[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 11:27

Ik ben ook benieuwd naar de jouwe lieveli! Het is maar goed dat je er zo over denkt trouwens *D

_Dressage

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 11:31

Jouw schets is super cute squawk! Waar komt deze?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 11:33

pimaude schreef:
lieveli hebben we jou uil al eens gezien?

Echt al een boel keer, dus als je op mijn berichten zoekt in dit topic, duikelt 'ie wel op. Nog steeds niet ingekleurd though.

Ik zie trouwens dat ik nog geen genezen foto had laten zien!

Afbeelding

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 11:45

Die zijn heel leuk! Al plannen om ze in te laten kleuren?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 11:47

quera schreef:
En alle boeken vol met Tattoo's dan? Die worden toch ook meerdere malen gebruikt net als teksten?
Als zij dat mooi vind moet ze dat doen.

die boeken worden ervoor gemaakt, en als je boeken of flashes wil kopen, betaal je daar ook best een bedrag voor.
dus dat is niet hetzelfde

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 11:50

Squawk schreef:
Die zijn heel leuk! Al plannen om ze in te laten kleuren?

Meeeeeh :') Ik ben er al een jaar over aan het nadenken. Dus ik laat het eventjes, ik wil mijn arm eerst laten bijwerken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 12:13

Oeh je cupcake is leuk! :D

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 12:37

Marsha; als je er 1 uit pikt en je gebruikt hem als uitgangspunt moet dat toch geen probleem zijn? Hoe moet ik anders aantonen wat ik graag zou willen? :)

Gaaf al die uiltjes!!

crazyshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 13:04

hoihoi,

ik kijk en lees hier ook vaak mee, en nu wilde ik toch nog wat vragen :D

heeft iemand hier ervaring met tat's en psoriases?
ik weet al heel lang waar ik een tat zou willen, maar op die plek ben ik nu ongeveer een jaar psoriases vrij. hiervoor heeft altijd wel een stuk of 6-7 vlekken van ong 2mm-7mm grote gezeten.

als hier een tattoo op gezet word en er komen weer vlekken door, geeft dit dan beschadigingen aan de tattoo?
ik kan hier namelijk bitter weinig over vinden.
en de tattoeerders die ik gesproken heb zijn er erg wisselend over, de ene zegt dat als ik hem laat zetten als ik vlek vrij ben ik 99% kans heb dat ik er geen last van zou hebben, de andere zegt dat er dan littekenweefsel op komt.

duss... iemand ervaringen?

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:11

Ash_ schreef:
_Mel schreef:

http://www.studio44tattoos.nl in Zoetermeer is echt een aanrader!

Ziet er goed uit, ga binnenkort toch naar Zoetermeer. Is het in het stadhart?

Nee het is niet in het stadshart. Hij zit bij mij in de straat haha. Met de auto is het ongeveer 5 minuten verder dan het stadshart.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 16:41

Heb ook de website gekeken en gelijk gemaild. Nu ook nog vriendje akkoord laten gaan anders breekt de hel los.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:03

Haha Ash zo ging het mij ook. :P Nouja, hij heeft altijd lichte afkeer tegen tattoo's dus twijfelde een beetje aan zijn reactie maar die was prima; als jij het wilt moet jij het doen. En hij vond het idee bij mijne erachter erg mooi. Hij heeft niks met tattoo's zetten zonder reden. :)

iloonaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 17:17

Poess91 schreef:
Oh die vind ik wel heel gaaf gedaan!
Ga de artiest meteen even googelen ^_^

Edit: iloonaa__ waarom heb je d'r niet eerder laten zien? Vind ze echt nice!

hihi :D vind ze ook erg gaaf! vooral die vlinder!
ik kwam er ook nog niet zo heel lang geleden achter ^.^

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 20:24

gabyfedde schreef:
_JTM schreef:
Vind je tattoo mooi doubtless! Heb je er nog een waar je em duidelijk af ziet?

Ik poste een tijdje geleden dat ik nummer 13 in romeinse cijfers wilde. Mn projectje word toch iets anders en iets groter :)
Het word een zakhorloge met daarin romeinse cijfers en komt de grote wijzer op de 1 en de kleine wijzer op de 3. En in kleur!
Binnekort weer eens bij de shop langs zodat hij een ontwerp voor me kan maken en dan hopelijk in april zetten.
Komt dan in mn linkerzij.

Ik weet niet naar welke shop je gaat, maar ik ken een artist in Geldrop die echt fantastische zakhorloges (en ook andere tats) maakt.

Ja, ga naar tattoo corner 81. Of ik 'em door hem laat zetten ben ik nog niet helemaal over uit, zit sinds kort ook een nieuwe tatoeƫerder en zij zet echt prachtige stukken!

