruimte, maar zo goed als elke oefening lukt wel, probeer het es Love_western
Daarna is het een beetje de bedoeling dat je verdergaat met lekker actief zijn. Jillian heeft ook Ripped in 20, NMTZ, Killer Buns, Killer Abs, Yoga Meltdown, 6 weeks sixpack... Die trainingen doe je dan 5 a 6 x per week, de shred elke dag.
Als je het combineert met lopen loop je best na de work-out. Je krijgt een optimaal effect als je eerst krachttraining doet en daarna cardio
Het is een beetje een aanpassing van levensstijl, naast elke dag sporten hoor je in feite ook gezond te gaan eten (voldoende kcal, voldoende eiwitten, gezonde voeding, zo weinig mogelijk vet, want dat train je er met de shred net af). Dan pas krijg je een optimaal resultaat. Maar hoe je je voelt door sporten te combineren met gezonde voeding is eigenlijk al een voldoende motivator om aan de slag te gaanSucces!
Ohja, om de dag shredden werkt niet, aangezien dat de shred net gebouwd is als een heel korte maar explosieve work-out, die enkel effect heeft als je het elke dag doet. Maar aangezien dat het slechts 20 minuutjes is, kan het prima gecombineerd worden. Er zijn veel mensen die na de shred gewoon nog een andere work-out doen, werkt prima
Bhriseis schreef:Dat is een slim truukje Phor! Ik zit gemiddeld inderdaad tussen de 50-60 g; alleen op verzadigd vet moet ik soms een beetje opletten wanneer ik Griekse volle yoghurt eet
Veel succes Chantal! Je kan ook beginnen met flesjes water als gewichten, tot in level 3 kan je daar mee verder. Knap van die 5 kilo, je bent goed op weg!
Ariebombarie schreef:ah zo! thanks chessie!
ik kan trouwens bijna niet uit bed van de spierpijn
Bhriseis schreef:Dankje NeverGiveUp!![]()
Nu snel Killer Abs-en, voel de training van gisteren toch wel dus het zal wel werken