Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar weet niet of ik dat na afgelopen week nog kan maken. Maar goed over nadenken..
woehoeeeee me happy!! Nu kon ik mijn 'self tan' foundation gebruiken, zo fijn!! En ik heb eindelijk de Estee Lauder Double Wear kunnen bestellen want die is normaal ook veeeel te donker. En gezien je nu 40% korting krijgt op de 2e foundation heb ik er ook maar een Bourjois Healthy Mix Serum bij gedaan. Die vind ik ook nog steeds erg fijn en is wel handig om er bij te hebben. En natuurlijk een Mascara van Dior, de iconic overcurl. Die blijft favoriet
Ik heb ook een bon liggen voor 5 euro dus ik wil zodra er lipsticks in de aanbieding zijn de pure envy lipstick kopen in Potent.
Wat wel gek is is dat hij nu 38 euro kost voor 120ml terwijl ik er 35,50 voor betaalt heb. Net even gekeken en volgens mij zijn alle prijzen omhoog gegaan, iig die van de foundations. Want mijn Studio Fix Fluid kost daar nu 30 euro. Jammer dat de prijzen weer omhoog zijn gegaan

Volgend jaar maar een donkere erbij kopen hoef ik niet allemaal verschillende foundations te kopen en kan ik maar raak mixen. En zelfs de F&B mijn kleur maken voor als ik in de zomer een lichte dekking wil.

wat gek, ik geloof dat hoolaa bij mij zelfs donker is
laguna kan ik hebben maar is ook aan de donkere kant. Geloof dat die inderdaad bijna gelijk zijn.

van de week dacht hij dat mijn laptop touchscreen was?! en nu zijn we mijn makeuptafel in elkaar aan het zetten en liet hij net de doos en al vallen en toen we even stopte om te gaan eten viel hij zowat achterover tussen mijn makeup 
hihi
Wel foto's als ie staat he!
ik ook
doe ik even gauw een voor en na als hij ingepakt en al is