Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gabyfedde schreef:_JTM schreef:Vind je tattoo mooi doubtless! Heb je er nog een waar je em duidelijk af ziet?
Ik poste een tijdje geleden dat ik nummer 13 in romeinse cijfers wilde. Mn projectje word toch iets anders en iets groter
Het word een zakhorloge met daarin romeinse cijfers en komt de grote wijzer op de 1 en de kleine wijzer op de 3. En in kleur!
Binnekort weer eens bij de shop langs zodat hij een ontwerp voor me kan maken en dan hopelijk in april zetten.
Komt dan in mn linkerzij.
Ik weet niet naar welke shop je gaat, maar ik ken een artist in Geldrop die echt fantastische zakhorloges (en ook andere tats) maakt.
Faelivrin schreef:Haha Ash zo ging het mij ook.Nouja, hij heeft altijd lichte afkeer tegen tattoo's dus twijfelde een beetje aan zijn reactie maar die was prima; als jij het wilt moet jij het doen. En hij vond het idee bij mijne erachter erg mooi. Hij heeft niks met tattoo's zetten zonder reden.
Nagini schreef:Ik begrijp dat niet zo goed.. ik bedoel het is toch jouw lijf.. wat heeft een mogelijke vriend/vriendin daar nu over te bepalen.
Maar wie ben ik. Ik lees ook wel dat je het vooralsnog doet, maar dan nog. Als ik een vriend had die er moeilijk over deed kon die de boom in.
(Scheelt het dat ik er inmiddels 3 heb en de persoon het dan wel kan verwachten.)
crazyshar schreef:hoihoi,
ik kijk en lees hier ook vaak mee, en nu wilde ik toch nog wat vragen
heeft iemand hier ervaring met tat's en psoriases?
ik weet al heel lang waar ik een tat zou willen, maar op die plek ben ik nu ongeveer een jaar psoriases vrij. hiervoor heeft altijd wel een stuk of 6-7 vlekken van ong 2mm-7mm grote gezeten.
als hier een tattoo op gezet word en er komen weer vlekken door, geeft dit dan beschadigingen aan de tattoo?
ik kan hier namelijk bitter weinig over vinden.
en de tattoeerders die ik gesproken heb zijn er erg wisselend over, de ene zegt dat als ik hem laat zetten als ik vlek vrij ben ik 99% kans heb dat ik er geen last van zou hebben, de andere zegt dat er dan littekenweefsel op komt.
duss... iemand ervaringen?