Ik dus de Too Faced Natural Eye Maar weet niet of ik dat na afgelopen week nog kan maken. Maar goed over nadenken..
Glossi
Geplaatst: 29-08-14 23:50
Meh ik vind Diva ook zo mooi maar bij mij werd hij zo snel lelijk op de lippen (in de lijntjes trekken en hij sleet heel raar) terwijl ik er ook nog een potlood onder had.
Mijn F&B is aangekomen woehoeeeee me happy!! Nu kon ik mijn 'self tan' foundation gebruiken, zo fijn!! En ik heb eindelijk de Estee Lauder Double Wear kunnen bestellen want die is normaal ook veeeel te donker. En gezien je nu 40% korting krijgt op de 2e foundation heb ik er ook maar een Bourjois Healthy Mix Serum bij gedaan. Die vind ik ook nog steeds erg fijn en is wel handig om er bij te hebben. En natuurlijk een Mascara van Dior, de iconic overcurl. Die blijft favoriet Ik heb ook een bon liggen voor 5 euro dus ik wil zodra er lipsticks in de aanbieding zijn de pure envy lipstick kopen in Potent.
Er gaat nu een foundation wereld voor me open met de F&B Wat wel gek is is dat hij nu 38 euro kost voor 120ml terwijl ik er 35,50 voor betaalt heb. Net even gekeken en volgens mij zijn alle prijzen omhoog gegaan, iig die van de foundations. Want mijn Studio Fix Fluid kost daar nu 30 euro. Jammer dat de prijzen weer omhoog zijn gegaan
Wel echt een mega hoeveelheid foundation Die staat ook op 1 op m'n lijstje want lijkt me ideaal
Glossi
Geplaatst: 30-08-14 00:00
Ja idd en je hebt maar drup nodig dus hoef er voorlopig niet over in te zitten dat hij op raakt Volgend jaar maar een donkere erbij kopen hoef ik niet allemaal verschillende foundations te kopen en kan ik maar raak mixen. En zelfs de F&B mijn kleur maken voor als ik in de zomer een lichte dekking wil.
Nu weer genoeg uitgegeven voorlopig haha. Maar krijg er wel een speciale anniversary verpakking bij, dus dat is wel tof.
Zag daar trouwens ook de perfecte blauwe eyeliner (Lazuli), voor de mensen die dat misschien nog zochten. Zag dat tussendoor ergens voorbij komen http://limecrime.com/eyes/eyeliners-79.html
Glossi
Geplaatst: 30-08-14 00:32
Vast wel Heb even gekeken op google, Airborne Unicorn is wel een super gaaf kleurtje! Zou mij niet staan maar hij is wel vet
Nou de mascara soort van getest. Naar een bruiloft geweest! Warm, plakkerig en de hele avond op de dansvloer gehuppeld en zit nog helemaal top. Wat me wel opvalt is dat deze toch de krul wat beter in mijn wimpers houdt. Maar al met al..... Tja vind mijn Bourjois sensitive eyes fijner eigenlijk.
Trouwens vergat ik nog te vertellen. Ik wilde eigenlijk ook de hoola bronzer kopen maar toen ik hem swachtste (schrijf je dat zo???) bleek het meer een highlighter hahahhaa. Was wel een beetje een domper. Vond hem zo mooi bij bepaalde bloggers.
Ik heb me ook eens in diva van Mac verdiept en hij is wel heeeeeeeel gaaf inderdaad! Zit eraan te denken om donderdag of woensdag even langs Mac te gaan. Ik wil toch ook nog eens voor een mooie oranje lipstick kijken..... Ga ik gelijk even diva uitproberen.
Zo nu even mijn man in bed helpen. Die loopt ligt stomdronken half in coma naast me op de bank. Hahahaha. Ach ach met een kotsemmertje denk ik.....
Drunksheep
Geplaatst: 30-08-14 01:08
Zonde Sharmila, kost nog best wat die mascara! En ik ben heel benieuwd naar een eventuele oranje lipstick bij jou, vind dat altijd erg tof als het goed staat
Haha succes met je man idd! Wat vreemd dat hoola bij jou zo licht is! Bij mij was ie gewoon nog als contour kleurtje toen ik nog best bruin was van m'n half jaar Miami.. En hij is bij mij ook gelijk aan Laguna, vraag me af of die dan ook te licht voor je is
Klinkt echt ideaal glossi! Misschien moet ik toch ook maar eens naar F&B gaan kijken.
Sharmila, alles nog goed gekomen met je man? wat gek, ik geloof dat hoolaa bij mij zelfs donker is laguna kan ik hebben maar is ook aan de donkere kant. Geloof dat die inderdaad bijna gelijk zijn.
Airborne unicorn is echt een kleurtje voor jou drunksheep!
Wij hebben net karton gekocht en mijn vriendje heeft vanmiddag niets te doen. Jullie mogen gokken welke taak hij op zich krijgt
NYC2B
Geplaatst: 30-08-14 12:33
Oeeh lime crime
Oh ik pis zowat in me broek door me pa van de week dacht hij dat mijn laptop touchscreen was?! en nu zijn we mijn makeuptafel in elkaar aan het zetten en liet hij net de doos en al vallen en toen we even stopte om te gaan eten viel hij zowat achterover tussen mijn makeup