Aan wie dacht jij?

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 00:21

Faelivrin schreef:
Haha Ash zo ging het mij ook. :P Nouja, hij heeft altijd lichte afkeer tegen tattoo's dus twijfelde een beetje aan zijn reactie maar die was prima; als jij het wilt moet jij het doen. En hij vond het idee bij mijne erachter erg mooi. Hij heeft niks met tattoo's zetten zonder reden. :)

Nou echt suf maar hij weet nog van niets en durf het ook steeds niet te zeggen. Hahhah
Na de eerste zei hij al ja en het blijft wel bij een he. Maar wil zo graag een tattop doe voor mijn liefde voor mijn paarden staat. En die ik ook ga hebben voor paarden die nog gaan komen.

Ik weet trouwens wat ik wil. Een mooi hoefijzertje liefs met een hartje erin verwerkt. En voor elk paard wat in mijn leven is of is geweest een kwinkel om het ijzer heen. Dan is uitbreiding in de toekomst met twinkels mogelijk.

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 00:37

Ik begrijp dat niet zo goed.. ik bedoel het is toch jouw lijf.. wat heeft een mogelijke vriend/vriendin daar nu over te bepalen.

Maar wie ben ik. Ik lees ook wel dat je het vooralsnog doet, maar dan nog. Als ik een vriend had die er moeilijk over deed kon die de boom in.
(Scheelt het dat ik er inmiddels 3 heb en de persoon het dan wel kan verwachten. :') )

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 01:36

Nagini schreef:
Ik begrijp dat niet zo goed.. ik bedoel het is toch jouw lijf.. wat heeft een mogelijke vriend/vriendin daar nu over te bepalen.

Maar wie ben ik. Ik lees ook wel dat je het vooralsnog doet, maar dan nog. Als ik een vriend had die er moeilijk over deed kon die de boom in.
(Scheelt het dat ik er inmiddels 3 heb en de persoon het dan wel kan verwachten. :') )

Drie vriendjes? :))

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 04:27

Ja, om de twee dagen een ander en op zondag rustdag. :j *D

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 08:08

Ja tuurlijk dat is ook zo maar heb gewoon geen zin in ruzie

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 10:08

Snap dat wel hoor Ash, ik was niet benauwd om het te vertellen maar het was wel even een 'drempel' omdat je graag wilt dat hij er ook akkoord mee is. Natuurlijk is het niet zo dat ik het niet ging zetten als hij het niet wilde, maar je wilt graag dat hij er ook 'trots' op is. Ik zeg; gewoon doen en als hij door heeft dat jij het echt graag wilt, neem ik aan dat hij er okee mee is? :)

Hahaha Nagini; om de dag n ander, verveeld zeker ook nooit? :D

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 11:09

crazyshar schreef:
hoihoi,

ik kijk en lees hier ook vaak mee, en nu wilde ik toch nog wat vragen :D

heeft iemand hier ervaring met tat's en psoriases?
ik weet al heel lang waar ik een tat zou willen, maar op die plek ben ik nu ongeveer een jaar psoriases vrij. hiervoor heeft altijd wel een stuk of 6-7 vlekken van ong 2mm-7mm grote gezeten.

als hier een tattoo op gezet word en er komen weer vlekken door, geeft dit dan beschadigingen aan de tattoo?
ik kan hier namelijk bitter weinig over vinden.
en de tattoeerders die ik gesproken heb zijn er erg wisselend over, de ene zegt dat als ik hem laat zetten als ik vlek vrij ben ik 99% kans heb dat ik er geen last van zou hebben, de andere zegt dat er dan littekenweefsel op komt.

duss... iemand ervaringen?

Ik heb geen ervaringen met Psoriases, maar ik heb gisteren mijn tattoo laten zetten en ik heb zelf LE. Dit is een chronische zonnen allergie, waar ik ook een jaar van helemaal onder de vlekken heb gezeten. Mijn huid is ook heel gevoelig daardoor en reageert op van alles. Heb tot nu toe nog nergens last van en iemand die ik ken heeft ook LE en 2 tattoo's en nergens last van. Zij heeft ze al 2 jaar.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 11:22

Wat voor tattoo heb je Naoom? :)

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 11:32

Dit is de mijne, niet heel origineel, maar hij staat voor mij voor een mooie betekenis en ben er heel erg blij mee.
Afbeelding

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 11:33

Wauw, wel mooi gezet! Gisteren? Ziet er al goed uit dan, mooi rustig (huid niet meer rood enzo) waar staat hij?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-14 11:34

Prachtig, die dromenvanger!
Wat zien de veertjes er mooi zacht uit :)