Oh Suus, heel mooi haar heb je! Heb je slag van jezelf? Dan zou ik de puntjes eraf laten knippen en een laagje erin, misschien highlights?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Qua zilvershampoo en zilververzorging: ik kreeg van mijn kapper Redken Blonde Idol custom-tone aangeraden. Echt een fantastisch product. In de ene helft van de fles zit paars product, in de andere helft wit, en de kop kan je draaien op een schaal van 1 tot 6 hoeveel paars je nodig hebt. Als je dus bv. heel erg geel haar hebt, draai je 'm naar 6 en krijg je dieppaars product, maar als je gewoon wat onderhoud van je witte kleur nodig hebt, draai je 'm naar 1 en krijg je wit met een klein beetje paars.
[ Afbeelding ]
Ik heb het vorige week voor het eerst gebruikt, mijn haar was behoorlijk gelig geworden sinds ik het de laatste keer heb laten verven. Ik was heel erg onder de indruk van hoe goed het product werkt, want mijn haar is nu heel witblond met geen enkele gele lok erin. Je betaalt er flink voor (€33), maar dan heb je ook wat. En mijn haar is erg zwaar ontkleurd, dus dan heb je ook wel een goede verzorging nodig.